Unii spun că interesul pentru fotbal nu mai este chiar același, alții încă mai vorbesc prin anumite bule despre fotbal, despre Euro 2020. Cred că am fost mai interesat de grupe, poate și pentru că timpul n-a mai fost același și n-am fost atent la program. Dar experiența a fost mișto la stadion.
Euro, la fel ca orice alt eveniment de fotbal este despre bani. E mașinărie de marketing, de făcut bani, de expus branduri.
E interesant de văzut cum apar sponsori noi. Dacă mai ieri vorbeam de japonezi, de fel de fel de branduri premium, cumva tehnologia trece spre China.
Avem Alipay, Hisense, vivo sau chiar TikTok ce stau la masa bogaților. Din 12 mari sponsori, 4 sunt din China. Și, mai important tehnologia ajunge să fie prezentă pe mainstream.
Nu știu dacă ați observat tendința, dar Facebook și rețeaua lor sunt hulite tot mai mult de influenceri(bine, nu iese fumul degeaba – încep oamenii să zică și de Instagram că e plictisitor), în timp ce toată lumea e pe TikTok. Deh, probabil că birourile acelea din România nu sunt degeaba.
Pato Basil a zis
Am văzut pe bannerele de pe marginea terenului scris în chineză… Deci sunt acolo!
Partidul comunist transmite competiția către populație?
Marius Cucu a zis
Probabil sunt câștigători și acum Nord Coreenii. 😀
O fi un pic de putere din partea Chinei: „suntem și noi la masă”!
ice4you a zis
Hahhaaaa … aia ti’a sarit si tie in ochii? :))) Am remarcat si eu asta mai ales la meciul de aseara, interesant fiind ca desi sunt doar 4 companii chineze, banerele alea le’au dominat copios prin timpii de expunere! E clara treaba, China nu mai poate sa fie oprita de nimeni si cred ca trebuie sa ne obisnuim deja sa vedem reclame peste tot.
Marius Cucu a zis
Deh, știu oameni care iau cursuri de mandarină. Știu ei ce știu.