Hidroelectrica e ceva rar! Sau S.P.E.E.H Hidroelectrica după denumirea aceea veche, comunistă și birocrată. Pentru clienții casnici, Hidroelectrica poate să fie ceea ce trebuie, pentru cei mari, non casnici, lucrurile nu mai sunt atât de frumoase. Noroc că sunt plafonări în ultima vreme. Dar, probabil există o strategie undeva… dar să nu facem politică, cu altă ocazie.
Trebuie să recunoaștem că e întreagă nebunie cu furnizarea și distribuirea de energia electrică. Toată lumea caută oferte, toată lumea se informează despre furnizorii de energie electrică. Nu credeam că ajungem să facem o liberalizare atât de slabă, cu atât de multe prostii din partea statului, cu atât de multă brambureală.
Să nu mai zic de brambureala cu FUI, cu cei care sunt furnizori de ultima instanță și cei care nu sunt. Sunt convins că vom scăpa de asta în momentul în care toată lumea o să fie pe piața liberă.
Astăzi vreau să vedem păreri despre Hidroelectrica și să lăsăm experiențe despre ei în secțiunea de comentarii. Cât mai la obiect, sper eu!
Oferta acestora actualizată este aici.
Ce ofertă au cei de la Hidroelectrica?
E în strânsă legătură cu ceea ce statul subvenționează. Astfel avem prețul cel mai mic la Hidroelectrica raportat la cel al competitorilor, cumva un pic sub prețul plafonat de stat. Raționamentul este următorul:
- Clienții din categoria A(media lunara pe 2021 sub 100KWh) vor plăti prețul plafonat, adică 0.68 lei/KWh pentru întreaga cantitate;
- Clienții care sunt in categoria B(media lunara pe 2021 intre 100.01-300.00 KWh) pentru primii 255 KWh consumați vor plăti prețul din contract, iar kilowatti consumați peste limita de 255 KWh vor fi taxați cu prețul obținut din însumarea prețului din contract si o mica ajustare de câțiva bani(cel mai probabil) conform OUG 27/2022(art.5 – alin.1);
- Clienții din categoria C(media lunara in 2021 peste 300 KWh) vor plăti prețul din contract pentru întreaga cantitate consumata.
Pe forumuri sunt tot felul de experiențe, așadar ar fi bine să căutăm mai multe informații despre ei. Sunt curios dacă ați mers pe aceștia sau pe Digi Energy sau chiar veniți de la alt operator.
- Citește și cum arată prima factură de la Hidroelectrica
- Citește și ce taxe plătești pe lângă prețul de bază
- Citește și Cum se trimite indexul la Hidroelectrica
- Citește și păreri despre Aik Energy
- Citește și păreri despre CEZ Online
- Citește și păreri despre ENEL
- Citește și păreri despre aplicația Pago
Unde sunt sediile ale Hidroelectrica?
M-am gândit să vin în ajutor cu adresele lor. Dacă mai sunt și altele puteți să aduceți precizări.
- Sucursala Hidrocentrale Bistrita, Str. Locotenent Draghiescu, nr. 13, 610125 Piatra Neamt, judetul Neamt
- Sucursala Hidrocentrale Cluj, Taberei, nr.1, 400512 Cluj Napoca, judetul Cluj
- Uzina Hidroelectrica Oradea, Ogorului, nr.34, 410554 Oradea, județul Bihor
- Sucursala Hidrocentrale Curtea de Argeș, Basarabilor nr. 82-84, 115300 Curtea de Argeș, județul Argeș
- Uzina Hidrocentrale Buzau, Dorin Pavel nr.1, 120290 Buzau, judetul Buzau
- Uzina Hidrocentrale Campulung, Alexandru cel Bun nr. 55, 115100 Campulung, judetul Arges
- Sucursala Hidrocentrale Hațeg, N. Titulescu, nr. 23, 335500 Hațeg, județul Hunedoara
- Uzina Hidroelectrica Caransebeș, Splai Sebeș, nr. 2A, 325400 Caransebeș, județul Caras Severin
- Sucursala Hidrocentrale Porțile de Fier, Strada I.Gh. Bibicescu nr.2, 220103, Drobeta Turnu Severin, județul Mehedinți
- Uzina Hidroelectrica Târgu Jiu, Strada Tineretului, nr. 8, 210185 Târgu Jiu, județul Gorj
- Sucursala Hidrocentrale Ramnicu Valcea, Str. Decebal, nr.1, 240265 Ramnicu Valcea, judetul Valcea
- Uzina Hidroelectrica Slatina, Str. Tudor Vladimirescu, nr. 158, 230087 Slatina, județul Olt
- Sucursala Hidrocentrale Sebeș, Alunului, nr.9, 515800 Sebeș, județul Alba
- Uzina Hidroelectrica Sibiu, Rahova nr.45, 550345, Sibiu, judetul Sibiu
Unde se pot face reclamații pentru Hidroelectrica?
Înainte de toate trebuie să discutați cu aceștia. Dacă aveți succes folosind mail-urile de mai jos sau chiar telefoanele puse la dispoziție, dacă nu trebuie să vă îndreptați spre ANPC și ANRE.
Aveți un link direct aici.
Cum mă mut la Hidroelectrica?
Puteți face cerere pentru a vă muta la aceștia urmărind link-ul acesta. Aveți nevoie de o factură veche și de un act de identitate. Procedura e foarte simplă și semi automată. Nu are sens să mergi la sediile lor, ci totul se face online. Rapid.
Factură Hidroelectrica
Factura vine la 45 de zile. Pe mail sau fizic. Eu am bifat opțiunea de a veni pe mail. Prima factură vine greu, ba chiar am zis că trebuie să scriu un articol despre asta. Nu ca laudă, ca informare.
Da, e ciudat, mi-a venit o factură pe câteva zile, dar cumva e o confirmare că sunt în baza lor de date și că prețul este cel cu care am semnat la ei.
Mă bucur că am făcut un forum atât de mare de discuții, tocmai de aceea am selectat cele mai interesante întrebări din secțiunea de comentarii și le-am adăugat mai jos. Pe măsură ce mai vin informații noi voi actualiza și articolul.
Aveți toate comentariile aici.
Momentan, nu au o platformă prin care să poți plăti cu cardul, însă se poate plăti cu Pago. Aveți link către aplicație aici. E super intuitivă, puteți plăti inclusiv alte facturi. Se discută ca să fie disponibilă și o platformă pentru plăți. Eu am plătit prin varianta asta și mi se pare foarte utilă, poate mai ușor decât ce aveam la Electrica.
45 de zile. Pentru a vedea facturile puteți folosi link-ul acesta.
Se poate trimite la mail: [email protected] sau prin Call Center la 0800 800 359 sau 021 9834, 021 9861 în perioada 24-28 ale lunii. Mai nou, se poate folosi formularul acesta.
Folosiți [email protected] sau [email protected].
Momentan, nu. Este o platformă online, dar nu este gata o aplicație propriu zisă. Mai trebuie să așteptăm.
În mod normal durează 21 de zile. Totuși, vorbim despre o perioadă complicată cu foarte multe schimbări. Unele persoane au așteptat până la 3 luni de zile. Toate acestea vor fi îmbunătățite în viitor, se dorește a se face migrarea în o singură zi. Detalii aici.
Facturile sunt trimise pe mail, sub formă de PDF. Acolo vedeți toate informațiile.
Pentru incheierea contractului de vanzare-cumparare a energiei electrice produse si livrate in retea trebuie sa ne transmiteti la adresa [email protected] certificatul de racordare obtinut de la operatorul de distributie dupa racordarea locului de producere.
Ovidiu a zis
Buna dimineata! Stiti cumva daca portalul Hidroelectrica pentru contractare functioneaza acum?
Si ieri si azi, cand am incercat sa initiez contractarea, se blocheaza la upload-ul cartii de identitate – dupa ce se straduieste un pic, apare mesajul „Eroare!!! Ne cerem scuze, serviciile noastre nu sunt disponibile momentan. Va rugam sa reveniti mai tarziu.”
Am incercat si eu sa „migrez”, deoarece mai am mai putin de 1 luna de contract cu ENEL si inca nu mi-au transmis nimic despre prelungire si noile preturi – poate ca intra „automat” la sfarsitul perioadei de 1 an in care am avut pret fix cam 0.25 lei (+celelalte taxe ajung pe la 0.70/kWh)…
Marius Cucu a zis
Eu am făcut la sfârșit de ianuarie și a funcționat totul perfect.
Simona a zis
Eu am trimis toate actele scanate pe [email protected] de la inceputul lunii ianuarie dar nu am primit raspuns nici pana acum.
Adi a zis
Dar facturi de la cei de la care ați fost, ați mai primit ?
Dacă nu ați mai primit înseamnă că s-a făcut trecerea, dar hidroelectrica se vede treaba ca întârzie cu începerea trimiterii facturilor la noii clienți. Asa am pățit eu cel puțin…
Simona a zis
Am primit facturi in continuare. Eu transmit indexul la Electrica in fiecare luna, dar nu am primit nici o notificare de la ei pentru incetarea contractului.
Ciprian a zis
Aceiasi problema si la mine, chiar la finalizare a crapat …
Sorin Mihail a zis
ai ultima versiune de google chrome?
Version 99.0.4844.74 (Official Build) (64-bit) ?
AlinaC a zis
Eu am ” migrat” cand mai aveam aprox 5 luni de Enel. Am aplicat si incarcat documentele pe data de 22 Martie si ieri am fost informata de catre Enel ca nu mai apartin de ei de la 01.04… am cautat contractul si am transmis indexul catre hidroelectrica si totul a fost ok.astept prima factura
Ovidiu a zis
Eu am .51 Chrome, dar identic face si-n alte browsere, deci cred ca-i de la server. Poate si-au acoperit capacitatea (imi inchipui ca au fost multi care au vrut sa schimbe), doar ca atunci mai bine ar scrie frumos…
Client nou a zis
Am platit factura hidroelectrica prin banca de o luna. Nu am confirmare nu am nimic…e vreo modalitate sa vad undeva confirmare plata? Sau tb sa astept iar cateva luni in speranta ca pe a doua factura voi vedea la sold daca e facuta corect prima plata sau iar incep birocratii si trenuletze cu ei
Florin a zis
Aveți pe platforma lor secțiunea Facturi https://client.hidroelectrica.ro/facturi și trebuie introdus CNP apoi primiți un e-mail pe adresa dumneavoastră.
Eu a zis
Am încercat și nu am primit niciun mail. Ce trebuie făcut?
Marius Cucu a zis
CNP-ul a fost găsit în baza de date?
Bogdan a zis
Am făcut ieri, 18.03.2022 de pe telefon, a durat maxim 5 minute, trebuie sa ai descărcată pe telefon o factura a furnizorului actual în format PDF și poza buletin, toate datele au fost preluate din poza și factura, semnezi electronic și apreciezi consumul pe fiecare luna, am primit pe email documentele în aproximativ o oră, mutarea efectivă spun ei că durează 21 de zile. Îmi expira contractul cu Enel la care am platit 0.7 Ron/kwh cu accize, TVA , taxe de cogenerare, transport etc, noua oferta a Enel 0.813 Ron/kwh plus taxe, adică undeva la 1.5, la hidroelectrica ajung la aproape același preț, adică 0.66 Ron pe kwh cu toate taxele incluse.
Pe lângă subiect, măririle de preț ale furnizorilor este o măgărie, energia electrică se produce în România în proporție de 70 la sută, preturile de producție sunt aceleași de ani de zile, deci practic profita de situație…
Ovidiu a zis
Am reusit si eu azi sa contractez – probabil au avut ceva probleme cu site-ul o zi-doua.
Da, energia electrica in Romania e doar in proportie de 10-15% produsa cu gaze naturale, asa ca triplarea pretului la gaz nu justifica in nici un fel mariri de 2-3 ori la pretul curentului electric. Nu cred ca s-au triplat salariile oamenilor din hidrocentrale, nici ale celor de la Nuclearelectrica…
Justmee a zis
Ai sa vezi ca daca faci legatura intre marirea preturilor inca din 2021…si…fii atent …plafonarile de care nu cred ca nu stia „nimeni”…iti dai seama ca poti vinde la orice pret…ca deconteaza guvernul. Este?
Sorin Mihail a zis
mentioneaza ce se intampla dupa primul an de contract…? adica ei iti garanteaza pretul 1 an si apoi – vedem ce alte oferte vom avea in grila…
Florin a zis
Nu menționează, dat tu te poți schimba oricând la alt furnizor. Ideea e că e o piață concurențială… sau ar trebui să fie.
Simona a zis
Care mai este situația cu contractul, s-a realizat trecerea până la urmă?
Dan a zis
Buna seara! In 18.01.2022 am primit contract de la ei in 24.01.2022 l am trimis semnat catre hidroelectrica era programat pt data de 07.02.2022 transferul nici pana in ziua de 19.03.2022 nu sa realizat. In data 16.02.2022 am depus si o reclamatie tot la ei zic ca au termen de solutionare 30 zile au trecut si astea si tot nimic. Si in contract au gresit conventia de consum. Am sunat aproape in fiecare sapt la ei asteptand o gramada de timp sa rasp cei din call center te iau cu aceeasi chestie cnp. Bla bla si apoi imi zic ca nu ma gasesc im sistem cu contract emis de ei. Nu mai inteleg nimic. Poate a mai patit cineva si imi explica si mie. Ms
Marius Cucu a zis
Eu nu am primit încă prima factură, dar am pus CNP-ul aici și am văzut că sunt deja mutat la ei.
Miha a zis
Din 17 martie am contract cu ei, acum e luna mai si inca nu am factura de la ei. A primt cineva factura?
Andrei a zis
Din 14 martie am contract si eu si inca nu am factura
Grozav Valeriu a zis
Am contract incheiat cu Hidroelectrica in 20.01.2022, iar prima factura emisa are data de 19.04.2022! Deci…putintica (sau mai multa) rabdare!
Andrei a zis
A venit cumulată? Sau pe o singură lună?
Marius Cucu a zis
La mine a venit doar pentru interval de cateva zile cu plata pana la final de iunie.
Florin a zis
Rapunsul lor la o sesizare:
„Pentru emiterea facturii lunii Martie a fost nevoie sa se intervina asupra programului de facturare astfel incat sa se respecte si noile reglementari in vigoare Saptamana aceasta a inceput facturarea consumului aferent perioadei 01-31.03.2022 , astfel ca, in decursul urmatoarelor zile vi se va transmite factura la adresa de email. Facturile emise vor putea fi consultate si in sectiunea Facturi din Portalul Client Hidroelectrica.”
Anca Dug a zis
Știe cineva o ofertă mai bună decât Hidroelectrica?
Cristian F. a zis
Fa o reclamatie la ANRE si ANPC daca poti atasa dovada primei reclamatii si cu un printscreen de pe telefon atasat in format jpeg (poza) dovada ca ai sunat la nr. lor de tel. pt a reclama situatia si scrie-le raspunsul lor, aratand astfel ca ai incercat rezolvarea situatiei pe cale amiabila. Sau trimite-le pe email ([email protected] si [email protected]) reclamatie la ambele adrese pentru mai multa siguranta. Dupa 30 de zile de la trimitere faci reclamatie la cele 2 agentii la care atasezi dovada (cele 2 emailuri cu data trimiterii), daca nu se rezolva nimic. Eu am apelat de mai multe ori la ANPC si de fiecare data m-au ajutat.
Adrian a zis
Ieri pe 20.03.2022 am completat online tot ce trebuie pt.a mă transfera la ei,și la o ora am primit pe mail ,că începând cu 10.04.2022 voi fi client la hidroelectrica.
Nikos a zis
Bine că ai primit, eu nu am primit nimic, nici macar factura după 35 zile.
Iolanda a zis
Eu am completat azi ieri 24.03.2022 on-line cererea și în 2 ore am primit pe mail toate documentele semnate.
Problema mea este că la Enel am reînnoirea contractului nou „comisionul de în 10.12.2021, în care nu scrie nimic de taxa de reziliere. Contractul este semnat în 2019, iar oferta pentru următorul an 10.12.2021-10.12.2022 a fost trimisă în 23.09.2021.
Din câte am înțeles nu-mi pot solicita „comisionul de încetare a furnizării” cum este numită taxa de reziliere în OUG. Sper să nu am surprize.
justmee a zis
A mers transmis indexul online .Sunt curios cand apare factura.Astept…
Nicu a zis
Ai de așteptat, încă lucrează la softul nou, la o aplicație de plăți.
Eu am încheiat contractul pe 12 martie, și nici in ziua de azi nu am primit confirmarea că sunt client și nici factura.
Andrei a zis
Am trabsmis si eu ieri! Vorbisem in prealabil cu ei si mi-au spus ca va aparea factura sprr sfarsitul lunii aprilie pentru ca mai intai trebuie sa primeasca indexul final de la electrica
justmee a zis
eu am cont la Electrica….si vad ca indexul este actualizat la data plecarii mele de la Enel….si cu noul meu furnizor HE.Ma gandesc cumva ca si cei de la HE cunosc vechiul index.
Marius Cucu a zis
Da, la transfer ambele firme comunica indexul.
George a zis
Hidroelectrica vrea sa cumpere Electrica Furnizare, furnizor cu 3.000.000 de abonați, Prețul acestei tranzacții se vehiculează ca ar fi în jur de 150 milioane euro
Basil a zis
Sa facă naiba programul cu facturile, ei nu sunt puși la punct și vor sa cumpere.Aaa au nevoie de un furnizor care vine cu know-how-ul.
Sa de-a drumul mai repede la facturare, că aștept factura de 3 luni.
Marius Cucu a zis
Au făcut o licitație la început de an, dar fiind de stat birocrația e diferită fată de privat.
Justmee a zis
A venit la cineva factura pe februarie sau chiar martie?
Basil a zis
Nici februarie nici martie, nema cum zice bulgaru’.?
Dan a zis
Mie mi-a venit factura pe februarie, dar degeaba le dau indexul in fiecare luna ca ei nu vor sa-l ia in cosiderare si mai mult estimeaza la mai putin decat ai contractat, ptr. a putea sa te jecmaneasca la regularizare.
Farcasu Alexandrina a zis
Buna ziua,
Am facut transfer de la Enel la Hidroelectrica in martie. Momentan nu am emisa nicio factura, desi am transmis contoarul in perioada specificata. Am introdus CNP ul pe site, apar la ei ca si client, dar nu am emisa factura.
Stie cineva care este perioada de emitere a facturii? Am inteles ca facturile se emit lunar spre deosebire de Enel unde erau emise la 2 luni.
Multumesc!
Marius Cucu a zis
Nici eu nu am inca, din ianuarie. Cineva zicea că i-a somat să facă facturi. Probabil în curând vom avea toți.
justmee a zis
Am sunat la Call Center si mi-a spus ca eventual dupa data de 10.04.2022 o sa inceapa sa vina facturile.Au ceva intarzieri…Dar mi-a sugerat sa fac si o reclamatie …poate vine mai repede.
Balcon a zis
La Enel Muntenia factura se emitea lunar.
Nicolae a zis
Că să trimiți indexul nu trebuie un cod client că la Enel?
Andrei a zis
Trebuie un CLC…am sunat la ei si mi-au dat un numar
Iolanda a zis
Eu am transmis indexul cu POD și serie contor. Încă nu am primit factura de la ei.
Roxana a zis
Eu am incarcat documentele in feb, Hidroelectrica mi-a confirmat ca am contract activ la ei abia după ce le-am trimis email… f greu răspund și ma mailuri … dar Enel nu m-a anunțat nimic. Iar contul Eneltel este in continuare activ. Nu am primit încă nicio factura… ca sa nu mai spun de transcrierea indexului … solicit link de acces seara și îl primesc dimineata la ora 5… sper sa se regleze toate aspectele
Iolanda a zis
La fel am pățit și eu. Mi-am făcut cont pe site-ul E-Distribuție și acolo am văzut la alerte că apar cu cerere de schimbare furnizor în lucru. Am sunat și la Enel unde mă abureau cu tot felul de informații nefolositoare. Am trimis mail la care mi-au răspuns în data de 26 aprilie ca așteaptă indexul de la e-distribuție, indexul fiind înregistrat în portalul e-distribuție în data de 18 aprilie. Am făcut ceva scandal și treburile au început să se miște.
În data de 28 aprilie, primesc un mail de la e-distribuție în care sunt anunțată că se sistează procesul de schimbare a furnizorului la cererea clientului. La call center-ul e -distribuție nu au știut să-mi dea nicio informație. Scriu un mail și la ei în care le explic că eu nu am cerut așa ceva. Sun la Enel, îmi spun că că din 14 aprilie sunt client Hidroelectrica. Sun la Hidroelectrica și îmi spun că sunt clientul lor din 14 aprilie. Mi s-a făcut rău de nervi.
În cele din urmă pe 29 aprilie primesc mail de la e-distribuție în care îmi confirmă că data schimbării este 14 aprilie. La Enel apar cu contul activ pentru au făcut o încurcătură cu indexul și mai am de plătit o factură.
Am tras concluzia că cei de la Enel își bat joc de noi și amână la nesfârșit schimbarea furnizorului.
Iolanda a zis
Eu am ceva probleme, deoarece E-Distribuție Dobrogea și Enel nu au niciun fel de comunicare. În contul meu la E-Distribuție apar cu Contract la Enel Energie, iar la Enel sun și-mi spun că din 14.04 sunt client Hidroelectrica. La Hidroelectrica sun și aștept câte 2 ore și nu răspunde nimeni.
Justmee a zis
Se va rezolva. Asa am stat si eu…vreo 1 luna…si au actualizat. Problema este cu facturile de HE. Nu vin actualizate privind indexul, desi este transmis conform indicatiilor( pe site…, pe telefon…) , nu-l respecta desi confirma primirea. Dar macar cand vine…vine la cum am stabilit pretul.
Iolanda a zis
Eu am primit azi o notificare de la E-Distribuție privind sistarea procedurii de schimbare a furnizorului și deja am intrat în panică.
Justmee a zis
Asa am patit cu Enel cand i-am schimbat cu RDS…Dar era pe bune…chiar eu renuntam la RDS pt revenire inapoi (la o oferta care nu s-a respectat de catre ENEL…inselaciune…de retentie)…fii atent!!!
Roxana a zis
Și eu am contract din 17 Martie. Nicio factura de la Hidroelectrica. Ar mai fi 10 zile de reglat cu Enel. Am Primit zilele trecute email de la enel prin care imi reamintea de perioada de transmitere a indexului… la 2 luni după ce am încheiat cu ei ?… le-am scris sa regleze cu Hidroelectrica pt cele 10 zile …
Marius Cucu a zis
Azi mi-au venit și mie facturile din ianuarie.
Dan a zis
Nu va mai agitati degeaba, mie mi-a venit o factura pe anul trecut de 285 lei restanta ca cica au uitat sa o factureze. Asa ca asteptati-va la MARI SURPRIZE, neplacute bineanteles!
Iolanda a zis
După scandalul de săptămâna trecută, crd că azi s-au trezit din „sărbătorirea zilei muncii” și au înregistrat schimbarea în site-ul e-distribuție.
dan a zis
site hidroelectrica nefunctional
mai are cineva aceasta problema???
Catalin a zis
Nici eu nu ma pot conecta la site hidroelectrica. Din afara tarii. Am incercat in mai multe zile din luna Mai. Ati mai intalnit aceasta situatie??
Marius Cucu a zis
Ce eroare primești? Scrie în linia de comandă tracert hidroelectrica.ro și dacă se oprește din interogat rezultate înseamnă că ești blocat și ar fi bine să folosești un VPN.
Dan a zis
Ciudat, nici mie nu mi-a mai mers site-ul de ceva timp. Se pare ca au facut ceva modificari si nu lasa decat ip-uri de Ro. Cu VPN poti accesa dar trebuie sa ai IP de Ro cum ziceam.
Faci un website si restrangi accesul. Care e logica?
Eu am avut probleme mari, sa zic asa, cu ei. Am trecut de anul trecut 2 locatii (atunci se facea prin email totul, ce a durat vreo 3 luni) si din decembrie trebuia sa fiu clientul lor dar se pare ca am taraganat-o pana acum cu o gramada de greseli. Sper sa se fi rezolvat.
Trebuie rabdare, sa nu uitam ca au trecut de la pix si hartie la computer 🙂
George a zis
Situația din Ucraina impune anumite masuri împotriva atacatorilor dictatorului criminal fascist Putin
Mircea a zis
Si eu am contractul din 14 martie si nu am primit factura. Am primit in schimb de la eon, din urma. Le-am trimis e-mail ( la hidroelectrica ), sa vad daca imi raspunde cineva…
@dan le merge site-ul dar mai au ocazii cand da erori. Mai au mult de lucrat la el.
Gabi a zis
Am o intrebare pt. cei care ati primit factura: Chiar e in realitate asa mare diferenta de pret? De ex. pt. Bucuresti, ei apar cu 0.69 kW si urmatorul e Enel cu 1.42 RON / kW. E efectiv la jumate pretul curentul pe factura finala fata de fostul furnizor pe care l-ati avut dupa toate plafonarile si compensarile?
Justmee a zis
Da. Respecta pretul energiei. Facturile vin mai greu.Ori mi se pare mie. Mie mi-au spus la call center sa fac reclamatie si o sa apara si factura. Asa fac de 2 facturi încoace…
Cristinel P. a zis
Salut.Astia de la Hidroelectrica sunt „varza” la emiterea facturilor. Am trecut la Hidroelectrica din data de 20.01.2022. Am primit o factura in data de 15.04.2022 cu perioada de facturare 14.02.2022-28.02.2022. De atunci nu am mai primit nicio factura, dar cand or sa vina o sa fie o factura cam „grea”. „Macar o data si bine!” Deci stati calmi si asteptati facturile!
Tibi a zis
In tarile civilizate facturarea energiei electrice si a gazelor se face o data pe an (maxim de doua ori). Asta cu plata la luna e o obisnuinta romaneasca. Chiar daca factureaza lunar sau anual, banii dati sunt aceeasi. Care e problema daca platesti o data pe an si te crediteaza furnizorul in acest sens, ca nu va inteleg…. oare sa fie problema de disciplina financiara ?!?
Marius Cucu a zis
Care sunt acele țări, de curiozitate?
Klaus a zis
Aste e bullshit.
Afara (London for example!), ai posibilitatea sa platesti cat consumi prin plata PREPAY!!! Incarci un token si il atasezi la contoar. Cand se apropie de finish suma incarcata, piuie de nebun contoarul, cand nu mai sunt parale, taiat curent/ gaz!!! Iar facturile utilitati cand nu ai prepay se emit LUNAR, insa in functie de ce contract semnezi, insa nu am auzit de anual sau bi-anual…
Marius Cucu a zis
Da, dar noi nu avem contoare ca în UK.
Dan a zis
Mie mi-a venit factura pe februarie, dar degeaba le dau indexul in fiecare luna ca ei nu vor sa-l ia in cosiderare si mai mult estimeaza la mai putin decat ai contractat, ptr. a putea sa te jecmaneasca la regularizare.
Marius Cucu a zis
Cu ce să te jecmănească? Din ce am văzut, media pentru plafoane e pentru consum anual, doar nu ți se schimbă consumul de pe o lună pe alta?
Roxana a zis
Ba chiar se poate schimba, dacă ai încălzirea pe curent :). Eu, personal, nu am dat nicio estimare. Nici nu-i văd rostul… dacă ar lua in considerare cifra transmisă… încă aștept prima factura…
Anghelache Ion a zis
Buna ziua !
Cum procedez daca am dat la semnarea contractului
un consum estimat prea mare ?
Dan a zis
STAI FARA GRIJA, EI NU IAU IN CONSIDERARE nici consumul estimat de tine si nici macar indexul consumat lunar raportat. Pun ei de capul lor ce le convine.
Ciprian a zis
Am facut azi cerere la Hidroelectrica pentru schimbarea furnizorului de energie electrica. Mi-au dat termenul standard de 21 de zile (17 iunie). Ce ma intereseaza, s-au mai facut progrese in ultimele luni cu respectarea termenului de 21 de zile? Sau ar trebui sa ma astept si eu la o intarziere de 2-3 luni pana la efectuarea transferului?
Marius Cucu a zis
Dacă ai completat online vor fi 21 de zile. În timp, vor ca transferul să ajungă o zi, acum să vedem dacă se și poate asta.
Factura o vei primi un pic mai greu.