Hidroelectrica e ceva rar! Sau S.P.E.E.H Hidroelectrica după denumirea aceea veche, comunistă și birocrată. Pentru clienții casnici, Hidroelectrica poate să fie ceea ce trebuie, pentru cei mari, non casnici, lucrurile nu mai sunt atât de frumoase. Noroc că sunt plafonări în ultima vreme. Dar, probabil există o strategie undeva… dar să nu facem politică, cu altă ocazie.
Trebuie să recunoaștem că e întreagă nebunie cu furnizarea și distribuirea de energia electrică. Toată lumea caută oferte, toată lumea se informează despre furnizorii de energie electrică. Nu credeam că ajungem să facem o liberalizare atât de slabă, cu atât de multe prostii din partea statului, cu atât de multă brambureală.
Să nu mai zic de brambureala cu FUI, cu cei care sunt furnizori de ultima instanță și cei care nu sunt. Sunt convins că vom scăpa de asta în momentul în care toată lumea o să fie pe piața liberă.
Astăzi vreau să vedem păreri despre Hidroelectrica și să lăsăm experiențe despre ei în secțiunea de comentarii. Cât mai la obiect, sper eu!
Oferta acestora actualizată este aici.
Ce ofertă au cei de la Hidroelectrica?
E în strânsă legătură cu ceea ce statul subvenționează. Astfel avem prețul cel mai mic la Hidroelectrica raportat la cel al competitorilor, cumva un pic sub prețul plafonat de stat. Raționamentul este următorul:
- Clienții din categoria A(media lunara pe 2021 sub 100KWh) vor plăti prețul plafonat, adică 0.68 lei/KWh pentru întreaga cantitate;
- Clienții care sunt in categoria B(media lunara pe 2021 intre 100.01-300.00 KWh) pentru primii 255 KWh consumați vor plăti prețul din contract, iar kilowatti consumați peste limita de 255 KWh vor fi taxați cu prețul obținut din însumarea prețului din contract si o mica ajustare de câțiva bani(cel mai probabil) conform OUG 27/2022(art.5 – alin.1);
- Clienții din categoria C(media lunara in 2021 peste 300 KWh) vor plăti prețul din contract pentru întreaga cantitate consumata.
Pe forumuri sunt tot felul de experiențe, așadar ar fi bine să căutăm mai multe informații despre ei. Sunt curios dacă ați mers pe aceștia sau pe Digi Energy sau chiar veniți de la alt operator.
- Citește și cum arată prima factură de la Hidroelectrica
- Citește și ce taxe plătești pe lângă prețul de bază
- Citește și Cum se trimite indexul la Hidroelectrica
- Citește și păreri despre Aik Energy
- Citește și păreri despre CEZ Online
- Citește și păreri despre ENEL
- Citește și păreri despre aplicația Pago
Unde sunt sediile ale Hidroelectrica?
M-am gândit să vin în ajutor cu adresele lor. Dacă mai sunt și altele puteți să aduceți precizări.
- Sucursala Hidrocentrale Bistrita, Str. Locotenent Draghiescu, nr. 13, 610125 Piatra Neamt, judetul Neamt
- Sucursala Hidrocentrale Cluj, Taberei, nr.1, 400512 Cluj Napoca, judetul Cluj
- Uzina Hidroelectrica Oradea, Ogorului, nr.34, 410554 Oradea, județul Bihor
- Sucursala Hidrocentrale Curtea de Argeș, Basarabilor nr. 82-84, 115300 Curtea de Argeș, județul Argeș
- Uzina Hidrocentrale Buzau, Dorin Pavel nr.1, 120290 Buzau, judetul Buzau
- Uzina Hidrocentrale Campulung, Alexandru cel Bun nr. 55, 115100 Campulung, judetul Arges
- Sucursala Hidrocentrale Hațeg, N. Titulescu, nr. 23, 335500 Hațeg, județul Hunedoara
- Uzina Hidroelectrica Caransebeș, Splai Sebeș, nr. 2A, 325400 Caransebeș, județul Caras Severin
- Sucursala Hidrocentrale Porțile de Fier, Strada I.Gh. Bibicescu nr.2, 220103, Drobeta Turnu Severin, județul Mehedinți
- Uzina Hidroelectrica Târgu Jiu, Strada Tineretului, nr. 8, 210185 Târgu Jiu, județul Gorj
- Sucursala Hidrocentrale Ramnicu Valcea, Str. Decebal, nr.1, 240265 Ramnicu Valcea, judetul Valcea
- Uzina Hidroelectrica Slatina, Str. Tudor Vladimirescu, nr. 158, 230087 Slatina, județul Olt
- Sucursala Hidrocentrale Sebeș, Alunului, nr.9, 515800 Sebeș, județul Alba
- Uzina Hidroelectrica Sibiu, Rahova nr.45, 550345, Sibiu, judetul Sibiu
Unde se pot face reclamații pentru Hidroelectrica?
Înainte de toate trebuie să discutați cu aceștia. Dacă aveți succes folosind mail-urile de mai jos sau chiar telefoanele puse la dispoziție, dacă nu trebuie să vă îndreptați spre ANPC și ANRE.
Aveți un link direct aici.
Cum mă mut la Hidroelectrica?
Puteți face cerere pentru a vă muta la aceștia urmărind link-ul acesta. Aveți nevoie de o factură veche și de un act de identitate. Procedura e foarte simplă și semi automată. Nu are sens să mergi la sediile lor, ci totul se face online. Rapid.
Factură Hidroelectrica
Factura vine la 45 de zile. Pe mail sau fizic. Eu am bifat opțiunea de a veni pe mail. Prima factură vine greu, ba chiar am zis că trebuie să scriu un articol despre asta. Nu ca laudă, ca informare.
Da, e ciudat, mi-a venit o factură pe câteva zile, dar cumva e o confirmare că sunt în baza lor de date și că prețul este cel cu care am semnat la ei.
Mă bucur că am făcut un forum atât de mare de discuții, tocmai de aceea am selectat cele mai interesante întrebări din secțiunea de comentarii și le-am adăugat mai jos. Pe măsură ce mai vin informații noi voi actualiza și articolul.
Aveți toate comentariile aici.
Momentan, nu au o platformă prin care să poți plăti cu cardul, însă se poate plăti cu Pago. Aveți link către aplicație aici. E super intuitivă, puteți plăti inclusiv alte facturi. Se discută ca să fie disponibilă și o platformă pentru plăți. Eu am plătit prin varianta asta și mi se pare foarte utilă, poate mai ușor decât ce aveam la Electrica.
45 de zile. Pentru a vedea facturile puteți folosi link-ul acesta.
Se poate trimite la mail: [email protected] sau prin Call Center la 0800 800 359 sau 021 9834, 021 9861 în perioada 24-28 ale lunii. Mai nou, se poate folosi formularul acesta.
Folosiți [email protected] sau [email protected].
Momentan, nu. Este o platformă online, dar nu este gata o aplicație propriu zisă. Mai trebuie să așteptăm.
În mod normal durează 21 de zile. Totuși, vorbim despre o perioadă complicată cu foarte multe schimbări. Unele persoane au așteptat până la 3 luni de zile. Toate acestea vor fi îmbunătățite în viitor, se dorește a se face migrarea în o singură zi. Detalii aici.
Facturile sunt trimise pe mail, sub formă de PDF. Acolo vedeți toate informațiile.
Pentru incheierea contractului de vanzare-cumparare a energiei electrice produse si livrate in retea trebuie sa ne transmiteti la adresa [email protected] certificatul de racordare obtinut de la operatorul de distributie dupa racordarea locului de producere.
Justmee a zis
Buna ziua.
Sunt client nou sau mai bine zis cred ca sunt client nou.Am semnat actele pe data 19.01.2022 ….in notificare contractul incepe de 11.02.2022.
Am totusi nelamurirea posibilitatii platii facturilor. Pana acum cu Enel ma descurcam cu aplicatia BT care scana codul de bare a facturii…confirm…trimite mail…samd.
Am inteles ca HE nu accepta aplicatii bancare ci doar cu transfer bancar.Nu cred ca as vrea sa stau la coada sa transfer bancar in contul HE. Are cineva idei pentru cei care au card BT??? Am inteles ca aplicatia NeoBT ar avea posibilitatea sa platesti facturi Hidroelectrica.
Si pentru cei care sunt abonati…si nu sunt la prima factura. Ce mentiuni trebuiesc facute la introducereaa indexului de curent?
Solicit lamuriri…multumesc.
Ilioiu a zis
Numele și prenumele
POD
Index
Data
Holmanu Andrei a zis
Foloseste aplicatia Pago
Ilinca a zis
Buna ziua,
Bine spus ” cred ca sunt client nou”. Eu am inceput demersurile in ian 2021, am primit contractul si notificarea de renuntare la Electrica Furnizare in data de 24.09.2021, contractul trebuia sa inceapa cu 14.10.2021. Nici pana acum nu s-a rezolvat aceasta in sensul ca nu s-a trimis notificarea la Electrica Furnizare ( deci sunt in continuare clientul Electrica Furnizare)si Hidroelectrica nu-mi raspunde la nici un e mail in acest sens.Precizez ca am doua contracte. Unul l-au onorat unul nu.
Pt cel care este in vigoare, prima factura a fost ok, la a doua factura nu au tinut cont de autocitirea pe care am trimis-o , au facturat estimat, dar nu estimarea din contract. Deci o intreaga bulibaseala…
Factura se poare plati on line, eu am platit cu bt24, dar nu in contul de bt, nu este operational , cel putin deocamdata.
Pe factura specifica ce sa scrieti pe ordinul de plata, pt o mai usoara alocare.
Deci, rabdare si rabdare si rabdare…
Vancea Demir a zis
Sau ai alta varianta, la puncte de plata(paypoint),care le găsești la multe supermarketuri.
Vancea Demir a zis
Și la mine, întra în vigoare contractul, din data de 10.02,se poate plăti prin BT PAY,poți sa bagi în BT PAY,Hidroelectrica, și plătești.
Vancea Demir a zis
Se poate și cu bt pai.
Florin a zis
Buna ziua,
In martie expira cele doua contracte de furnizare electricitate de la Enel . Mai departe cei de la Enel ofera majoritatea contractelor cu pret fix si un abonament zilnic.
Intrebarea mea este :
A semnat cineva cu Hidroelectrica un contract cu pret fix ? Pentru ca eu nu am vazut niciunde scris in termenii lor , ca pretul este fix , ba dincontra , in documentul publicat pe site-ul Hidroelectrica , “termeni_si_conditii_de_afaceri_cu_clientii.pdf ” , la Art 2.3 ,scrie asa : “Tarifele pentru serviciile de transport și de sistem, tarifele pentru distribuția energiei electrice,
precum și alte tarife, energia electrică reactivă stabilite de autoritatea competentă, contribuția
pentru cogenerarea de înaltă eficiență și valoarea certificatelor verzi (calcul valoare/mod de
facturare), sunt reglementate prin legislația în vigoare aplicabilă la momentul facturării, ele
putând fi modificate și completate ca urmare a modificărilor legislative incidente. Orice
modificare a acestora, prin modificarea legislației aplicabile (eliminare, completare, modificare
valoare etc), va fi adusă la cunoștința Clientului în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la data
apariției și va duce la actualizarea automată a valorilor facturate de către Furnizor, fără a fi
necesară modificarea Contractului prin încheierea unui act adițional la acesta.”
Mircea a zis
Justme, cat ti-a luat pana ai semnat si cum ai depus cererea in online pesite-ul lor sau , la adresa de mail?
Justme a zis
Maxim 10 minute. Insa la final dupa ce semnezi cu ajutorul mouselui se termina abrupt. Adica ma asteptam sa primesc un mail cu actele semnate si de HE. Le-am descarcat totuși pe cele semnate de HE din cele 4 linkuri puse la dispoziție…o sa observi tu… Apropo…factura are cod de bare…???? Care a vazut asa ceva…
Marius Cucu a zis
La mine s-a terminat OK, am totul pe mail, probabil că la tine încă testau aplicarea.
Andrei a zis
Daca sunt descarcate documentele, contractul semnat de ei, de ce ar mai fi nevoie sa primim si pe mail?
Justme a zis
Asa am observat la majoritatea celor de pe aici…
Mircea a zis
acum incerc , dar la pasul 3 „titula de contract ” cand dau click pe optiunile > list afurnizori sau alti furnizori ” nu apare nimic
Justme a zis
Tipic pentru o aplicatie ieftina…sa ia ochii la lume. Sunt curios daca va merge Autocitirea si Facturi…
Marius Cucu a zis
Dacă nu a fost PR, cei care se ocupă de aplicație sunt foarte tari. Acum depinde și ce buget le-au alocat pentru dezvoltare. 🙂
Alina a zis
Bună, factura are cod de bare.
justmee a zis
A sosit si la mine mailul care contine cele 4 fisiere privind contractarea.Dupa 9 zile de asteptare.
Mara a zis
Am inteles corect? Aceasta varianta de contractare necesita sa am semnatura electronica?
Marius Cucu a zis
Cea pe care ți-o pun ei la dispoziție pe site. Nu digitală, ca la firme.
Mara a zis
Marius Cucu Multumesc.
Maria B a zis
Dacă ai PDF cu ci și ultima factura de electricitate maxim 5 minute.
Marius Cucu a zis
Într-adevăr. Se poate descărca, oricum, de pe site-ul vechiului furnizor.
Andrei a zis
Cred ca acesta era si scopul platformei, sa simplifice lucrurile ! Era necesar sa primim pe mail cand se trimiteau actele tot pe mail! Nici eu nu am primit mail , astept sa vad daca se va face mutarea …
George a zis
Avem 2 posibilități de trimitere a documentelor semnate, facturi. La adresa de domiciliu sau prin e-mail, depinde ce sa bifat in aplicația online.
Atenție, puteți să verificați dacă aveți contractul înregistrat în aplicatia online Hidroelectrica la tel. 0219861. Bafta
Nicu a zis
Buna ziua,
Eu am primit documentele semnate, mai putin Notificarea de schimbare furnizor.
Este vreo eroare?
justmee a zis
probabil nu este nevoie. Te racordezi prima oara?
Nicu a zis
Nu, vreau sa schimb furnizorul actual.
Ieri am introdus datele in platforma si mi-au generat contractul imediat (trimis pe mail), dar nu am primit si Notificarea
Nicu a zis
Nu, vreau sa schimb furnizorul actual
Nicu a zis
am introdus ieri datele in platforma si mi-au generat imediat contractul, dar fara notificare
Andrei a zis
Am sunat la call center si mi-au spus ca nu este inca i registrat contractul ! Am semnat pe platforma si mi-a fost generat automat pe data de 17 ianuarie! Mi-au spus ca s-a facut o cerere de urgentare dar totusi sa trimit si un mail cu numarul contractului la [email protected]
George a zis
Operatori din call centre pot verifica existenta contractului cu hidroelectrica numai pe baza CNP-ului nu și după numărului contractului. Pentru a afla dacă sa făcut notificare schimbare furnizor va puteți creea cont pe e-distribuție.ro
Manuela a zis
Sunt client Hidroelectrica din august anul trecut, e drept că a durat destul timp. Pretul este fix, fara abonament, factura o primesc pe e mail, citirea o trimit folisind un nr de tel și plata o fac la terminale Zibra. Sper sa rezolve cu o aplicație gen my Hidroelectrica. Spre deosebire de tot ce este pe piața, e bine, ca preț ma refer.
alina a zis
BUNA MANUELA…daca nu te superi as dori a stiu care este pretul /kw…multumescf!
Alina a zis
Bună, îți pot răspunde eu 0.63 lei/kw, tarif total.
alina a zis
FB pret…fara abonament fara alte taxe?Acest pret este pe perioada de 1 an sau la orice marire de taxe se mareste si la ei?Multumesc….
George a zis
Preț fix 12 luni
Alina a zis
Fără abonament cu toate taxele preț fix 12 luni.
Aldea Florin a zis
Am trimis documentele, pe e-mail, pentru a încheia contract cu Hirdoeletrica pe 20 ianuarie a.c. Sunt sub contract cu Enel. Mi-au trimis notificare că pot renunța la contract până pe 18.02.2022, în caz contrar vor considera acceptul meu tacit și, de la 01.04.a.c. îmi vor mări prețul/kw de cca. 4 ori plus abonament zilnic aproape dublat, la care se adaugă taxele ”reglementate”, despre care nu zic nimic, în sensul că rămân la fel sau vor fi majorate și ele. Intrebarea este cât durează până se primește un răspuns de la hidroelectrica?
Alina a zis
Bună, citește postările de mai sus și vei găsii și modalități mai rapide de contractare, sediile lor mai aproape de tine, adrese de e-mail personalizate ale angajaților care te pot ajuta.
Vancea Demir a zis
Întra pe site-ul lor la client casnic și în maxim 10 min.este gata contractul,nu prin e-mail,ca ai de așteptat, mult și bine,este o platforma noua,pe site-ul lor.
Mircea a zis
vezi ca daca esti deja abonat la alta companie , trbuioe sa intri in alta sectiune pe site ul lor si ti se genereaza automat si contractul cu ei si alte documente pt contractare
George a zis
Care secțiune? Nu am găsit alta. Ne poți spune?
George a zis
https://client.hidroelectrica.ro/contractare
George a zis
Dacă folosiți telefonul mobil pentru vă creea contract cu hidroelectrica schimbați opțiunea din browser în versiune site desktop mode
George a zis
Ok George, mulțumesc. Așa am făcut. Dar cei de la Enel mi-au scurtat prenumele (din Bogdanel au făcut Bogdan) și, deși adresele și locurile de consum etc. sunt corecte, aplicația da eroare.
Am scris la HE sa vedem daca au vreo soluție.
Justme a zis
Ma intreb oare pentru cei care nu primim facturile pe email putem sa ne deplasam la sediul din București (pentru cei din București) sa le solicitam? Din cate observ se lucreaza mai bine fata in fata cu ei.
Marius Cucu a zis
De ce ai vrea să faci asta? Dacă vrei să te plimbi sigur, dar altfel nu văd sensul. Lucrurile se vor rezolva cât de curând și cu facturile.
MISU a zis
Buna ziua.
Stimati prieteni am citit cu atentie tot ce ati scris. Azi fac si eu pasul cel mare. Referitor la incertitudinea notificarii vechiului furnizor eu am rezolvat prin creerea unui cunt pe http://www.e-distributie.ro. Pe acest cont puteti gasi toate datele actualizate pentru fiecare POD, inclusiv notificarile de schimbare furnizor. De asemenea apare si furnizorul curent-deci stiti daca s-a facut schimbarea. Puteti verifica si citirile de contoar.
Marius Cucu a zis
Sigur e site-ul funcțional? Mie nu mi se încarcă.
MISU a zis
Eu am facut contul vineri dupa amiaza d. incearca sa dai cautare numa e-distributie fara www si .ro.
Azio am intrat din nou pe cont si functioneaza.
Initial si eu am intrat greu pe adresa dar acum dau acces din histori-ultima apelare.
Marius Cucu a zis
Nu, nu funcționează, face redirect spre versiunea .com și nu prea încarcă.
MISU a zis
Nun am reusit contractarea.
Dupa ce am trecut prin toate etapele la finalizare am primit mesajul- Momentan serviciul nu este disponibil si am dat renuntare.
Voi incerca din nou mai tarziu.
Am trimis lyncul pentru e-distributie. Scuze era http://www.e-distributie.com iar de la https://eneldistributie.force.com/PEDRO_SiteLogin se deschide contul personal
George a zis
Accesati aceasta adresa:http://contulmeu.e-distributie.com
Andrei a zis
Nu merge sa faci cont nou
Justme a zis
Oricum…surpriza vine de la actualul furnizor. Din senin la mine a aparut o cerere de revenire inapoi. Am sunat si au dat-o intr-o eroare…doar cei de la call center. Totusi mailul primit cu numar de dosar si data de acum o săptămână imi comunica ca , contractul ramane activ urmare a solicitarii mele de renuntare la schimbarea furnizorului. Am vb si la HE…unde mi s-a comunicat ca am totusi contract. La 2 nu am cum sa fiu deci…mai astept.
AlexandruS a zis
Salutari tuturor.
Intampin urmatoarea situatie: sunt abonat la Enel si locuiesc intr-o casa care a intrat in posesia mea prin contract de vanzare-cumparare de la parintii mei. Contractul de fufnizare a fost mereu pe numele tatalui meu. Pana acum pretul solicitat de cei de la Enel a fost OK, insa, cum vechiul contract expira pe 4 aprilie, am primit o notificare/ oferta de nou contract. Termenii noului contract sunt absolut inacceptabili – de 5.7 ori mai mare decat actualul pret! – asa ca doresc sa renunt la serviciile celor de la Enel si sa trec la un alt furnizor. Dupa ce am studiat ofertele am hotarat ca cea a celor de la Hidroelectrica este cea mai corecta.
Cum este mai simplu si mai rapid sa procedez pentru a face contract cu cei de la Hidroelectrica:
– A). sa renunt la vechiul Contract cu Enel (care este pe numele vechiului proprietar – tatal meu) si sa fac un nou Contract cu Hidroelectrica pe numele meu (actualul proprietar)
sau
– B). sa pastrez vechiul beneficiar al contractului existent (vechiul proprietar) si sa fac mutarea/migrarea catre noul distribuitor, in speta Hidroelectrica?
Multumesc.
Justmee a zis
Varianta cu vechiul proptietar…mai rapida…Eu sunt patit cu Enelul. La reclamatii fac pe prostii si observ ca si anre…tot cam asa. Se acopera unii pe altii.
George a zis
Vesti bune. Am încheiat contractul online cu cei de la Hidroelectrica în data de 23.01.22 Astăzi 7.02 am primit notificare pentru citirea și controlul contorului. Termen finalizare 16.02,exact după 21 zile de la semnarea contractului. contulmeu.e-distributie/informatii consum
Nina a zis
Bună, eu am semnat pe 20 ian cu trecerea pe 12 februarie și nu m-a sunat nimeni până acum. În contul E-Distribuție nu am nici o notificare și figurez tot la vechiul furnizor.
Oare sa mai aștept? În notificare e trecut 12.02.
Andrei a zis
Si eu trebuia sa trec la ei pe 09.02, am sunat si mi-au spus ca au contractul dar momentan nu este inregistrat pentru ca sunt foarte multe
Justmee a zis
Idem si la mine…insa cu data de 11.02. Totusi la mine am dubii cu notificarea. Am sunat la HE, figurez cu un contract…insa actualul furnizor imi transmite ca am o cerere de revenire inapoi…dupa care imi spune ca e de fapt o eroare…era vorba despre o revenire din octombrie ’21…si ca pentru mutarea la HE…ei trebuie sa primească de la HE un fel de confirmare…care sincer cred ca o sa dureze… Eu sincer cred ca Enel va face tot ce e posibil sa nu piarda clienti…iar ceilalti…vad ca nu prea se agita…mai vedem…
AlexandruS a zis
Multumesc tare mult pentru informatii. La varianta B ma gandeam si eu ca este cea mai OK, plus ca nu vreau sa patesc „istoria” cu facturarea concomitenta din 2 parti, una pe numele meu si alta pe numele tatalui meu, fix pentru acceasi cantitate de energie consumata in acelasi loc de consum. Enel o sa sustina ca am consumat din „felia” lor si o sa trebuiasca sa fac demersuri multe, consumatoare de timp si nervi, ca sa demonstrez contrariul…
Lambru Danut a zis
Experienta mea cu hidroelectrica este foarte nefericita. Desi am transmis in fiecare luna indexul consumat, acesta nu a fost luat in seama si mai mult, desi am contractat 120kw lunar, acestia nu au tinut cont si au estimat ei de la sine putere cand 99kw cand 111kw si m-am trezit la regularizare cu un consum de 332kw si cu doua facturi intr-o luna, una de 70 lei si alta de 210 lei. Plus ca nu poti plati online iar automatul primeste doar hartii si daca platesti mai mult nu se ia in considerare luna urmatoare. Mai mult, nu poti face sesizari la ei simtindu-se cu „musca pe caciula”. Asa ca aveti mare grija cu ei ca eu am luat o mare TEAPA.
Marius Cucu a zis
Instalează aplicația Pago, ai link in articol și poți plăti online fără probleme.
Alina a zis
Nu înțeleg nemulțumirea ta, și eu am plătit tot timpul mai mult, la automatul Zebra, la un moment dat o să facă și regularizare. Oricum ai 45 zile să plătești facturile chiar dacă sunt două într-o lună.
Dan a zis
Pai mai Alina, tie ti se pare corect sa transmiti indexul in fiecare luna si sa nu fie luat in considerare? Chiar daca am contractat 120kw lunar sa ti se estimeze mai putin decat contractul ptr. ca la regularizare sa platesti mai mult deodata, ptr. ca ei nu respecta nici autocitirea si nici kw contractati. Daca esti de acord cu ei, inseamna ca ori esti de-a lor, ori rau intentionata.
Alina a zis
Nici una nici alta doar că mă așteptam fiind nebunia cu contracte noi să nu fie totul pus la punct, să le acordăm puțin credit. Plus că poți plăti în plus iar la regularizare nu vei platii mai mult.
Andrei a zis
Cum arata o factuta hidroelectrica? Are cineva ?
George a zis
Atenție, nu trimiteți prin e-mail sau pe alta cale notificarea schimbare furnizor către e-distributie. Cei de la Hidroelectrica se ocupa de aceasta procedura. Ordinul ANRE 234/2019 articolul 16. anexa 1 și anexa 2
Gabriel a zis
Buna ziua. o nelamurire la completare: “conventie de consum” o completez eu sau o trimite vechiul furnizor?? multumesc.