Hidroelectrica e ceva rar! Sau S.P.E.E.H Hidroelectrica după denumirea aceea veche, comunistă și birocrată. Pentru clienții casnici, Hidroelectrica poate să fie ceea ce trebuie, pentru cei mari, non casnici, lucrurile nu mai sunt atât de frumoase. Noroc că sunt plafonări în ultima vreme. Dar, probabil există o strategie undeva… dar să nu facem politică, cu altă ocazie.
Trebuie să recunoaștem că e întreagă nebunie cu furnizarea și distribuirea de energia electrică. Toată lumea caută oferte, toată lumea se informează despre furnizorii de energie electrică. Nu credeam că ajungem să facem o liberalizare atât de slabă, cu atât de multe prostii din partea statului, cu atât de multă brambureală.
Să nu mai zic de brambureala cu FUI, cu cei care sunt furnizori de ultima instanță și cei care nu sunt. Sunt convins că vom scăpa de asta în momentul în care toată lumea o să fie pe piața liberă.
Astăzi vreau să vedem păreri despre Hidroelectrica și să lăsăm experiențe despre ei în secțiunea de comentarii. Cât mai la obiect, sper eu!
Oferta acestora actualizată este aici.
Ce ofertă au cei de la Hidroelectrica?
E în strânsă legătură cu ceea ce statul subvenționează. Astfel avem prețul cel mai mic la Hidroelectrica raportat la cel al competitorilor, cumva un pic sub prețul plafonat de stat. Raționamentul este următorul:
- Clienții din categoria A(media lunara pe 2021 sub 100KWh) vor plăti prețul plafonat, adică 0.68 lei/KWh pentru întreaga cantitate;
- Clienții care sunt in categoria B(media lunara pe 2021 intre 100.01-300.00 KWh) pentru primii 255 KWh consumați vor plăti prețul din contract, iar kilowatti consumați peste limita de 255 KWh vor fi taxați cu prețul obținut din însumarea prețului din contract si o mica ajustare de câțiva bani(cel mai probabil) conform OUG 27/2022(art.5 – alin.1);
- Clienții din categoria C(media lunara in 2021 peste 300 KWh) vor plăti prețul din contract pentru întreaga cantitate consumata.
Pe forumuri sunt tot felul de experiențe, așadar ar fi bine să căutăm mai multe informații despre ei. Sunt curios dacă ați mers pe aceștia sau pe Digi Energy sau chiar veniți de la alt operator.
- Citește și cum arată prima factură de la Hidroelectrica
- Citește și ce taxe plătești pe lângă prețul de bază
- Citește și Cum se trimite indexul la Hidroelectrica
- Citește și păreri despre Aik Energy
- Citește și păreri despre CEZ Online
- Citește și păreri despre ENEL
- Citește și păreri despre aplicația Pago
Unde sunt sediile ale Hidroelectrica?
M-am gândit să vin în ajutor cu adresele lor. Dacă mai sunt și altele puteți să aduceți precizări.
- Sucursala Hidrocentrale Bistrita, Str. Locotenent Draghiescu, nr. 13, 610125 Piatra Neamt, judetul Neamt
- Sucursala Hidrocentrale Cluj, Taberei, nr.1, 400512 Cluj Napoca, judetul Cluj
- Uzina Hidroelectrica Oradea, Ogorului, nr.34, 410554 Oradea, județul Bihor
- Sucursala Hidrocentrale Curtea de Argeș, Basarabilor nr. 82-84, 115300 Curtea de Argeș, județul Argeș
- Uzina Hidrocentrale Buzau, Dorin Pavel nr.1, 120290 Buzau, judetul Buzau
- Uzina Hidrocentrale Campulung, Alexandru cel Bun nr. 55, 115100 Campulung, judetul Arges
- Sucursala Hidrocentrale Hațeg, N. Titulescu, nr. 23, 335500 Hațeg, județul Hunedoara
- Uzina Hidroelectrica Caransebeș, Splai Sebeș, nr. 2A, 325400 Caransebeș, județul Caras Severin
- Sucursala Hidrocentrale Porțile de Fier, Strada I.Gh. Bibicescu nr.2, 220103, Drobeta Turnu Severin, județul Mehedinți
- Uzina Hidroelectrica Târgu Jiu, Strada Tineretului, nr. 8, 210185 Târgu Jiu, județul Gorj
- Sucursala Hidrocentrale Ramnicu Valcea, Str. Decebal, nr.1, 240265 Ramnicu Valcea, judetul Valcea
- Uzina Hidroelectrica Slatina, Str. Tudor Vladimirescu, nr. 158, 230087 Slatina, județul Olt
- Sucursala Hidrocentrale Sebeș, Alunului, nr.9, 515800 Sebeș, județul Alba
- Uzina Hidroelectrica Sibiu, Rahova nr.45, 550345, Sibiu, judetul Sibiu
Unde se pot face reclamații pentru Hidroelectrica?
Înainte de toate trebuie să discutați cu aceștia. Dacă aveți succes folosind mail-urile de mai jos sau chiar telefoanele puse la dispoziție, dacă nu trebuie să vă îndreptați spre ANPC și ANRE.
Aveți un link direct aici.
Cum mă mut la Hidroelectrica?
Puteți face cerere pentru a vă muta la aceștia urmărind link-ul acesta. Aveți nevoie de o factură veche și de un act de identitate. Procedura e foarte simplă și semi automată. Nu are sens să mergi la sediile lor, ci totul se face online. Rapid.
Factură Hidroelectrica
Factura vine la 45 de zile. Pe mail sau fizic. Eu am bifat opțiunea de a veni pe mail. Prima factură vine greu, ba chiar am zis că trebuie să scriu un articol despre asta. Nu ca laudă, ca informare.
Da, e ciudat, mi-a venit o factură pe câteva zile, dar cumva e o confirmare că sunt în baza lor de date și că prețul este cel cu care am semnat la ei.
Mă bucur că am făcut un forum atât de mare de discuții, tocmai de aceea am selectat cele mai interesante întrebări din secțiunea de comentarii și le-am adăugat mai jos. Pe măsură ce mai vin informații noi voi actualiza și articolul.
Aveți toate comentariile aici.
Momentan, nu au o platformă prin care să poți plăti cu cardul, însă se poate plăti cu Pago. Aveți link către aplicație aici. E super intuitivă, puteți plăti inclusiv alte facturi. Se discută ca să fie disponibilă și o platformă pentru plăți. Eu am plătit prin varianta asta și mi se pare foarte utilă, poate mai ușor decât ce aveam la Electrica.
45 de zile. Pentru a vedea facturile puteți folosi link-ul acesta.
Se poate trimite la mail: [email protected] sau prin Call Center la 0800 800 359 sau 021 9834, 021 9861 în perioada 24-28 ale lunii. Mai nou, se poate folosi formularul acesta.
Folosiți [email protected] sau [email protected].
Momentan, nu. Este o platformă online, dar nu este gata o aplicație propriu zisă. Mai trebuie să așteptăm.
În mod normal durează 21 de zile. Totuși, vorbim despre o perioadă complicată cu foarte multe schimbări. Unele persoane au așteptat până la 3 luni de zile. Toate acestea vor fi îmbunătățite în viitor, se dorește a se face migrarea în o singură zi. Detalii aici.
Facturile sunt trimise pe mail, sub formă de PDF. Acolo vedeți toate informațiile.
Pentru incheierea contractului de vanzare-cumparare a energiei electrice produse si livrate in retea trebuie sa ne transmiteti la adresa [email protected] certificatul de racordare obtinut de la operatorul de distributie dupa racordarea locului de producere.
DAN a zis
Eu Nuuuuuuu, din iunie 2022 n-am mai primit NIMIC!
MIKE a zis
si eu la fel!
Brad a zis
Eu am trecut de la Enel la Hidroelectrica!MARE GRESEALA!!!VIRGIL POPESCU este ,cred,implicat acolo!..Imediat am primit o factura astronomica!..1300 lei!.. Aveam factura la zi!…Acum am primit alta factura 1500 lei!…Caut sa plec inapoi la Enel.
George.s a zis
Ce înseamnă „factura la zi”? Din câte știe toată lumea, Hidroelectrica nu a mai emis facturi de luni bune, de prin vara anului trecut sau chiar din primăvara trecută.
Se prea poate ca factura (sau facturile) la care faceți referire, să fie cumulate pe o perioada mai mare. V-ați uitat la succesiunea indecșilor din facturi? Coincid cu realitatea? Ca dacă răspunsul e afirmativ, ce v-a trimis Hidroelectrica s-ar putea sa fie corect.
Marius Cucu a zis
Haideți să încercăm să nu politizăm articolul acesta, să vorbim strict despre problemele și experiențele cu Hidroelectrica. Destul se vorbește peste tot de oamenii ăștia, să nu îi mai pomenim și noi.
Adrian a zis
Bai frate, ce teorie ai putut inventa, cu Virgil Popescu care-ti factureaza sume astronomice !
Dar sa spui ce perioade de facturare si ce consumuri apar in facturile astronomice de 1300/1500 lei sau sa verifici succesiunea de indecsi raportat si la indexul de acum nu te deranjezi.
Du-te inapoi la ENEL, sa platesti dublu !!
dan a zis
hidroelectrica nu este pentru cei cu consum mai mic de 100kw!!chiar daca am dat indexul si am consum mai mic de 100 kw nu mi-l iau in considerare si trimit facturi estimate de 120kw, ca sa tarifeze la 0.8. Asta e jmecheria hidroelectrica, nu e cu nimic mai ieftin ba din contra. In loc sa tarifeze la 0.68, iti trimit fie estimate peste 100, fie asteapta sa se stranga si dupa iti trimit fact la consum mare.
Adrian a zis
Ce prostii poti sa scrii ! N-ai inteles nimic nici despre plafonarea pretului.
Si eu am un loc de consum in care nu depasesc 100 kWh/luna si am platit 0,66-0,68 lei/kWh pentru perioada februarie-iulie 2022. Dar am trimis lunar autocitirea pe site, cu email de confirmare.
Silviu a zis
Am patit fix la fel, desi am consumuri sub 100kwh, dar nu am transmis citirile, ei vin cu estimari peste 100kwh din urma tarifate cu 0.73lei in loc de 0.68, primesc si cate 3 facturi pe luna, au inceput sa tarifeze la pretul asta de vreo 2 luni, cam din mai – zona Prahova!
A mai patit cineva la fel?
Le-am trimis o sesizare pe email la adresele: [email protected]
si [email protected] sa vedem daca se rezolva problema!
George.s a zis
Dacă ai instalat contor inteligent, nu sunt estimări ci indecși trimiși de distribuitorul de energie. Fă-ți cont pe site-ul distribuitorului și vezi acolo cum stau lucrurile. La mine în zonă (Ialomița) distribuitor este E-Distribuție Dobrogea SA, mi-am făcut cont pe site-ul lor și văd acolo și valorile transmise de mine, dar și pe cele citite automat de către distribuitor, care sunt foarte corecte.
Ioana a zis
Salut ati primit vreun rasp pana acum? Cum ati solitionat prb?
Justmee a zis
Nici eu…dar cred ca se lucreaza.
Marius Cucu a zis
Azi a dat mesaj și Electrica pentru faptul că iar se schimbă sistemul de facturare. Probabil va mai întârzia și aici treaba.
Ion Talpasu a zis
Stie cineva cum se poate schimba titularul din contract ? (casnic)
Dan a zis
Salutare Ion, sunt in aceeasi situatie, dupa dicutii la relatii clienti am fost rugat sa trimit prin posta deoarece nu mergea online Cerere + Copie CI + Ultima factura + Declaratie drept locativ. Am trimis prin Fan Curier ca sa am dovada de ridicare in luna Octombrie 2022. Nu am primit inca nici un raspuns. Am sunat in Ianuarie 2023 sa fac o sesizare din acest motiv, mi-au facut unu numar de sesizare si m-au rugat sa mai astept.
Adrian Rusu a zis
Teoretic doar printr-o procedura offline (documente trimise fizic la sediul central sau la o sucursala).
Eu am incercat, si intimplator mi-a reusit, prin documente trimise prin email in ianuarie 2023 la o sucursala (oricare din cele 7 sucursale, date de contact publice pe site HE, la Sucursale–>Sucursala x). Se face contract nou pe numele noului titular. Am primit imediat contractul pentru semnare in aceeasi zi, am semnalat unele erori si in final l-am retrimis semnat, tot prin email. Este deja contract activ, conform POSF-ANRE.
Folositi contactul cu o sucursala, mult mai usor si mai rapid decit cu sediul central, pentru orice problema legata de contractul cu HE.
Adrian a zis
A aparut ieri o noua versiune (mult imbunatatita, cu 3 situatii noi de contractare pe linga schimbarea furnizorului) a procedurii de contractare online (https://client.hidroelectrica.ro/contractare)
Magda Voicu a zis
Noi aveam doua locuri de consum _client casnic_ la Enel Muntenia SA, dar din octombrie 2022 nu mai puteam vizualiza unul din locurile de consum in contul nostru MyEnel; au urmat trei luni de email-uri si sesizari catre Enel, pentru a afla de ce nu mai avem inregistrat unul din locurile de consum, cand intram pe contul meu si incercam sa introduc cod eneltel / cod client / cod facturare / numar contract…etc.si toate astea cautandu-le zile si zile in facturi!!! raspunsul lor era !!!???? iar trimit email…iar nervi…pana aflu dupa 3 luni de cautare ca suntem clienti Hidroelectrica cu unul din locurile de consum, numai unul ???!!! si cine a facut acest transfer de “jumatate” de contract ??? nu stiu si inca nu stiu unde se afla acel loc de consum inregistrat, nu am putut lua legatura cu Hidroelectrica, efectiv au taiat un cod de client in doua parti, fara acordul si semnatura clentului,fara a-l informa, e posibil ???!!!
Adrian Rusu a zis
Verificati in POSF-ANRE situatia contractelor. Contactati o sucursala HE pentru clarificari (gasiti pe site HE date complete de contact -telefon si email- pentru sucursale)
Ștefan.ioan a zis
Azi am primit un simulacru de factură în valoare de 90de lei.I-am sunat pentru a-i întreba dacă m-au iertat de cca 1200 de kw consumați, m-au ținut în așteptare o oră și 7 minute apoi au închis! Sic transit gloria mundi!!!
Adrian Rusu a zis
De ce e „un simulacru de factură” ? Care este perioada de facturare ? Si eu am primit o factura ciudata, cu perioada de facturare 01.07.2022-15.07.2022 si un index estimat (de distribuitor ??) pentru 15.07.2022 mai mare decit indexul comunicat de mine pentru 28.07.2022. Dar alte 2 facturi, pentru alte locuri de consum, sint corecte, cu facturare pina pe 31.07.2022. Cu precizarea IMPORTANTA ca in toate facturile (si cele emise in 2022) apare un index ESTIMAT pentru ultima zi a lunii (30/31), pentru ca indexul autocitit este din perioada 24-28 si atunci se mai adauga un consum estimat pentru ultimele zile din luna calendaristica. Dar in factura lunii urmatoare se face un fel de regularizare, in sensul ca se scade estimarea lunii precedente si se adauga o noua estimare pentru luna curenta.
Facturile se emit de regula pentru perioade de o luna, deci nu va fi o singura factura (cu 1200 kWh) pentru 6 luni, ci 6 facturi lunare emise succesiv, cu termene de plata diferite sau identice in unele cazuri (in octombrie 2022, dupa reclamatii repetate, am primit 3 facturi restante cu acelasi termen de plata, 45 zile de la data emiterii).
Comunicarea telefonica, aparent cea mai facila, este de fapt cea mai neinspirata optiune. Recomand contactarea unei sucursale (date de contact complete: adresa, telefon si email se gasesc pe site HE, la Sucursale), eventual adresa de email „[email protected]” (https://client.hidroelectrica.ro/reclamatii)
DAN a zis
Tot e bine ca ai primit, eu n-am mai primit nimic din iunie anul trecut.
Adrian Rusu a zis
Au inceput sa emita facturi pentru luna iulie 2022. Am primit 3 facturi emise pe 24.02.2023 (dar primite prin email pe 28.02.2023 si 01.03.2023, sectiunea Facturi tot nefunctionala e din 27.10.2022) pentru 3 locuri de consum. Dupa numarul facturii (ultimele 5-6 cifre) pare ca au depasit deja 100.000 facturi emise in 2023 cu noul program de facturare.
Petreuș Ioan a zis
La mine ultima factură primită e pentru luna martie anul trecut.
Adrian Rusu a zis
Este ciudat, eu credeam ca au terminat de facturat perioada aprilie-iunie 2022 si acum factureaza iulie.
Din pacate sectiunea Facturi este tot nefunctionala si facturile se primesc prin email si este posibil ca unele sa fie pierdute in Spam.
Observatia mea este ca cele mai multe si mai mari intirzieri si incurcaturi/greseli de facturare sint la clientii cu consumuri mari (> 300 kWh/luna) si probabil la prosumatori.
Iolanda a zis
Eu am și am avut mereu consum mare, în jur de 500kwh, dar toate au venit lcalculate ok. Prima lună am avut contor vechi, dar din a doua lună mi-au montat cei de la distribuție smart.
Facturile au fost calculate la indexul real, dat de contorul smart. Eu gândeam că la cei cu consum mare nu greșesc pentru că nu se aplică plafonări.
Adrian Rusu a zis
Nu subestimati imbecilitatea absoluta a autorilor OUG 27/2022 si a altor reglementari precedente si ulterioare privind plafonarea si compensarea.
Nu am reusit niciodata sa citesc textele complete si nici n-am inteles mare lucru din ceea ce am incercat sa citesc.
Verificati tabelul cu componentele de pret (contine de ex. „Diferenta valoare Energie Electrica Art.5
OUG 27/2022; Diferente din rotunjire TVA”).
Din 3 locuri de consum, doar la cel cu consum mai mare si fluctuant au iesit incurcaturi si mari intirzieri la facturare. Pentru luna martie 2022 au facturat initial doar perioada 01-22 martie si apoi pauza lunga de facturare. Au recalculat abia in octombrie dupa reclamatii repetate si au facturat apoi si perioada aprilie-iunie. Acum in 24.02.2023 au emis factura doar pentru perioada 01-15 iulie, cu un index/consum estimat complet eronat (mai mare decit cel transmis si inregistrat la 28 iulie), si cu 2 intervale de facturare (Energie Activă factură curentă 01.07.22-13.07.22 si Energie Activă factură curentă 14.07.22-15.07.22)
Mircea a zis
Hello,
Am primit inca o factura, pe luna iulie
Andrei a zis
Au inceput sa vina , am primit si eu !
Oana Elena a zis
Bună. Aș dori o parere sincera…momentan sunt la enel dar nu sunt mulțumită!!! Vreau sa știu dacă sunt corecți în ceea xe privește prețul kw precizat în contract?
Adrian Rusu a zis
Preturile HE sint conform ofertei publicate pe site: 0,70-0,80 lei/kWh, pret final, diferentiat pe zone geografice din cauza tarifelor de distributie ale operatorului zonal de distributie.
Doar ca nu au un echivalent MyEnel, ci un sistem informatic destul de rudimentar si sarac in facilitati pentru clienti. Dar unii au supravietuit si fara MyAccount (am vechime din februarie 2022 pentru 2 locuri de consum), dar cu injuraturi dese si repetate la adresa noului furnizor.
Andrei a zis
Foarte corecti !
Adrian Rusu a zis
Informatia despre sediile Hidroelectrica este incompleta. Trebuie neaparat adaugate, pentru cei care nu se pot deplasa fizic la adresele respective, numerele de telefon si adresele de email (disponibile pe site HE pentru fiecare din cele 7 sucursale din tara: Bistrita, Cluj, Curtea de Arges, Hateg, Portile de Fier, Rimnicu Vilcea, Sebes) . Si precizarea ca nu este nici o arondare geografica a clientilor, dar programul de lucru cu publicul este limitat la o singura ora pe zi (luni-joi, 12-13) (https://cdn.hidroelectrica.ro/cdn/furnizare/02_09/program_de_lucru_cu_publicul_modificat_25.08.2022.pdf).
Eu am rezolvat prin email diverse probleme legate de contracte, inclusiv schimbarea titularului unui contract (nu se poate face prin procedura online de contractare).
Timpul de asteptare la telefon este practic 0, incomparabil cu zecile/sutele de minute la call center. Nu am fost refuzat nici daca nu am respectat, din ignoranta, intervalul orar 12-13.
Vlad Ciobanu a zis
Eu am semnat contractul in Decembrie 2022, și încă nu am primit nimic până astăzi – martie 2023 (nici măcar confirmare de semnare contract). Cum am aflat că au semnat…că nu mai am facturi le ceilalți :)….super-comunicare. Tind să mă gândesc să revin la ceilalți…după așa experiență de început.
George.s a zis
Eu aștept din septembrie, încă n-am văzut cum arată o factură de-a lor. Dar de întors n-o să mă întorc la Enel.
Adrian a zis
Se factureaza abia luna iulie 2022. Poti sa te intorci la ENEL pentru MyEnel. HE are un portal client rudimentar si sarac in facilitati pentru clienti. Si o comunicare cu clientii absolut CATASTROFALA. Sint client HE din februarie 2022, am facut 3 contracte in familie.
Adrian a zis
Vizualizare contracte existente in POSF-ANRE (https://posf.ro/), dupa inregistrare ca utilizator client final
Daniel Stanescu a zis
Eu astept facturi din 2022 aprilie
Adrian a zis
S-au emis facturi pentru luna iulie 2022, probabil pentru situatiile cele mai simple (consum sub 100 kWh/luna), nu si pentru prosumatori sau consumuri medii peste 300 kWh/luna in 2021.
Petreuș Ioan a zis
Și eu la fel.
Andrei a zis
Salut. Soția mi-a zis de un coleg care ar fi obtinut facturile, mergand la sediu și cerandu-le. Îmi iau și eu liber și voi merge sa vad dacă pot sa le obtin. Știți ceva de asta?
Marius Cucu a zis
Din ce văd în presa centrală cică ar veni săptămâna asta încă o tură de facturi. Probabil că septembrie…
vasile a zis
Tot nemultumiti, tot…?!
Noroc ca v-a pastrat Dragnea Hidroelectrica, a adus-o si pe profit!
Da’ lasa ca mai e Putin si va scapa USR-isti de ea! 😀
mircea bulatov a zis
Greșeală de afișare a perioadei de facturare pe facturi sau chiar greșeală de calcul? De patru luni am trecută pe factură în plus, la perioada de facturare, de la 2 până la 10 zile în urmă. Adică aceste zile sunt incluse și în ultima factură și în cea precedentă.
Nu știu dacă aceasta se reflectă și în calculul facturării. Aceasta nu se poate verifica ușor deoarece HIDROELECTRICA încă nu are ca și ceilalți furnizori (Apa Nova, RCS-RDS, etc) o bază de date transparentă pentru beneficiar privind: index, facturi și plată facturi, pe cel puțin jumătate de an în urmă. Urmăriți: 1.Dacă pe factură aveți continuitate, nu suprapunere de perioade de consum. 2. Consumul să fie reflectat exact în factură conform indexului trimis chiar dacă aveți contor smart. Este nevoie de puțină răbdare, caiet și creion.
Marius Cucu a zis
Dacă aveți neclarități privind factura puteți să dați un mail la [email protected]
Petru a zis
Facturile au inceput sa apara pe banda rulanta, dar calculul este corect. Sunt luati in considerare indecsii raportati periodic. La modalitatea de plata trebuie sa se gaseasca ceva mai rapid si cu un feed-back imediat.
Marius Cucu a zis
De ce nu folosiți aplicația Pago? E foarte simplu de folosit.
Petru a zis
Platesc direct de pe cardul BCR, insa vreau sa spun ca la furnizorul anterior modalitatea era mult mai facila.
Marius Cucu a zis
Sunt avantaje și dezavantaje. Aici serviciile sunt mai proaste, dar preț mai mic. Acolo probabil preț mai mare(noroc cu plafonarea), dar servicii mai bune.
Repet, cu Pago trebuie să băgați datele cardului o singură dată, apoi doar dintr-un click se plătește instant. Pentru mine e mai facil decât din aplicația băncii. Sigur, nici nu am verificat dacă am integrare directă în aplicația BT.
Roxana a zis
Eu nu inteleg de ce apar penalizari. Nu am intarziat cu plata facturilor, nu am depasit scadenta.
George.s a zis
Plătiți prin Poșta Română? Am văzut un anunț că în cazul plăților prin ei, există mereu întârzieri în ajungerea banilor la furnizor.
Marius Cucu a zis
Eu am stat la coadă o oră la Poșta Română. Nici plătit nu m-aș mai duce acolo, mai ales dacă există posibilitatea de plată online. Nu știu condițiile pentru cei care au vouchere pentru energie, dar chiar săptămâna trecută am luat contact cu Poșta și e haos în zonă.
Iolanda a zis
Eu plătesc din BT Pay cu scanarea codului de bare.
Roxana Vlad a zis
Eu plătesc doar prin internet Banking. Pe 2 facturi am avut penalizări
Daniel Stanescu a zis
Faceti reclamatie cum necum le mai rezolvă
Adela a zis
Sunt client al Hidroelectrica din august 2021. Am un consum lunar mediu de cca. 150kWh pentru care plătesc 0,7 lei / kWh. Mă interesează cât voi plati / kWh dacă voi avea un consum lunar ce depășește 300kWh.
Marius Cucu a zis
E același preț ca cel plafonat.
Silviu a zis
Desi am consum sub 100kwh, tocmai ce am primit o alta factura la pretul de 0.8lei per kwh cu data 01.08.23, de 3 luni le trimit indexul lunar, am mai avut anterior 2 facturi cu 0.73lei/kwh la care am facut reclamatie trimisa la [email protected], n-am primit raspuns, iar avum am primit chiar cu 0.8lei! Voi cum procedati in cazul asta, ca la telefonul afisat nu raspunde nimeni???
Inainte de astea 3 facturi, toate celelalte au fost facturate corect cu 0.68lei/kwh!!
George.s a zis
Din câte am observat în cazul meu, facturile se emit luând în considerare indecșii transmiși de distribuitor, cei trimiși de noi prin autocitire fiind ignorați. Se prea poate ca în cazul dv. distribuitorul să fi transmis un consum mai mare de 100 kWh. Ar fi bine să aveți cont pe site-ul distribuitorului. Acolo veți vedea și ce transmiteți dv. dar și ce comunică ei furnizorului.
Silviu a zis
Din pacate distribuitorul de pe regiunea Prahova, n-are optiunea asta, de a-ti face cont si a putea vizualiza indexul lunar, am incercat cand mi-ati raspuns la mesajul anterior: „Dacă ai instalat contor inteligent, nu sunt estimări ci indecși trimiși de distribuitorul de energie. Fă-ți cont pe site-ul distribuitorului și vezi acolo cum stau lucrurile. La mine în zonă (Ialomița) distribuitor este E-Distribuție Dobrogea SA, mi-am făcut cont pe site-ul lor și văd acolo și valorile transmise de mine, dar și pe cele citite automat de către distribuitor, care sunt foarte corecte”
Pe factura asta ultima din 01.08 au pus consum estimat 100kwh, ptr perioada 01.04.23-30.04.23, si desi pretul plafonat este 0.68lei ei au facturat cu 0.8lei
Alte idei de cum as putea sa procedez ptr a putea remedia situatia, si cine a mai patit la fel???
Mersi!
George.s a zis
Mda, pare mai mult o problemă de încadrare a valorii de fix 100 kWh, dacă un tarif se aplică „până la..” sau „de la…”. Văd că în zona dv. Hidroelectrica are tarif de distribuție de 0,85992 lei/kWh, deci dacă ați depășit plafonul de 100 kWh, tariful de 0,80 lei/kWh e corect aplicat.
https://cdn.hidroelectrica.ro/cdn/furnizare/2023/iulie/07_07/oferta_client_casnic.pdf
Tot cu ei trebuie discutat. Da, au puține modalități de a intra în contact cu ei. Poate prezența fizică la un ghișeu dintr-un sediu ar fi o soluție.
Roxana a zis
Dacă aveți răbdare sa insistați cu telefonul, va răspund intr-o oră… obligatoriu sa sune titularul contractului sau persoana împuternicită.
Silviu a zis
Valoarea de 100kwh este valoarea estimata de ei ptr luna Aprilie, consumul real a fost de 90kwh, deci nici pe departe greu de incadrat in lege. Au estimat cum au vrut ptr a recupera perioada din urma in care nu au emis facturi, deci pe 1.08.23 abia factureaza pt Aprilie 23!
Silviu a zis
@Roxana La ce numar de telefon ati sunat? Pe unul din astea generale 021 9834; 021 9861; 021 30.32.513, sau pe vreunul de sucursala? Ms
Roxana a zis
La unul dintre cele afișate pe site. In centrală. Din păcate nu mi-au oferit relații pt ca nu eram împuternicită pe contract 🙁 . După ce am rezolvat si problema asta, n-am mai avut nervi sa sun din nou.