Hidroelectrica e ceva rar! Sau S.P.E.E.H Hidroelectrica după denumirea aceea veche, comunistă și birocrată. Pentru clienții casnici, Hidroelectrica poate să fie ceea ce trebuie, pentru cei mari, non casnici, lucrurile nu mai sunt atât de frumoase. Noroc că sunt plafonări în ultima vreme. Dar, probabil există o strategie undeva… dar să nu facem politică, cu altă ocazie.
Trebuie să recunoaștem că e întreagă nebunie cu furnizarea și distribuirea de energia electrică. Toată lumea caută oferte, toată lumea se informează despre furnizorii de energie electrică. Nu credeam că ajungem să facem o liberalizare atât de slabă, cu atât de multe prostii din partea statului, cu atât de multă brambureală.
Să nu mai zic de brambureala cu FUI, cu cei care sunt furnizori de ultima instanță și cei care nu sunt. Sunt convins că vom scăpa de asta în momentul în care toată lumea o să fie pe piața liberă.
Astăzi vreau să vedem păreri despre Hidroelectrica și să lăsăm experiențe despre ei în secțiunea de comentarii. Cât mai la obiect, sper eu!
Oferta acestora actualizată este aici.
Ce ofertă au cei de la Hidroelectrica?
E în strânsă legătură cu ceea ce statul subvenționează. Astfel avem prețul cel mai mic la Hidroelectrica raportat la cel al competitorilor, cumva un pic sub prețul plafonat de stat. Raționamentul este următorul:
- Clienții din categoria A(media lunara pe 2021 sub 100KWh) vor plăti prețul plafonat, adică 0.68 lei/KWh pentru întreaga cantitate;
- Clienții care sunt in categoria B(media lunara pe 2021 intre 100.01-300.00 KWh) pentru primii 255 KWh consumați vor plăti prețul din contract, iar kilowatti consumați peste limita de 255 KWh vor fi taxați cu prețul obținut din însumarea prețului din contract si o mica ajustare de câțiva bani(cel mai probabil) conform OUG 27/2022(art.5 – alin.1);
- Clienții din categoria C(media lunara in 2021 peste 300 KWh) vor plăti prețul din contract pentru întreaga cantitate consumata.
Pe forumuri sunt tot felul de experiențe, așadar ar fi bine să căutăm mai multe informații despre ei. Sunt curios dacă ați mers pe aceștia sau pe Digi Energy sau chiar veniți de la alt operator.
- Citește și cum arată prima factură de la Hidroelectrica
- Citește și ce taxe plătești pe lângă prețul de bază
- Citește și Cum se trimite indexul la Hidroelectrica
- Citește și păreri despre Aik Energy
- Citește și păreri despre CEZ Online
- Citește și păreri despre ENEL
- Citește și păreri despre aplicația Pago
Unde sunt sediile ale Hidroelectrica?
M-am gândit să vin în ajutor cu adresele lor. Dacă mai sunt și altele puteți să aduceți precizări.
- Sucursala Hidrocentrale Bistrita, Str. Locotenent Draghiescu, nr. 13, 610125 Piatra Neamt, judetul Neamt
- Sucursala Hidrocentrale Cluj, Taberei, nr.1, 400512 Cluj Napoca, judetul Cluj
- Uzina Hidroelectrica Oradea, Ogorului, nr.34, 410554 Oradea, județul Bihor
- Sucursala Hidrocentrale Curtea de Argeș, Basarabilor nr. 82-84, 115300 Curtea de Argeș, județul Argeș
- Uzina Hidrocentrale Buzau, Dorin Pavel nr.1, 120290 Buzau, judetul Buzau
- Uzina Hidrocentrale Campulung, Alexandru cel Bun nr. 55, 115100 Campulung, judetul Arges
- Sucursala Hidrocentrale Hațeg, N. Titulescu, nr. 23, 335500 Hațeg, județul Hunedoara
- Uzina Hidroelectrica Caransebeș, Splai Sebeș, nr. 2A, 325400 Caransebeș, județul Caras Severin
- Sucursala Hidrocentrale Porțile de Fier, Strada I.Gh. Bibicescu nr.2, 220103, Drobeta Turnu Severin, județul Mehedinți
- Uzina Hidroelectrica Târgu Jiu, Strada Tineretului, nr. 8, 210185 Târgu Jiu, județul Gorj
- Sucursala Hidrocentrale Ramnicu Valcea, Str. Decebal, nr.1, 240265 Ramnicu Valcea, judetul Valcea
- Uzina Hidroelectrica Slatina, Str. Tudor Vladimirescu, nr. 158, 230087 Slatina, județul Olt
- Sucursala Hidrocentrale Sebeș, Alunului, nr.9, 515800 Sebeș, județul Alba
- Uzina Hidroelectrica Sibiu, Rahova nr.45, 550345, Sibiu, judetul Sibiu
Unde se pot face reclamații pentru Hidroelectrica?
Înainte de toate trebuie să discutați cu aceștia. Dacă aveți succes folosind mail-urile de mai jos sau chiar telefoanele puse la dispoziție, dacă nu trebuie să vă îndreptați spre ANPC și ANRE.
Aveți un link direct aici.
Cum mă mut la Hidroelectrica?
Puteți face cerere pentru a vă muta la aceștia urmărind link-ul acesta. Aveți nevoie de o factură veche și de un act de identitate. Procedura e foarte simplă și semi automată. Nu are sens să mergi la sediile lor, ci totul se face online. Rapid.
Factură Hidroelectrica
Factura vine la 45 de zile. Pe mail sau fizic. Eu am bifat opțiunea de a veni pe mail. Prima factură vine greu, ba chiar am zis că trebuie să scriu un articol despre asta. Nu ca laudă, ca informare.
Da, e ciudat, mi-a venit o factură pe câteva zile, dar cumva e o confirmare că sunt în baza lor de date și că prețul este cel cu care am semnat la ei.
Mă bucur că am făcut un forum atât de mare de discuții, tocmai de aceea am selectat cele mai interesante întrebări din secțiunea de comentarii și le-am adăugat mai jos. Pe măsură ce mai vin informații noi voi actualiza și articolul.
Aveți toate comentariile aici.
Momentan, nu au o platformă prin care să poți plăti cu cardul, însă se poate plăti cu Pago. Aveți link către aplicație aici. E super intuitivă, puteți plăti inclusiv alte facturi. Se discută ca să fie disponibilă și o platformă pentru plăți. Eu am plătit prin varianta asta și mi se pare foarte utilă, poate mai ușor decât ce aveam la Electrica.
45 de zile. Pentru a vedea facturile puteți folosi link-ul acesta.
Se poate trimite la mail: [email protected] sau prin Call Center la 0800 800 359 sau 021 9834, 021 9861 în perioada 24-28 ale lunii. Mai nou, se poate folosi formularul acesta.
Folosiți [email protected] sau [email protected].
Momentan, nu. Este o platformă online, dar nu este gata o aplicație propriu zisă. Mai trebuie să așteptăm.
În mod normal durează 21 de zile. Totuși, vorbim despre o perioadă complicată cu foarte multe schimbări. Unele persoane au așteptat până la 3 luni de zile. Toate acestea vor fi îmbunătățite în viitor, se dorește a se face migrarea în o singură zi. Detalii aici.
Facturile sunt trimise pe mail, sub formă de PDF. Acolo vedeți toate informațiile.
Pentru incheierea contractului de vanzare-cumparare a energiei electrice produse si livrate in retea trebuie sa ne transmiteti la adresa [email protected] certificatul de racordare obtinut de la operatorul de distributie dupa racordarea locului de producere.
ice4you a zis
Nu e prima tentativa, mai stiam de inca una in genul asta.
Stancu C. a zis
Ce parere aveti de despre Hidroelectrica?
uwe a zis
Toti zic ca au pretul cel mai mic cei de la Hidroelectrica 0,245 lei/Kw. Merita un an sau doi la ei.
AAA a zis
245 pana la 30.06 și 250 de la 1 iulie pana la 31 decembrie. Nu au aplicație online, nu poți da index decât mail, nu au call Center, dialogul cu ei se pe diferite probleme doar mail(doamne ajuta ss l citeasca?) facturarea e la pământ. Trimit factura la 2-3 luni. Sfatul meu:alegeți o ofertă în piata concurențiala la furnizorul care are și distribuția pe zona. Între o ofertă bună la un furnizor mare și unul de apartament sau chiar gen Hidro(care e la pământ cu serviciile pe furnizare) nu e mai mare de juma de pachet de țigări pe luna.
Eduard a zis
Le-am trimis în luna ianuarie 2 email-uri cu 2 modele de cerere și tot aștept de atunci iar azi pe site-ul lor aflu că au schimbat iar modelul de cerere! Sunt varză!
Marius Cucu a zis
Se schimbă și legislația. E haos peste tot. Insistă. 🙂
monica a zis
Am trimis si eu tot in ianuarie 2 email-uri. dupa multe insistente telefonice mi-au trimis un Email in care spunea ca linkurile nu mai sunt valabile si a trebuit sa trimit din nou.
Elena a zis
Au call center, indexul se transmite lunar (01-05 ale lunii), contorul se citește la 3 luni. Am colaborat foarte bine cu ei. Nu-i pot compara cu Enel, care mi-a mâncat nervii și banii.
Aurel a zis
Degeaba transmiți indexul – eu l-am trimis in fiecare luna, dar nu mi-au emis factura de 4 luni.
Nicolae a zis
Am contract cu ei din 8 ianuarie, nu am primit nicio factură până în prezent, 20 iulie 2021.
Ginu a zis
La fel si eu, din aprilie, acum sunt in august, nimic, nicio factura. Consumul nu l-am trimis pt. ca m-am incadrat in estimari destul de bine.
Tamas a zis
Foarte buna.
Popescu Maria a zis
Excelent! Preț foarte bun.
FLO a zis
Hidroelectrica ieșiți cel mai bine kw între 0.675 și 0.62 depinde de zona București Timișoara mai ieftin Oltenia și Moldova mai scump.nu se plătește niciun abonament
monica a zis
Eu am trimis cereri in ianuarie, in februarie si in martie ac., nu am primit nici un raspuns….Am incerct si la telefon si spun sa astept…praf..
Eugen a zis
Cum dracu să dai de ăștia?asta-i piață liberă?guvern de căcat, ANRE de căcat.miroase totul a hoție de la o poștă.
Marius Cucu a zis
E hoție, dar de undeva trebuie să se înceapă liberalizarea. 🙂
Ginu a zis
Liberalizarea a inceput din 2012. Abia in 2018 se putea trece la un furnizor complet liber, fara consum reglementat. „guvern de căcat”, exact, guvern PSD ce la acea vreme a tacut malc ca acum sa ne trezim ca toti vor sa-si schimbe furnizorul ca e capat de linie in reglementari.
Sarbu a zis
Am contract martie si peosumator mai primesc facturi tot de la vechiul furnizorb
jony a zis
din pacate legea ne ofera dreptul sa alegem furnizorul ,dar nu obliga furnizorii sa furnizeze
am incercat si eu la hidro dupa 3 luni am facut reclamatie la ANRE si au dato in balbe
Tina a zis
Astept factura de ceva timp. Cred ca s-a strâns o sumă frumusică de plată.
Am trimis email, am dat telefon…nimic. Oare asa se va derula contractul cu ei?
Are cineva experiență mai îndelungată?
Sper sa nu regret trecerea.
Nici nu stiu daca ei s-au obligat prin contract sa trimita factura lunar!
Marius Cucu a zis
Uitați aici informații despre factură la Hidroelectrica.
Aurel a zis
Am contract semnat valabil cu data de 08.02.2021. Am trimis o grămada de e-mailuri, am sunat de nenumărate ori, am reclamat și la manager furnizare – încă nu mi s-a emis prima factura… deși in contract este prevăzută factura lunară … am trimis și indexuri , am trimis factura finala emisă de vechiul furnizor … degeaba… sunt total depășiți (sau nu sunt interesați de consumatorii casnici)
Alice a zis
Si mie tot cu reclamatie la ANRE au binevoit sa-mi raspunda, dupa 4 luni de la depunerea documentelor de schimbare furnizor si 3 converstii telefonice nereusite de a obtine un termen de raspuns. Argumentul ca sunt depasiti de situatie nu ma multumest si cred ca trebuie raportate la ANRE aceste intarzieri, poate ii „ajuta” si pe „saracii astia” sa-si eficietizeze procesul de contractare/facturare.
lazar a zis
2021,nici o factura emisa.Nu au treaba cu casnicii,nu le trebuie bani ori sunt multi incompetenti la facturare!
Virginia a zis
Am trimis documentele necesare pt contract din data de 04.06.2021. Nu am primit niciun răspuns. Astăzi i-am contactat telefonic și după 25′ de așteptare mi-a răspuns o domnișoară că sunt foarte multe cereri așa că trebuie să aștept până când va veni și rândul meu.Mi se par total neserioși. O societate capusata de interese de partid, incapabilă să se organizeze pentru piața concurențială.
Larry a zis
Idem și în cazul meu. Am trimis e-mail cu toate documentele pe 03.06.2021, după trei săptămâni am sunat și mi-a răspuns o domnișoară …, iar de atunci tot aștept. ☹️
Radu Ion a zis
Recomand sesizat cu petitie la ANRE.Altfel nu se rezolva nimic!Ei au externalizat serviciul de contractare si facturare.In luna iunie rezolvat cu cererea depusa in ianuarie,iar facturarea s-a facut pe 5 luni.Va merge greu pana vor pune la punct totul online,cod client,declarare index,facturare…La agentie BCR a trebuit sa achit factura doar prin ordin de plata(cost 20 ron),culmea ca facturarea cu cod de bare(scos la imprimanta factura) la automatul agentiei nu include si Hidroelectrica la furnizori utilitati…deci plata se putea efectua doar prin ordin de plata.Nu au cont la Transilvania,BRD,Raiffesen…neaparat sa ai cont la BCR.Altfel,prin aplicatiile bancii clientului,trebuie suportate costurile de transfer…
Sper sa fie mai bine cu plata urmatoare la SelfPay..
Hidroelectrica si BCR,mandriile noastre nationale ne conving cat de greu reusesc sa aplice digitalizarea operatiunilor.Da,pretul la Hidro este bun,dar acum apreciez cat de usor decurgeau operatiunile la Enel si Electrica.
Sunt convins ca anul acesta vor simplifica operatiunile de comunicare cu clientii.Deci rezolvati doar prin petitionare la ANRE.Nu trebuie amendata Hidro,cu banii astia sa isi puna la punct in online un program modern. Sunt convins ca si ei sunt stresati maxim prin avalansa de cereri de contract,venita intr-un timp scurt.Da,am reusit sa inchei contract,nu ma deranjeaza plata la cateva luni,o sa fie mai bine.
Marius Cucu a zis
Eu n-aș avea o problemă să plătesc la câteva luni, chiar îmi convine, dar nu mă pune să mă duc la bănci.
Cristi R a zis
…oare prin Pago nu se poate face plata?…și ai scăpat de drumurile la bănci.Dupa 6 luni am reușit să închei contract cu Hidroelectrica,de toată jena.Acum aștept de 2 luni sa primesc factura.Au cea mai proasta comunicare posibilă.
Marius Cucu a zis
Am citit că s-a dat comunicat prin care sunt obligați să răspundă la comunicare altfel vor fi penalizați.
E haos zilele astea că sunt mulți care încă nu s-au mutat, dar probabil că se va rezolva și asta în curând.
Kovacs a zis
Unde anume s-a dat comunicat? Am contractul semnat din martie cu ei, nu am nici o factura și nici nu binevoiesc sa răspundă. Ei nu au un termen pe care să-l respecte?
Marius Cucu a zis
Vor fi indicatori pentru timpi de răspuns rapid.
Mara a zis
Din pacate intra in vigoare doar de la 1 ianuarie 2022.
Mara a zis
Foarte utile informatiile. Multumim. Eu astept prima factura de 2 luni. O intrebare: Au facturat si penalitati pt neplata facturilor pe care tot ei nu le-au trimis?
Marius a zis
Nu
Kovacs a zis
În sfârșit victorie pentru mine!!! După luni de agonie, am, în sfârșit, prima factura de la Hidroelectrica! Binenteles, după zeci de telefoane și o reclamatie la Anre! Contractul îl am semnat din martie, deci calculați fiecare cam cât aveți de așteptat.
Un dalajean a zis
Și eu am contractul din 2 martie după ce am depus documentele în 31 decembrie 2020, dar nu am primit nici o factura, deși am sunat și am trimis sesizari. Am făcut plângere și la ANRE, să vedem ce se rezolvă, probabil primele 6 luni sunt gratis de aia nu facturează.Foarte neserioși, așa ceva nu am mai întâlnit, să te rogi de ei să ți ia banii.
Alex B a zis
Sunt in aceiasi situatie in relatia cu Hidroelectrica. Am facut solicitarea de trecerea la ei ca furnizor la 31.12.2020, am primit contractul in 12.03 cu intrarea in vigoare de la 01.04.2021.
Am facut cereri de prin luna Iunie (telefonic, mail) privind factura de consum, dar nimic. Deja au trecut 4 luni si am inregistrat si o reclamatie la ANRE.
Pentru cei care au primit deja factura – cum s-a facut estimarea? Stiu ca atunci cand am semnat contractul mi-au cerut o estimare privind un nr de kw/luna. Au luat acea informatie in considerare sau e “din burta”? In lunile acestea ati dat si indexul (intre 1-5) ?
Kovacs a zis
Sunt fericita posesoare a unei facturi după aproape 4 luni. Eu am trimis indexul lunar, am primit o factura pana la 30.06.2021. Nu știu cum au estimat ei indexul la aceea data,însă, corespunde cu realitatea. Dacă am calculat KW rămași nefacturati pentru luna iulie, e cam acolo consumul. Factura nu e cu penalități și are un termen generos de plata – 45 zile. Nu știu când se va emite următoarea factura, sper ca nu pe doua luni jumătate iarăși.
Marius Cucu a zis
Se poate plăti online? Pe site-ul acestora?
Kovacs a zis
Încă nu am plătit-o. Eu am cont la Raiffeisen și ma gândesc sa îmi fac o debitare directa, sper ca funcționează. Da am văzut ca se pot plăti facturile la punctele Selfpay.
Marius Cucu a zis
Mda, tot nu mă ajută. Eu preferam o modalitate directă online. Prin platforma lor. Mă mai interesez. Mersi frumos de informații.
Petre A. a zis
Inca nu. Eu sunt clinet recent, abia am dat prima citire, am trimis mail si l-am dat si telefonic. Sa fiu sigur.
Doamnele cu care am vorbit in 2-3 randuri, mi-au spus ca au un sait in lucru si o aplicatie in care sa se poata plati si da indexul, precum au Enel si celelalte. Or sa se puna la punct. In rest totul a fost o aventura pana am reusit. Daca ati primit un email de la ei si vreti sa lamuriti si altceva, e bine sa faceti reply la mesajul primit, asa il vad imediat, altfel va zace in mesagerie pana il vede cineva. Firma de stat..
Kovacs a zis
Revin cu un update: prin Raiffeisen nu se poate plăti asa ca am mers la un Selfpay situat într-un magazin Penny și am plătit foarte ușor. Trebuie doar văzut dacă automatele accepta plata cu cardul sau numai Cash.
Anca Dug a zis
buna kovacs! ma poti ajuta te rog cu niste informatii? eu ma gandesc serios sa trec la hidroelectrica dar nu vad sa scrie niciunde ce taxe mai sunt pe factura?
enel de exemplu baga: taxe pentru distributie, taxe extragere si introducere in retea, servicii sistem… toate astea se aduna (asta pe langa certificate verzi, accize si cogenerare)
pe factura ta ce mai apare pe langa energie activa si certificate verzi, accize si cogenerare?
multumesc mult!
Kovacs a zis
Exact aceleasi taxe ca și la Electrica, de exemplu, mai puțin accizele, acelea sunt zero. În momentul în care m-am hotărât sa schimb furnizorul, am analizat și acest aspect, nu doar prețul pe kw. Per total, comparabil cu Electrica, fostul meu furnizor, toate aceste taxe sunt mai mici. Nu foarte mult, dar la număr de kw și în timp, se aduna. În plus, am eliminat abonamentul lunar de la Electrica, abonament care nu făcea efectiv nimic, doar plăteam cam 10 lei în fiecare luna. Știu, nu e mult, dar de ce sa ii dau dacă nu beneficiez de nimic? Nu știu dacă pe site ul Anre mai exista comparator de preturi, dar intra sa vezi și compara cu ceea ce plătești tu acum.
Anca Dug a zis
Da, asa e, in timp se aduna. Merci mult pentru raspuns!
Marius a zis
Eu sunt de 1 an la ei, am economisit consumul pe 2 luni. Acum, cand tarifele au crescut dar la ei au ramas cam aceleasi, economia va fi de minim 3 luni gratis pe an, fata de ce ar trebui sa platesc la Enel. Dar cand am trecut eu nu cred ca se inghesuiau prea multi.
neagu iulian a zis
Eu am trecut la ei de la electrica.
Mi-au spus ca n-au emis factura pina acum ( de 2 luni )pentru ca inca n-au primit de la electrica ultimul index platit de mine.
vancea demir a zis
si eu ma gandesc sa ma transfer la hidroelectrica,dar din ce am citit pana acum,ma pune pe ganduri,voi ce ma-ti sfatui,?sau poate mai astept pana la anul,can vor intra noile reguli anre(cu acei timpi de raspuns,la orice solicitare).
D.POPESCU a zis
Sunt la pamant cu serviciile….de trei luni sunt clientul lor si nu am primit factura (fizic sau pe e-mail).Apelezi call-center-ul si-ti promit ca se rezolva dar degeaba Se vede ca criteriul e selectie al functionatilor de la Hidroelectrica este….PILA !!!
Marius Cucu a zis
Nu sunt neapărat convins că este pila, ci acum este un volum extraordinar de muncă pentru ei. Nimeni nu stă să angajeze temporar oameni, nici nu poți să-i formezi în timpul ăsta. 😉
O.Chiorean a zis
Si eu am contract cu ei din 3 matie anul acesta si pana acuma nu am primit nicio factura. Am sunat de 3 ori la Call-Center, am trimis pe email solicitare de factura, am trimis index…nimic. Se pare ca nu au nevoie de banii nostrii. Nu e nicio problema, dar cand va veni factura va fi asa de mare ca nu o voi putea plati. Asta nu vreau sa se intample. Confirm: sunt depasiti de situatie!
Mirela a zis
Si eu ma gandesc sa trec la ei de la enel.insa citind toate astea…varianta ar ma fii ca, pana la venirea facturii,lunar sa calculeze clientuk respectiva factura cu aprox, si sa puna banii de-o parte pana la primirea efectiva a facturii…
Stie cineva care a primit factura daca au fost bagati aiurea kw in
plus ?
Marius Cucu a zis
Depinde de la fiecare la fiecare cât a estimat. Mie mi-au băgat 400 de lei la Electrica și au zis că îi pot returna în cont la următoarea factură sau să îi las ca avans pentru viitoarele facturi.
Anca Dug a zis
buna! ma gandesc sa trec si eu pe hidroelectrica, dar nu stiu daca merita bataia de cap avand in vedere comunicarea greoaie si limitarile cu modalitatile de plata sau accesul la factura (din ce am citit aici)
cei care ati primit deja factura de la hidroelectrica, ce taxe practica? enel de exemplu baga: taxe pentru distributie, taxe extragere si introducere in retea, servicii sistem….care se aduna (asta pe langa certificate verzi, accize si cogenerare)
multumesc mult!
Marius Cucu a zis
Pai taxele acestea sunt la orice operator.
Emil a zis
Am trimis in Iunie actele si nimic pana in prezent. La mailuri nu raspund la telefon se rezolva doar teoretic, practic nimic.
Dupa cele citite mai sus ma bucur ca nu ma vor ca si client.
FLO a zis
Am încheiat contract la hidroelectrica in zona Olteniei este preț kw final 0,67 de bani este f bine.In zona Bucureștiul este kw final 0,62 de bani.Mai au depus multe la punct cu comunicarea.Plata flexibila la 45 de zile.Eu zic că este ok. ,plus că este producător român .
Mara a zis
Sunt clientul lor din 30 aprilie 2021 si incerc sa ofer cateva informatii, sper utile, celor care doresc sa-i aleaga ca si furnizor.
Dureaza intradevar foarte mult intratul in „normalitate”. Am depus actele in ianuarie, au urmat telefoane, mail-uri si in 30.04.2021 am incheiat contractul.
Am dat citirile in Iunie si Iulie si dupa alte telefoane am primit factura pt Iulie dar nu si pe cea pt Iunie. Pretul este ok, asa cum apare in comparatorul ANRE. Am trecut la ei de la DIGI si daca estimarile mele sunt corecte, pretul e mai mic cu aproximativ 15-16 roni la 100kw.
In cele 8 luni de la prima interactiune cu ei am constat imbunatatiri in comunicare. Probabil ca lucreaza la acest aspect.
O solutie pt cei care nu si-au primit inca facturile dar doresc sa plateasca, ar fi sa ceara datele operatorului si sa faca plata direct in contul Hidroelectrica. E necesar sa stiti doar suma si nr. facturii.
Sper ca cele relatate sa fie de ajutor, macar la nivel informativ.
Marius a zis
Eu sunt de 1 an la ei, am economisit consumul pe 2 luni. Acum, cand tarifele au crescut dar la ei au ramas cam aceleasi, economia va fi de minim 3 luni gratis pe an, fata de ce ar trebui sa platesc la Enel. Dar cand am trecut eu nu cred ca se inghesuiau prea multi.
Flav a zis
Sunt client din iulie 2020.Ultima factura primita, octombrie 2020. Am deschis vreo 3 tichete la ei, degeaba. Nici nu ma mai stresez, le trimit indexul în fiecare luna, când or avea nevoie de bănet, n-au decât sa trimită facturi. Mai nou am primit o informare pe mail ca pot sa trimit indexul online, după ce mi-am activat contul, nu merge să-l accesez. Nu va stresati, o sa primiți facturi la anul și la mulți ani.
Cosma a zis
@Flav
Ce cont ati activat? Unde? Si ce se poate face in contul respectiv? Multumesc.
Flav a zis
Dupa cum am precizat anterior, n-am reusit sa ma conectez, desi mi-am activat contul, nu-mi recunoaste userul sau parola. Cica ai putea sa-ti transmiti indexul, dar la cum se misca treaba la ei, poate prin 2050.Mai jos linkul. client.hidroelectrica.ro
Marius a zis
Am intrebat la ei, nu au portal online pentru cont. Se pare ca anul acesta vor instala softul.
Lucian Lucaci a zis
Mda, e clar, deocamdată prefer sa plătesc 15-20 lei in plus lunar la Nova Power&Gas, începând cu luna septembrie când îmi expira contractul cu preț fix garantat de 243 decât să mă enervez cu această firmă de stat… păcat că acest colos nu este în stare să pună la punct o aplicație de câteva zeci de mii de euro prin care sa comunici contorul și să plătești…penibili!!!