De câteva zile a venit telefonul pe care l-am comandat de la eMAG. Funcționează ok, m-am acomodat cu el, mai puțin cu încărcătorul. El nu vrea sa fie „silențios”. Nu știu de ce se întâmplă lucrul asta, insa n-am vrut sa am un produs care nu funcționează ok încă de la început. Mai ales ca încă sunt in cele 30 de zile de „proba”.
Produsul l-am luat de la eMAG, resigilat si am facut o economie de 250 de lei, doar prin simplul fapt ca nu am deschis eu primul cutia. Nu e primul produs de acest gen, am mai luat in trecut cateva.
Nu produsul in sine a fost problema, ci suportul tehnic daca pot sa spun asa.
Oarecum mi-am luat o teapa din neatentie, chiar am uitat ca s-a inchis fostul sediu si a trebuit sa ajung in Afi Palace Ploiesti, la noul lor sediu.
Dupa ce am ajuns in noul sediu, parca am dat intr-un magazin de proximitate, intr-un haos total! Nici vorba de aglomerație, eram cativa oameni in tot magazinul si 5 angajati+2,3 in spate, probabil la colete.
Eram obisnuit ca la eMAG sa fie promptitudine, daca Gheorghe este la rand, lui sa i se dea atentia, asa cum era la vechiul sediu sau… ca in cele din Bucuresti.
Ma uitam in jur si era nebunie, parca zici ca stateam la coada la mec. In stanga si in dreapta se auzea: ia tu comanda asta, hai termina tu de semnat si stampilat pentru clientul acesta samd.
Si repet, nu era ora de varf. In weekend nu vreau sa imi imaginez ce e acolo…
In rest, lucrurile au decurs asa cum trebuie. Mi-a verificat factura online, mi-a verificat produsul, seria abia a reusit sa o treaca: a vrut sa foloseasca tehnica din dotare, dar pana la urma a scris-o manual.
Ma asteptam sa fiu nevoit sa las si telefonul acolo, dar nici nu s-a pus problema. Problema fiind la incarcator, au lipit un sticker pe el, l-au trimis in garantie si mi-au spus ca imi vor aduce unul nou si ca voi primi un SMS, iar eu voi incarca telefonul doar cu ajutorul laptopului.
Poate vede cineva acest articol si vor „lucra” un pic la organizare. Sau… poate a fost doar un accident…
AndreiBlog a zis
Eu am trimis tableta catre ei de 3 saptamani si inca nu am primit un raspuns concert cand vine inapoi 😀 deci.. ce ai patit tu e minciună!
Ionutz a zis
Eu stiu ca cei de la emag cam intarzie destul de mult cu livrarile, asa ca s-ar putea sa astepti mult si bine noul incarcator.
Marius Cucu a zis
Cu garantia n-am lucrat niciodata, dar cand am comandat ceva, de cele mai multe ori a ajuns a doua zi, cel mult a treia zi.
ice4you a zis
Cu EMAG am avut belele mari in ultimele 2 luni:
3 placi video … 2 ajunse cu o intarziere de 10 zile pe motiv ca nu erau in stoc desi erau trecute ca stoc. Intr’un final au ajuns, dupa 2 mail’uri si cateva telefoane … stricate gata impreuna cu inca una comandata cu o zi in urma. La telefon stai minim jumatate de ora sa te bage cineva in seama … le’am trimis inapoi intr’un final … au trecut de atunci 2 saptamani … s’a intors doar una singura pana acum … sper ca e ok, nu am apucat sa o testez inca. As fi renuntat la comanda insa erau luate pe firma si am evitat sa ma mai incurc cu facturi pe minus si alte cacaturi.
Saptamana trecuta am mai facut o comanda de vreo 10 produse … am stat 3 zile sa le trimita desi erau toate STOC …
Nu stiu ce dracu se intampla frate la EMAG, da nu e bine deloc.
Marius Cucu a zis
Ar fi urat sa pice tocmai din motivele pentru care lumea i-a ridicat in slavi…. Poate sunt doar intamplari minore.
ice4you a zis
Mi s’a cam luat de intamplari minore ca nu prea sunt. Minore erau daca ratau o comanda … ba sa zicem … da la tot ce am comandat in ultima vreme au fost probleme. Placile alea doua abia acum am aflat ca mi le trimisesera din showrom’uri … adica resigilate ca in showrom nu au stocuri … dar bineinteles ca nu mi le’au dat ca resigilate ci la pret de noi, se vedea clar uzura pe cutii si faptul ca au mai fost desfacute. Aia care s’a intors zilele trecute e noua si merge ok, despre celelalte doua trimise in garantie inca nu stiu nimic … a trecut deja o saptamana … sa vedem cat ma mai tin.
amiralul a zis
aaa, povestea asta e nimic. stiu pe cineva o trimis o tableta la garantie la ei de 3 ori si de 3 ori s-a intors exact cum a trimis-o :))
Marius Cucu a zis
Eu sper sa nu se intample asta si in cazul meu. Bine…e ceva banal, un incarcator… am vazut ca lucreaza cu ServSkills, nu stiu cum sunt, cat de bine lucreaza…
ice4you a zis
ServSkill sunt tot ei … adica o firma ce apartine Dante International care detine EMAG si Flanco. In mare parte fac service de tip RMA, adica preiau garantiile si le trimit mai departe la furnizori care le repara/schimba dupa caz.
Oricat de banal ar fi acel incarcator, garantia este garantie. Inainte testau produsele resigilate, acum le preiau si trimit fara a mai testa nimic. Am luat si eu de la ei fara probleme … pana de curand cand au aparut tot mai multe probleme.
Marius Cucu a zis
Exact asta l-am intrebat pe tipul de la suport, daca tot ei sunt. Era ciudat sa fie altii, avand in vedere ca erau flyere cu ServSkill prin tot magazinul.
Nu sunt probleme majore cu el, chiar incarca, dar pe mine m-a deranjat zgomotul pe care il produce.
geo a zis
Astia de la emag, in ultima vreme au inceput sa ma dezamageasca…am comandat anul trecut in S.IV de la ei si au zis ca in 2 zile vine comanda la mine la usa… am asteptat … dupa 2 zile am sunat daca se mai face comanda ei au zis ca s-a livrat acu 1 zi si eu nu primisem nimic si vine dupa 2 luni la usa cei de la curier cu telefonu:))…
Marius Cucu a zis
Pai atunci curierul a facut boacane, nu eMAG-ul.
Am patit-o si mai grav cu un curierat. S-au trimis niste amprente la Cluj pentru un implant dentar, iar pentru ca nu au fost transportate la timp si… a ramas in zapada, inghetata, amprentele s-au stricat, automat toti dintii au venit pe alte dimensiuni… bune de aruncat 🙂
ice4you a zis
Marius Cucu eu stiu ca esti multumit de ei insa pe bune ca nu merita atatea scuze cand ei nu sunt nici macar in stare sa isi ceara scuze. Ceva e clar ca nu mai merge uns cum a mers candva, era oricum o chestiune de timp.
Marius Cucu a zis
In ultimii 3 ani am avut peste 50 de comenzi de la ei. N-au fost probleme de niciun fel. Si… daca e sa se intample ceva, aia e, nu e singurul magazin online, alternative sunt si pe IT si pe altceva.
Marius Cucu a zis
M-au sunat sa ma duc dupa incarcator. Eu zic ca au fost destul de rapizi.
Ciortan Maria a zis
Am patit-o rau cu emagu dupa o saptamana dupa ce am cumparat un leptop a scos fum, l-am dus la emag si au dat vina pe mine ca nu am stiu Sa-l folosesc cu service skills nu mai vb.Am 22 de milioane pe un leptop care dupa o saptamana nu a mai fost bun.Am facut sesizari peste tot opc’emag’service skills unde sa mai umblu sami fac dreptate?am facut o alta constatare si nu sunt eu de vina.nu mai zic de angajatii de la emag in frunte cu seful lor Anghel sfideaza clientul.
Florin a zis
Si eu comand produse resigilate, ies in avantaj asa. Despre emag nu stiu ce sa spun, o singura data am facut comanda si si-au batut joc de mine. Ai facut referire la o ora de varf, dar gandeste-te ce inseamna Black Friday, mai ales pentru acel magazin, unde ai mers tu…
Marius Cucu a zis
Tocmai aia e, ca n-am fost intr-o ora de varf. Cred ca ar fi fost haos. Oricum s-a rezolvat cu incarcatorul, dar baietii tot incepatori sunt. Mai trebuie sa treaca ceva timp pana vor prinde experienta… probabil.
catalin a zis
vin si eu..am achizitionat 2 telefoane resigilate din care unul era defect..l-am folosit 3 zile si l-am trimis la servis unde a stat 2 saptamani..l-am primit fericit inapoi dar fara incarcator si cu acelasi defect..dupa 2 zile l-am trimis la servis dinou de 1 saptamana este la ei…perioada foarte mare de rezolvare a defectului este din cauza ca trimit astazi telefonul la servis si il inregistreaza dupa 4-5 zile.. in contractul de service scrie ca rezolvarea defectului se va face in 2 saptamani de primirea in service…amatori.