Tocmai am citit un mesaj de la eMAG prin care eram anuntati ca se schimba termenii si conditiile promovarii prin afiliere.
Mesajul suna cam asa:
- Politica de Social Media
Este permisa promovarea in Timeline Facebook personal sau al paginii gestionate, Twitter sau Google Plus.
Nu este permisa promovarea in grupurile de discutii din Facebook, atat cele publice cat si cele private (Facebook Groups).
Nu este permisa includerea link-urilor de afiliere eMAG in campanii Facebook Ads sau postari Sponsorizate.
Plasarea de link-uri de afiliere eMAG in contexte nerelevante discutiilor sau includerea de link-uri de afiliere in pagina oficiala de Facebook si Facebook Timeline a eMAG nu este permisa.
Comisioanele care provin din promovare neregulamentara vor fi anulate iar colaborarea cu Afiliatul poate fi intrerupta.
- Alte conditii
eMAG isi rezerva dreptul de a impune conditii suplimentare anumitor medii de promovare sau unor Afiliati, caz in care Afiliatul va fi contactat.
eMAG isi rezerva dreptul de a anula permanent colaborarea cu un Afiliat in cazul in care Afiliatul nu respecta oricare dintre Termenii si Conditiile Profitshare si/sau ale Programului de afiliere eMAG.
Nu stiu cat de relevante sunt aceste promovari directe, cel putin eu nu faceam mare branza cu ele. Poate ca erau afiliati mult mai buni care faceau treaba cu asa ceva, poate ca de aceea s-a facut si modificarea aceasta.
Referitor la grupuri, erau interzise de ceva timp, eu chiar n-am mai vazut prea multi care sa spameze fata de lunile trecute.
Ar fi bine sa se faca ceva cu persoanele care fac spam cu paginile de Facebook. Ma refer la tehnica prezentata de Marius Morariu aici.
ice4you a zis
Pe mine nu ma afecteaza cu nimic … nu am nici o treaba cu facebook … ma gandesc ca fac bine atata vreme cat am inteles de la cei care folosesc acest serviciu ca cel putin de BF spamul a fost la nivel de nesimtire de toti disperatii care isi imaginau ca vor da lovitura. Este bine ca se adapteaza la situatie si fac modificarile necesare prevenirii unor abuzuri.
Marius Cucu a zis
Trebuie folosit si Facebook-ul. Vrem nu vrem, acolo este toata lumea.
Trebuie sa gasim metodele sa ii aducem inapoi pe site-uri, pe bloguri, sa le furnizam informatia corecta…
Treaba asta nu este doar in afiliere, ci si pe alte articole.
ionica a zis
Tu pui articol pe facebook, dar linkul de afiliat tot la tine pe site se află, deci … trucuri tâmpite cu linkuri ascunse … numai are nici un farmec.
Poate așa scăpăm de zeci, sute … de cocalari.
Marius Cucu a zis
Stai un pic sa ne intelegem. Una este sa pui doar link, una este sa ii dai o informatie utila omului.
Acel landing page este treaba ta cum ti-l faci, cat de bine, cat de credibil, cat de „colalaresc” ti-l creezi, cititorul va da verdictul: va inchide pagina si va cauta informatia in alta parte sau va achizitiona de acolo sau… poate, din offline.
Matei Irinel a zis
Au văzut că merge treaba bine și au zis că aștia le mănâncă banii, ei nu sunt proști totuși cam greu să te prindă că postezi pe grupuri zic eu..
Marius Cucu a zis
Era deranjant la culme. Am raportat si eu cativa la un moment dat. Erau chiar peste tot mesaje cu promotii, cu vezi aici si asa mai departe.
Orice exces trebuie oprit.
Stefan a zis
Acum vreau să-i văd pe aia care se băteau cu pumnul în piept că fac nu știu câte mii pe lună din afiliere. 😀 Prin FB ads oricine putea să facă conversii, mare scofală.
Marius Cucu a zis
Sa stii ca am investit si eu ceva banuti pe FB ads si nici macar nu mi-am scos investitia. Ba chiar am iesit in paguba destul de mult. Dar nu am experienta altora…
Sunt oameni care fac mii pe luna, de fapt…multi sunt persoane juridice.
Stefan a zis
Eu am derulat campanii pentru magazine on-line si să știi că a meritat investiția de fiecare dată. Aș putea zice că a fost chiar mai bine decât la G.A. Mă gândesc că și pentru Emga nu ar fi fost altfel.
Marius Cucu a zis
Înseamnă că tu ai făcut asta la un alt nivel. La mine au fost câteva încercări timide. Am investit vreo 500 de lei și n-am scos nici 100 de lei.
Ciprian Lospa a zis
Trebuiau sa mai schimbe si ei. Mai ales ca acum s-au extins si in Polonia. Acum se raporteaza la 70 milioane de persoane, dublu decat erau inainte.
Gabriel Ursan a zis
Stai un pic să înțeleg. Deci nu mai poți promova direct un link Profitshare către eMAG, prescurtat prin bit.ly printr-un Facebook Ad targetat?
Marius Cucu a zis
Exact.
Mortu a zis
Nici pe mine nu mă afectează.
Eu doar pe blog pun link-uri şi cand pun articolu pe pagina FB blogului + canalul pe de google+. Altundeva nu le pun.
amiralul a zis
Intre noi fie vorba, era utila o astfel de masura. Ca si utilizator de FB, m-am saturat de cacaturile alea de linkuri aruncate in toate grupurile posibile. Erau si sunt oameni care numai cu asa ceva se ocupa, isi fac un cont de afiliere, intra in 5000 de grupuri pe FB apoi dau cu linkurile de dimineata pana seara… E ca la pescuit, nu stii niciodata daca azi trage ceva…
Oricum, afilierea Emag se va duce pe copca la un moment dat, ca orice lucru bun facut in tara asta, schimbat pe parcurs in defavoarea utilizatorilor.