Am mai scris în trecut despre F64, despre băieții cu comunitatea de „imagine” foarte bună. Când faci business la nivelul ăsta meriți toate laudele. Iar când îți bați capul cu idioți precum altex… nu înțelegi cum de sunt în top, pe multe categorii.
Situația 1: Altex
Returnez robotul. E bun, dar când mi-oi lua covoare mai mari. Vreau să schimb cu modelul care are mop. Fac cerere, se aprobă, chestii automate. Primesc mesaj că produsul e prea deteriorat și să-l ducă în service.
S-a bătut cu caloriferul, dar ăsta e produsul. E idiot. L-am folosit de 3 ori, din care o dată l-am și filmat.
Ok, vreau să se deconteze „marile” daune, dar măcar să știu pentru ce dau banii. Credeți că am mai primit mail? Nici măcar pozele cu el n-au fost în stare să le trimită…
Situația 2: F64
Mă hotărăsc la colorimetru. Am niște puncte bonus, plătesc diferența, iar băieții se mișcă exemplar. Fac comanda noaptea, iar dimineața primesc mesaj că a ajuns la curierat. Contactez F64 să îmi schimbe comanda pentru că tocmai intrase la oferă același colorimetru, dar varianta elite. Era cu 20 de lei mai scump, chiar merita promoția.
În 30 de minute mă sună un domn de la F64 să îmi spună că nu ajunsese produsul la depozitul curierului și că au reușit să recupereze coletul. În câteva zile îmi returnează banii, iar eu pot face liniștit o comandă nouă, cu punctele de fidelitate pe care le aveam, încât să prind reducerea zilei.
Păi să nu rămâi clientul lor?!
Nicu a zis
Trebuia să zici ceva de Altex (sau poate n-am observat eu) acum vreo 3 săptămâni. Am comandat o memorie RAM pentru laptopul surorii mele și azi s-au împlinit 2 săptămâni de la comandă, fără livrare. Noroc că am ales plata la livrare, că după atât timp pot să se spele pe cap cu memoria aia.
Marius Cucu a zis
Am zis și acum câteva săptămâni. Nu s a schimbat nimic 🙂
Cosmin Dumitru a zis
Ca F64 mai rar magazine. Eu sunt Client Gold la ei, si am inceput sa comand diverse, si inafara de echipament foto. M-as bucura sa se extinda putin, dar nu cred…
Ciprian Lospa a zis
La faza cu Altex ti-ai primit banii inapoi sau cum?
Marius Cucu a zis
Le este greu sa raspunda la mail dupa 3 zile.
Ciprian Lospa a zis
Tristut! Cred ca ai adaugat Altex pe lista magazinelor online de unde sa mai cumperi pe viitor.
Cătălin a zis
Altex, țin minte că o singură dată parcă am cumpărat ceva telefon de la ei, acum ceva ani, și asta la magazin.. fizic, nu online. Chiar și așa, mi-am mâncat sufletul cu service-ul lor, și oamenii plictisiți și fără poftă de comisioane acordate vânzărilor. Deci eu zic, Altex, și trag apa.
ice4you a zis
Situatia recenta F64 … am gasit cate ceva pe la ei, le’am comandat online ca erau limita de stoc dar nu vroiam curier ci sa le iau din showroom. Rezervarea era pentru maxim 48 de ore timp in care eu nu puteam ajunge si nici nu vroaim sa le pierd. Intru pe chat, scriu, in 2 secunde imi raspunde cineva … ii spun ca vreau sa le tina o saptamana ca le vreau din showroom … imi zice sa astept putin, mai trecu 5 secunde, imi confirma ca a vorbit cu baietii de la depozit … si aia a fost tot. Dupa o saptamana ma duc la ei … produsele ma asteptau cuminti desi luasem ultimele bucati.
Am scris si o scriu mereu: PRO pana la capat! Jos palaria!
P.S. Trist ca nu mai lucreaza cu persoane fizice la puncte bonus. 🙁
Marius Cucu a zis
Corect. Asta este. Eu oricum trebuie să fac o formă juridică. Am tot amânat, dar…