Mă lovește logica unor oameni câteodată. Nu cred că aș putea să fiu curier vreodată.
Pe zona mea, atât cât lucrez eu cu ei, am avut parte mai mereu de oameni mișto la Fan, Sameday, Cargus. Comunicativi, rapizi.
Mai mult, în 99% din cazuri nu dau șpagă. Avantajul plăților cu cardul. Să zicem că nici nu le dau bătăi de cap, interacționăm foarte puțin de fiecare dată.
Însă, când vine vorba despre generația de oameni în vârstă, mi-e milă de ei de ce fel de întrebări primesc de fiecare dată.
Easybox a venit ca o eliberare pentru curieri. Îmi amintesc că în 2019, în 2020 erau terminați în perioadele de campanii.
Serviciile de genul au prins avânt și își fac treaba cum trebuie. Îi degrevează de coletele mici.
Totuși, mai sunt și fel de fel de excepții. De exemplu, a venit cineva în comentarii să întrebe: „vreau să returnez un colet la Easybox. Încape un monitor?”
Rămâi blocat la astfel de lucruri: te uiți la colet, te uiți la cutia aia mică, te mai uiți o dată la colet, nu pare nimic suspect?!
Vasile R a zis
De ce nu? Dacă încape, de ce să aștept curierul când pot să iau coletul de acolo? Bine, la EasyBox cred că încape un monitor din acela mai mic, de jucărie…
David a zis
câteodată acțiunile noastre n-au nicio treabă cu logica. Nu încerca să înțelegi ceea ce nu e de înțeles. Pe semne că omu’ când l-a comandat l-a ridicat tot de la easy box. Merge pe ideea că dacă aplicația îi permite să selecteze returul în acest mod, de ce să își mai bată capul? În definitiv, dacă îți pui mintea încape, îl îndoi așa ușor cât să nu trosnească mai mult de două ori și aia e . Dacă nu se putea introduce, nu îi permitea aplicația să selecteze forma asta de retur.
Postolachi Dumitru a zis
Astfel de oameni nici măcar nu încearcă să facă retur doar întreabă ca să se afle în treabă sau doar sugerează că sunt nemulțumiți de ce-au comandat.
Pentru că atunci când te vei apuca să completezi un formular de retur dacă acesta nu încape volumetric în vreo cutie de la easybox nu vei avea această opțiune. Aștepți curierul sau mergi și faci retur în showroom… atât de simplu…
Ște a zis
Tocmai ce mi-am comandat eu un monitor. Opțiunea livrării era prestabilită la easybox, probabil de la comenzile anterioare.
Mi-a dat un pic cu virgulă și am ales curierul. Acum sper să ajungă cum trebuie.
Adrian Bolocan a zis
Așteptăm să apară easyboxurile mai mari, în care să trimitem și frigidere. :)) Eventual, oare monitorul plănuia să îl ducă într-o pătură?
Stefan a zis
Sunt unii care nu au nici o legătură cu realitatea…sunt lipsiți de cel mai mic strop de imaginație.
ice4you a zis
„Mai mult, în 99% din cazuri nu dau șpagă. Avantajul plăților cu cardul..”
Ba, asta nu e „avantaj”, asta e zgarcenie pura, ca oricine are 5-10 lei pe viata lui sa ii dea de la obraz la baiatul ala care munceste de ii sar capacele pentru 2000 de lei/luna, in cazul fericit.
Marius Cucu a zis
Tips, nu șpagă.
ice4you a zis
Spaga ai scris, spaga am citat …zgarcenia pura ramane si mai esti si mandru ferches. Eu sa fiu livrator, m’as ingriji sa iti ajunga ce ai comandat, fix cum e tipsul ala! Pentru restul exista mastercard!
Marius Cucu a zis
Da, da. Am corectat. Nu sunt acasă să pot modifica in articol ușor. ?
Costin a zis
Spaga doar pa bon fiscal ! 😀 😀
Pheno a zis
Cred ca e mai simplu decat pare. Daca aplicatia Easybox ar fi optimizata, n-ai putea comanda/returna nimic agabaritic. Cum ar fi sa comanzi sau sa returnezi prin Easybox un autotutrism? Dar o casa? Astfel de intrebari/incercari sunt facute cu un singur scop si anume, sa evidentieze proasta optimizare sau stupizenia celor care au conceput formularul.
Off-topic:
Vad pe aici cate un tinerel care din lipsa de experienta, imparte oamenii in generatii. Eu fac parte din generatia de varsta a treia si ma amuz cateodata de „profunzimea” nedisimulata a logicii dictata de lipsa de experienta. Aviz bătrânilor în devenire. Dacă nu vreți să deveniți o povară nedorită, poate nu e târziu să învățați câte ceva din viața pe care o trăiți acum, că valorează mai mult decât fondul de pensii la care contribuiți oricum și din care nu se știe cât veți beneficia. Experienta mea imi spune ca nu e bine sa impartim/gandim oamenii in noi si ei, asa cum gandim despre vii si morti.
Perfu a zis
Lumea incearca asa cum incearca si cate unii sa bage in lift tot felul de chestii care cu ochiu liber iti dai seama ca nu vor incapea , dar lumea incearca poate ca merge , poate ca nu merge
Victor a zis
In general si nu numai la curieri, daca platesti cu cardul nu inseamna ca nu mai este nevoie sa lasi tips. Daca nu interactionezi cu ei prea mult, asta de asemenea nu este un motiv sa nu lasi. Este doar o scuza pentru a te eschiva. Doar ca cei mai multi oameni care munces in domenii(horeca, curieri, etc) unde se lasa tips, depind de banii aia. Datorita faptului ca ei primesc tips, salariile lor sunt mai mici si nu este vina lor fiindca accepta. Asa este in toata lumea.
Eu imi pastrez un borcan cu marunti 5-10 lei special pentru curieri, fiindca de multe ori m-am trezit ca nu aveam deloc.
Constantin a zis
Ma crezi sau nu, dar de Black Friday 2021 cei de la Fan Courier au incercat de doua ori sa imi livreze la Easybox un aspirator Samsung cumparat de la Altex.
Si nu, nu era un aspirator mic, de mana, de masina etc. Era un aspirator Samsung de ala de tip vechi, cu furtun lung, in ditamai cutia!
De abia dupa doua incercari esuate mi-au dat sms ca sa le furnizez o adresa de livrare „cat mai aproape de easybox”. Nu stiu ce a fost in capul lor…