Sunt în tren. V-ați prins? Am prins gustul lor, merg cu 8-9 lei pe zi spre București. Câteodată mi-e rușine să pun și cardul pentru suma asta.
M-am prins că nu trebuie să merg pe ruta Ploiești București niciodată cu Transferoviar. Au cele mai proaste trenuri.
Deși mi-a explicat cineva într-un comentariu anterior nu prea înțeleg cum se fac prețurile. Sunt anumite trenuri ieftine rău. Am prins un CFR cu vagoane noi nouțe. Raritate. Nasol este că e ca la low cost: multe, foarte multe scaune și înguste. 2 persoane stau bine, 4… cam trist.
Bănuiesc că sunt gândite ca trenuri regionale. Ce vor merge pe rute scurte. Ieftin și… rapid, dacă nu pleacă cu întârziere de 25 de minute: „ne cerem scuze pentru întârziere”
În rest, tot ceea ce ține de InterRegio, spre Ploiești este fain. Loc suficient, răcoare suficient de bună. Confort. Bine, am auzit de situații urâte cu toaletele înfundate. Recunosc că nu prea frecventez pe rute atât de scurte.
Regiotrans pare OK, pare și ieftin. Mereu am mers cu ei OK. Dacă am prins și loc la măsuță a fost fain. În principiu, am reușit să îmi fac un workflow OK când plec spre București. Sunt productiv, rezolv multe în tren. Ar fi și mai fain dacă Digi ar avea semnal OK. Câte pretenții să am și eu?
În Ploiești mai toate autobuzele sunt branduite cu reclame. Este societate a statului, bănuiesc că au reușit ei să facă ceva.
Pe tren văd că Softrans face reclamă la bancă. Parcă Unicredit, dacă țin bine minte, ceva cu roșu oricum.
N-ar putea și la CFR să se întâmple asta?!
McGogoo a zis
Probabil publicitarii nu sunt interesati de reclame in trenuri.
Aici in Uk Nu am vazut pe trenuri reclame dar multe au au panouri cu reclame inauntru.
La fel si in gari.
Problema este ca aici garile s-au refacut toate in parteneriat cu autritatile locale.
Marius Cucu a zis
E o piață mare și diversă. Poate pe interior ar fi dificil și nu tocmai OK, însă pe exterior o vopsea cu o colantare ar fi benefică și pentru unii și pentru alții.
Grig a zis
Să înțeleg că nu ai prins nici un tren cu wi-fi decent?
Cerere pentru reclamele pe trenuri ar fi și pe exterior și în interior. Metrorex vinde reclame în interiorul trenurilor, STB-ul vinde reclame și pe exteriorul mijloacelor de transport și pe monitorul informativ.
La CFR ar trebui să fie un management interesat de binele companiei pentru ca astfel de reclame să apară pe trenurile lor
Marius Cucu a zis
Nu prea e WiFi ok și chiar stau destul de mult conectat pentru că lucrez din tren. Mai degrabă date mobile.
Costin a zis
Banuiesc ca nici o firma ce se respecta nu s-ar cobori pina intr-acolo incit sa-si asocieze numele cu (unele) trenuri pline de rugina, rahat, putitoare (scump rau sapunul) al caror ultim deziderat este respectarea graficului orar.
Apropos de distanta dintre scaune. Am luat bilet cls. 1 pe ruta Sibiu – Brasov unde am nimerit o Sageata Albastra…
Diferenta dintre clasele 1 si 2 era culoarea rosie a tapiseriei la 1 si albastra la 2. In rest, exact aceeasi ditanta intre scaune, masurat cu sublerul exact ca la cls. 2. 4 persoane calatoresc chiar execrabil da’ valoarea beletului, aproape dubla !
Marius Cucu a zis
Credeai că sunt mai bune toaletele la clasa 1? :))
Deh, atât timp cât găsesc măsuța la clasa a 2 a nu mă interesează prea mult. Căștile alea de la Sony și work in progress.
Valentin a zis
poate cei de la pompe funebre sa pună reclame cu CFR, tot la noi ajungi odată și odată chiar dacă mergi cu CFR.
Vreo 2 reclame de la Casa de pensi și 3 hoteluri darmate din stațiuni balneo climaterice.
Postolachi Dumitru a zis
Zici că ai lucrat prin tembeliziuni nu știu câți ani?
Păi trebuie să știi cum se fac cărțile în domeniu…
Iolanda a zis
Reclame în tren am văzut în Italia, pe monitoarele afișate în vagon, dar pe drumurile mai lungi.