Am scris și am tot scris despre site-urile acestea din afară ce își trântesc un domeniu .ro și încep să vândă în România.
E vina lumii că nu este atentă la detalii.
Cei de la Fenzy sunt din Slovenia, însă e greu cu ECC-ul European până se rezolvă lucrurile. ANPC nu are ce căuta pentru că nu e magazin din România. E complicat. Nu înțeleg de ce lumea insistă și nu alege să cumpere local. Sunt atâtea magazine, atâtea outlet-uri cu prețuri bune și la noi, de ce să te complici când poți să nu o faci?
Ce experiență aveți cu aceștia?
Naționalizarea e comunism, n-o să fie nicio naționalizare între companii ci business as usual.
Păi dacă vin ajutoare de stat? Alea vin degeaba?!
Bine zis.
Nu pot să îmi dau seama de ce lumea nu comandă de la magazinele din țară, și produse fabricate în țară… Sunt atâtea haine de calitate superioară și la prețuri foarte bune! Avem magazine care oferă transport retur gratuit, plată ramburs! Nu îți convine le trimiți înapoi!
Fără nici o supărare, nu stiu nici un magazin in țară, mi ar fi de ajutor niste trimiteri
Multumesc
Ar fi bune niste link-uri cu magazine romanesti, cu orice fel de produse romanesti, nu link-uri cu magazine romanesti, cu produse importate (chinezesti). Poate sa posteze cineva?
Motivul pentru care eu comand online si cumpar cu plata ramburs din Cehia, Polonia, Slovenia, este ca aceste magazine au preturi mai bune, cu tot transportul inclus si taxa de curierat, decat magazinele romanesti, cu transportul inclus si taxa de curierat, de pe eMAG, pentru produse similare sau chiar identice.
Eu merg strict pe cele mari și mă uit să fie datele de identificare ale ANPC-ului. Sunt poze mari, în partea de jos a site-ului. Le e frică de ANPC mai mult decât de orice, așa că prefer să plătesc cu 2 lei mai mult, dar să știu că pot returna, la nevoie, orice.
În afară faptului ca ar fi bine să comandăm din România ca să încurajăm și să susținem economia noastră, mai există și un alt inconvenient la hainele de la Fenzy? Sunt prost făcute, materialele de slabă calitate? Poate cineva să lase un review în cunoștință de cauză?
Nu e vorba de economie aici, ci de posibilele țepe pe care nu le poți controla, nu ai nimic reglementat de stat.
Am comandat două perechi de blugi la Fenzy. Materiale de bună calitate, bumbac 98%, elastan 2%, și croială ireproșabilă. Așa cum doar italienii se pricep să facă.
Am revenit, la scurt timp, cu alte două comenzi,tot pentru blugi, dar culori diferite de astă dată.
Cele două comenzi fiind trimise la interval de numai două minute, una față de alta, am solicitat să fie expediate deodată. Lucru care nu s-a întâmplat, deși era posibil.
A sosit o singură pereche, dar spre nemulțumirea mea culoarea nu a corespuns alegerii făcute.
Am optat pentru culoarea bej, dar am primit culoarea gri.
Așadar m-am ales cu două perechi de blugi identice, ca model și culoare.
Pentru clarificare, menționez că această culoare, gri, am ales-o și am primit-o când am lansat pentru prima oară o comandă la Fenzy.
Încercările de a contacta expeditorul pentru a-i face cunoscută „greșeala,” care ii aparține în totalitate, au eșuat evident!
Nu recomand acest site!
In primul rând la Fenzy nu se potrivesc marimile, iar dacă vrei să dai retur este o întreagă epopee. Plata transportului pentru retur in depozit Romania este in sarcina clientului. Din depozitul România se colectează retururile la anumite intervale de timp și pleacă in Slovenia, dar după predarea coletului în depozitul România nu mai poți afla nimic de el, sau de rambursare/schimb. Nu au nr de telefon, corespondența se poartă pe e-mail, dar fie răspund doar cu generalități, fie nu răspund deloc. Nu recomand acest site.
Și, totuși, fiind din Slovenia, vă dați seama că ar fi fost o barieră lingvistică, nu?
Buna ziua,
imi puteti spune in privat, ce pasi ati urmat pentru returnarea produsului si incasarea banilor?
Bună ziua! Ați reușit să returnați produse la Fenzy. Eu nu reușesc, au adresă incompletă. Aveți mai multe date?
Încercați reclamație la ECC România.
Va rog sa fiti atenti cu acest site,evitati.l Au dreptate comentatorii, este o adevarata aventura sa faci un retur, nu reusesti din cauza datelor incomplete ale firmei.Se raspunde tarziu la mailuri, asa ca ai sansa sa pierzi cele 14 zike de retur. Cred ca este si la limita legii ain Romania.Dar, cum nimic este sub control in aceasta tara totul este normal.Te mai si atentioneaza ca poti primi banii dupa 60 de zile.
Păi nu sunt din România.