Când povesteam de treaba cu Blue Air am zis că aș mai fi avut și ceva cazări pe la sfârșit de mai și iunie. Și cum sunt ferm convins că treaba cu virusul o să ne mai țină ceva timp.
Pe AirBnb a fost fain am recuperat până și un voucher de primă înscriere, iar banii au fost trimiși spre card. Frumos, elegant, în câteva minute am rezolvat vreo 2 cazări. Asta după ce citisem ceva știre că mai alocă niște bani pentru a ajuta la situația asta.
Pe Booking treaba nu e chiar așa pentru că lucrurile sunt un pic mai ciudate. Dacă la Airbnb am rezolvat totul din platformă la Booking a trebuit să sun și apoi să stau în callcenter cu Vasilică pentru a contacta pe fiecare în parte. Experiență, ce să mai.
Zilele trecute, când scriam articolul ăsta am dat mailuri pe la toți să mă lase în pace că n-am chef de călătorii în perioada următoare. Din 3 cazări doar una a răspuns la mail și-a zis că nu îi interesează de asta: „să mai așteptăm”.
Când i-a sunat operatorul doar unul a fost de acord, cel din Sevilla a zis că are suficient de multă corona și că nu îi mai trebuie de la alți români, iar la celelalte cazări nimeni nu l-au băgat în seamă.
Ideea este că înainte să anulați la Booking ar fi bine să le dați un telefon. Nu e număr cu suprataxă, nu sunt nebunii, dar multă birocrație. Poate că ajungeți să recuperați banii.
Dacă anulez și cele 5 zboruri am bani de criză.
rivi a zis
pe mine m-a lovit inspirația și am luat (pentru prima dată evăr) cazare cu anulare gratuită către NYC. Din cauza prețului, nu din alt motiv. Așa că a fost simplu: logat pe site, click anulare, out.
Cu zborul mai vedem, deocamdată pot lua voucher, dar nu sunt sigur că vreau așa.
Marius Cucu a zis
Păi e datorită. Eu mai am 2 cazări de recuperat acum și 5 bilete de avion. Aștept să se prelungească starea de urgență! 🙂