De curând, băieții și-au deschis canal de Youtube. Nu-i problemă. Toate magazinele fac asta, mai nou, chiar e trend pentru Marketplace-uri. Așa că fiecare copiază tot ce poate, tot ce prinde. Ce? Doar Facebook să fure de la Snapchat?
În fine, băieții s-au gândit că e bine să facă un video și să-l urce pe canalul lor. Ca cel de mai jos:
Să faci chestii d-astea în loc ca tu să-ți consolidezi brandul… e pueril. Anii trecuți tot ce însemna social media era plin de reclamații pentru ei.
Nu am mai comandat în ultimii ani de la ei, dar știu că am avut acum ceva ani probleme cu o comandă. A fost atât de bine încât n-am mai comandat niciodată de acolo.
dorin a zis
Pueril e si sa-i ai in blogroll sau ai uitat de linkul ala?
Malin a zis
touche!
Marius Cucu a zis
De ce să fie pueril? E o colaborare mai veche. Ar trebui să nu pot vorbi despre ei? Să îi pup în fund când mi se pare că au greșit?
mario a zis
sa caute “teapa c”
Cătălin a zis
Eu zic că totuși este un trucaj la mijloc.. mie-mi zice altceva nenea Gogu. Uite aici.
Tiberiu a zis
Ca sa fim corecti, toate magazinele online au probleme, iar problemele sunt in general proportionale cu numarul de clienti. Pentru ca toti lucram cu aceeasi curieri, avem aceeasi romani ca si angajati si aceeasi romani ca si clienti si vindem aceleasi produse.
Diferenta de perceptie vine din departamentul de pr al concurentei si din profitshare-ul care sponsorizeaza cam tot net ul romanesc (inclusiv cei mai cititi blogeri locali). De aceea cam tot ce e rau de e*ag dispare repede, iar orice gresala de a noastra e amplificata la maxim.
Google e cam singurul site pe care nu il pot cumpara 😀
Marius Cucu a zis
Dar se poate manipula și acela. Și cred că departamentul de SEO știe foarte bine asta.
Nu sunt eu în măsură să judec pe unii sau pe alții, dar eu zic că dacă se crește prin servicii de calitate și profesionalism totul va fi bine.
Eu sunt unul care militează pentru concurență. Face bine pentru consumatorul final.
Vulturu a zis
Pai na…. Poate se face ceva si cu departamentul de PR de la cel.ro… Si poate se face ceva sa fie si mai multa seriozitate printre angajati. Eventual sa fie mai motivati. Degeaba poti cumpara siteuri daca nu iti poti castiga angajatii! Angajatul interactioneaza direct cu clientul. Ca el sa isi dea silinta trebuie sa aiba asigurat un comfort pe mai multe planuri: financiar, social, al sigurantei, al recunoasterii etc. Dar daca angajatul nu e dispus sa isi bata capul pentru ca nu simte ca merita, faliment scrie pe cel.ro.
Marius Cucu a zis
M-aș mira. Online-ul e la început la noi. Încă e loc de servicii mai puțin ok, din păcate.
Laurentiu Blidar a zis
M-am ars acum ceva vreme cu ei cumparandu-mi un monitor stricat (irelevant). De atunci, mi-am promis sa le fac cata anti-reclama pot. Profit si de aceasta ocazie!!! ?