Am rămas uimit de Electrica. Ăi` de la furnizare. Oameni cu simțul răspunderii, cu frică de concurență și că se liberalizează piața.
M-au curtat vreo 2 săptămâni să vin să le semnez contractul. Eu deja am discutat pe mail, am primit factura în avans, dar m-au sunat că trebuie să semnez și actele.
Un teanc. Acum înțeleg și de ce era birocrația asta la DIGI. Se trage, în mare parte, de la stat.
O chestie foarte tare este că poți plăti factura pentru mai multe persoane din Oficiul Virtual. De exemplu, am o casă bătrânească pe numele alor mei, mai am și factura lor, dar și pe a mea. Dacă eram la DIGI trebuia să am 2,3 conturi.
De fapt, la DIGI am chiar 5 conturi. Culmea că 3 sunt pe același mail. Nu știu cum au ei treburile, dar am un mail și 3 parole. Pe unul este numele meu, pe al 2 lea numele surorii, pe al 3 lea numele maică-mii. Contractul s-a tot mutat de-a lungul timpului, în funcție de cine „s-a ocupat de el”.
Cam așa arată chestia asta la Electrica. Poți face modificările singur, din panou, poți să alegi să îți trimită facturile pe mail, poți să alegi adresa pe care să îți trimită factura fizică, dacă ai nevoie de ea.
Astea fiind zise sper să fie ultima dată când ajung într-un centru de-al lor.
Cum se face cont pe MyElectrica?
Există tot felul de glume privind contul de MyElectrica și mutatul la Hidroelectrica. Pentru asta face lumea cont în ultima vreme.
Pașii sunt simpli trebuie să urmăm link-ul acesta și să completăm datele personale, iar apoi va trebui să introducem datele despre locația distribuitorului, acolo unde suntem alocați. Așadar, ar trebui să avem una dintre următoarele
- Muntenia Nord
- Transilvania Nord
- Transilvania Sud
Apoi introduceți codul de client disponibil pe factura fizică, alegeți tipul de client casnic sau noncasnic și completați Număr loc de consum (NLC).
cezarina banescu a zis
nu pot sa vad un cod de client in contul meu
Marius Cucu a zis
Vedeți că s-a făcut actualizare de platformă. S-ar putea să fie eroare de la ei. Cel mai bine ar fi să deschideți un ticket.
Rozor Livia a zis
Am avut cont pentru 2 locuri de consum, unul îmi apare iar unul nu
Încerc să-l caut după vechiul și noul NLC și după noul și vechiulcod client.Nu merge. Atunci când introduc datele îmi spune ,,Acest cod aparține deja unui alt cont” ce pot face pt a putea iar să plătesc , să transmit indexul și să-mi văd factura?