Din moment ce sunt destul de vechi pe platforme multe lucruri trec și pe la mine. În plus, face parte din fișa postului să știi ce se întâmplă. Nu ești conectat, ratezi.
Ei bine, e un an ciudat pentru text. E un an în care mulți renunță. Am prevăzut asta și am plecat pe video pe cât se poate de mult. Am prevăzut și faptul că dacă nu mai sunt bani pe text lumea îl va abandona. Plăcerea de a scrie zilnic 3-4 articole nu există, vă zic eu. E serviciu.
Vorbeam de platforme. Merg pe primul an în care sunt constant. Adică am 3-4 materiale video pe Youtube. Crește. Ca orice altă rețea: vrea ca tu să fii acolo, să le faci conținut. Evident, nu crește la fel ca alții pentru că, ați ghicit: conținut. Te mai încăpățânezi și să nu pui titluri catchy, să dai când vrei tu materialul și iată. Crești încet.
Dar dacă am învățat ceva în anul ăsta este că o poză de featured „scandaloasă” cu un titlu de tip articol de Discover îți pot aduce succesul. Secundare sunt retenția pe material și comentariile, dar nu sunt obligatorii. Astea sunt mai mult pentru tine, pentru faptul că vrei să creezi o comunitate.
Vă ziceam la început că am mai discutat cu influenceri, cu tarife de 2 ori mai mari decât pe text și cu evoluție de pe o zi pe alta. Ei bine, nu știți cât de ușor este să te lovească succesul, să crezi că totul ți se cuvine și poc, să cazi în extremă pe moment. Pasul următor este să nu se mai lege nimic.
Pentru că avem o piață atât de mică și de complicată. Nu e vorba de salariu aici, să ai pe lună. Poți avea o campanie luna asta, dar 2 luni de zile poți să nu ai nimic, să trăiești tot din campania aceea.
Așadar, constanța aia nu prea există. Tu, ca să ai în continuare șanse să obții o susținere nouă trebuie să basculezi, să mergi în continuare.
De asta, cu toate că anul ăsta a început foarte bine și deschiderea spre video a venit, iar eu sunt tot mai confortabil acolo, nu înseamnă că închid proiectele auxiliare. Insist, insist. Din mai multe locuri ies lucruri.
Dacă abandonezi nu faci decât să o iei de la capat de fiecare dată.
Mălin a zis
Șmenul e acum pe TikTok Cucule. De Youtube fuge toată lumea din cauza la dictatură woke și anunțuri interminabile.
Marius Cucu a zis
Chiar e. Intru și acolo din toamnă. Deocamdată, mai am treabă pe aici.