La început de ianuarie am făcut ceva teste să văd dacă funcționează OK ce am eu prin ogradă. Câteodată e bine să faci asta, mai ales cu magazine noi, ca să vezi dacă nu trimiți trafic aiurea.
Eh, fiind probleme la nivel de API am băgat niște comenzi la eMAG de test. Nu m-am uitat la magazin, nu m-a interesat ce comand, în general, făceam test și anulam. Ăsta e marele beneficiu pentru care există eMAG. Anulare comandă din platformă.
O comandă am omis s-o anulez și azi primesc SMS de confirmare că trebuie să dau ramburs niște bani. Eu numai când nu am modalitate de a plăti cu cardul și nu am alternativă ajung să plătesc ramburs. Adică le număr pe degetele de la mână în ultimii 2 ani de zile.
Era o bârfă anii trecuți prin care comenzile cu cardul ajungeau mai greu decât cele neplătite. Păi din ce văd eu în poza de mai jos, o comandă plasată ca ramburs să ajungă la aproape 2 săptămâni de zile?
Scuzați MobiStore, oricine ați fi, de la mine aveți rata de retur mare. Oricum, aș fi anulat-o, dar dacă voi trimiteți după 2 săptămâni coletele ramburs… mai umblați la butoane!
Postolachi Dumitru a zis
Partenerul din marketplace-ul eMAG nu lucrează cu stoc propriu.
Marius Cucu a zis
Eh, sunt ferm convins de asta. 🙂
Adrian a zis
MobiStore era și ceva magazin online în Suceava, cu huse, folii și d-astea.. dar vindeau numai către persoane juridice.
Marius Cucu a zis
Nu știu, nu cunosc, eu făceam strict verificări pentru eMAG. Nici măcar nu am avut curiozitatea să mă uit ce-au livrat. S-a întâmplat să uit de comandă și să fie „livrată”.
Adrian a zis
Bătrânețea!!!
Marius Cucu a zis
Da. Sau doar că am făcut 10 comenzi, am anulat 9 și una a rămas neanulată 😀
Pato Basil a zis
Eu cumpăr doar ramburs mai nou…am pățit de câteva ori să-mi blochez banii cate 15 zile că așa au ei politica…
Marius Cucu a zis
Da, asta e o problemă la magazinele mici. Eu nu am probleme de cashflow și, oricum, rar comand de la magazine necunoscute.
Pato Basil a zis
Bogatule!
Marius Cucu a zis
Nu chiar. Îmi las o marjă acolo pe card pentru luni fără încasări.