Am dat zilele trecute o tură prin magazinele de bricolaj în căutare de scurgere pentru lavoar. Am fost atât de idiot încât am luat-o pe cea expusă în magazin și nu mi-a trecut prin cap să verific dacă are sau nu scurgere.
Problema e că am făcut baia pe o nuanță ciudată – alamă, ceva de genul, iar pe la noi nu găseam nimic. Nici măcar o sită să fie asemănătoare.
Până la urmă m-am dat pe Google și-am dat de niște chinezi: LightinTheBox. E prima dată când comand de la ei. Plătit cu PayPal, mi-au luat și ceva taxe de transport și asigurare pentru bani. Scurgerea pe la 10$, iar taxele 4$.
Teoretic ar trebui să le aducă din depozit din Europa, practic, habar n-am.
În cont îmi zice că undeva la 10 zile lucrătoare durează totul.
Momentan, e prima comandă. Mai au tâmpenii pentru casă p-acolo. E bine că e mai avem ceva bănuți prin PayPal, am cam renunțat la ideea de zilele trecute de a-mi lua un gimbal pentru telefon. Momentan…
Prima comandă de la Lightinthebox
A fost realizată cu succes, într-un final. Nu am plătit niciun fel de taxe pe semne că produsul a ajuns întâi în Europa, apoi în România.
- Citește aici despre taxele pe care le cere DHL dacă vei comanda din afara Uniunii Europene.
- Citește și: Cum te protejezi de țepele de pe site-urile din China
Livrarea a fost destul de grea. Am primit produsul pe 5 decembrie în condițiile în care se vede și în poză că am comandat pe la sfârșit de octombrie.
Este în stare bună, n-am avut nici cea mai mică problemă cu acesta. E chiar de calitate, o spun deja după câteva luni de testat.
Ca sfat. Încercați să nu faceți cu mailul principal cont la ei. Băieții trimit o grămadă de newslettere și nu reușesc să mă dezabonez. M-au disperat!
Observ, în ultima vreme, că foarte multe persoane aleg să cumpere rochii de la Lightinthebox. E un pic cam greu să comanzi haine din China și să te aștepți ca totul să fie perfect. Abia vin OK de la comenzi din România, dar de acolo… Site-uri precum Shein, Lightinthebox sunt grele pentru fashion. Mai degrabă, aș insista pe Aboutyou sau altele de genul, din România, de aproape! Să aveți șansa unui retur rapid.
Cum urmăresc comanda?
Site-uri pe care să urmărești comanda sunt următoarele:
- Track IT – site rusesc
- 17track – site în engleză
- Track24
- Universal Parcels
- Posttrack
Nu, aceștia livrează din depozite din Europa. Durata livrării poate să dureze foarte mult, mai ales dacă alegeți depozite din China.
Experiența mea zice că nu. Produsele vin din depozite din Uniunea Europeană.
Nu, site-ul este din China, chiar daca este disponibil și în limba română. Nu au sediu în România, nu au treabă cu ANPC și reglementările românești.
Nu, doar pentru magazinele românești este opțiunea. În afară nu avem asemenea legislație.
Maria a zis
De ce a fost returnat coletul expeditorului?
Marius Cucu a zis
Ai urmărit tracking-ul? Ce zice?
Lenus Dodo a zis
Am comandat 2 rochițe și 2 bluze barbati. Am primit alt ceva. Ok. Ptr bărbați am rezolvat. Dar cu rochiile am luat o mare țeapă.Calitate f. proastă. Și alt model față de comandă. Să nu mai aud de ei. 300 lei au plecat la coșul de gunoi
Ștefănescu Zita a zis
Bună seara ,
În 24 martie 2022 am scris aici ce experiență am avut cu ei .Și acum stau cârpele în dulap .Am aruncat banii pe geam .Nici nu vreau să mai aud de ei .Eu am o pagubă de aproximativ 1000 lei .
Dana t a zis
Și eu am o experiență urâtă cu ei.Am comandat o rochie și nu am primit-o.In aplicație scrie că am primit-o pe 15 ,dar eu nu am primit nimic.Problema e că am platit-o on-line. PAGUBĂ DE 143 lei
Hristofor a zis
Produse de doi lei plătite de trei ori. Nu sunt mulțumită. E o mare teapa
gina a zis
Eu nu am reusit sa platesc cu card, imi zice mereu „plata esuata”. Si ca sa-mi vina comanda in 3saptamani, as plati-cu tot cu reducere- 84 ron la comanda de 334 ron.
Dan Dorina a zis
Ati avut mare noroc pentru ca nu ati reusiti sa platiti si, probabil, sa comandati. Am comandat si cand a venit comanda este ceva extrem de diferit comparativ cu imaginile, produse de foarte, foarte proasta calitate. Nu recomand absolut deloc!
Livia a zis
Da, aveți dreptate. Si eu am luat o mare țeapă cu acest site. Este mizerabil ce am primit. Ba mai mult, nici nu am putut sa returnez produsul pentru că nu scrie expeditorul.
Ocoliți acest site!
Ștefănescu Zita a zis
Este cea mai mare teapa pe care am putut-o lua de cand comandam de pe net anumite produse (cca 1000 de lei ). Am comandat niste rochii de vara ,care in poze par superbe .Am si platit inainte ca altfel nu poti plasa comanda. Azi am primit dupa o luna jumate 5 din cele 6 produse comandate (de la o rochie ne putem lua ramas bun ),niste chiciuri din material supraelastic,care nu au nici o legatura cu masura pe care am cerut o,hidoase pe care nici in casa nu le pot purta si care nu au nici o legatura cu rochiile , bluzele si hainele pe care le vedeti in poze .Este marfa chinezeasca de cea mai proasta calitate .Aveti grija ce comandati ,ca va pierdeti banii ….si inca ceva ,nu ai cui sa te plangi pentru teapa luata …nu au adresa,nu au numar de telefon de la care ii poti contacta .
John a zis
Buna . Daca ar cauta cei care comanda despre ei …. dar si eu am cautat dupa ce am luat teapa. Nu te gandesti ca in 2022 exista firme fantoma ca Astia, nu ai unde sa te plangi ptr ca ei nu sunt sub controlul nimanui.
Cristina a zis
Am comandat o rochie, am platit.o cu cardul. Am primit mesaj de la Lughtinbox că au expediat o, iar astăzi când m.am uitat pe mail, primesc de la ei alt mail, in care spun că le pare RAU, dar produsul a fost returnat la producător. De ce? Comanda am făcut.o pe 18 aprilie, deci totul s.a întâmplat foarte repede. E TEAPA!!! Îți iau banii și la revedere.
Nu mai comandați pe Lughtinbox.
Ionuț Ionut a zis
Ai foarte mare dreptate!Niste țepari!Plătești cu cardul înainte că altfel nu ai cum și după nu mai dai de ei,nu ai cui să te plângi,număr de telefon nu au!
Nu mai comand în viața mea de la ei!
elena a zis
Ați fost norocoasă… măcar ați primit ceva! Eu am făcut o comandă de cca 500 lei acum vreun an și nu am primit absolut nimic! Dupa indelungi chinuieli am găsit pe site o modalitate de comunicare, am scris că nu am primit coletul, și… ce credeți? Am primit un răspuns standard, in engleză, probabil automat, in care mi se spunea ca probabil nu am fost acasă si curierul a lasat coletul in boscheți!!!
Zita Stefanescu a zis
Incredibil ce nemernici.
Adriana Balica a zis
Doamna Elena! Va rog sa imi scrieti cum a-ti reusit sa comunicati cu ei?Eu am comandat de 68 de lire, am platit 89 de lire, au venit tarziu, nu au anuntat nici pr mail nici pe telefon cand vor veni,nu m-au gasit acasa, iar apoi am fost cu emotii daca vor reveni. In final au livrat pachetul, dar, 8 din 11 produse comandate, sunt jalnice, nu pot fi folosite, celelalte 3 cu mare indulgenta pot sa le accept. Atat de proasta calitate incat doar la o rochie am 36 defecte de cusatura, sau necusut 3-4 cm, lipsa nasturi,zeci dde ate care atarna din cusaturi, diferente mari de nuanta a materialui, material rupt, material izit, bordura lipsa…Absolt groaznic… Am scris in site detalii cu referire la defecte, am trimis 9 poze care dovedesc cateva din calitatea jalnica. Va rog deci sa imi trimiteti informatii de contact ale lor. Eu nu am gasit. Va multumesc infinit!
Dan Dorina a zis
Imi pare rau pentru ca nu am vazut comentariul dvs. inainte sa comad. Marfa de foarte proasta calitate si care nu are nicio legatura cu imaginea din catalog. NU RECOMAND!
L Stancu a zis
Se pare ca si eu sunt dintre cei care au luat teapa -cum se spune -fiindca desi am comandat si platit din 24 aprilie,am primit confirmarea si traseul dar de atunci marfa sta in tranzit(poate tranzit intergalactic).Paguba nu este prea mare dar chiar imi doream rochiile,desi vremea tine cu firma,e prea frig pentru ce imi doream eu.Alta lectie pe care n-am respectat-o,adica sa citesti recenziile inainte de a comanda nu dupa.
Irina a zis
Furt pe fața! Le permitem sa- și bata joc de noi.
Dan Dorina a zis
Adevarat furt! Marfa de foarte proasta calitate si care nu are nicio legatura cu imaginea promovata! NU RECOMAND!
Ileana Magadan a zis
Macar ati primit-o, eu nu am primit nimic chiar daca statusul comenzii aparea livrat. Le-am si scris, nici nu m-au bagat in seama. Noroc ca nu am comandat ceva scump.
Ana a zis
Am comandat de multe ori de la LITB – produsele au fost exact ca in descriere, dimensiunile corespund cu cele indicate in tabel, materialul este cel specificat in descriere, executie de calitate, pret foarte bun, livrarea in max 2 săptămâni, informarea continuă privind transportul. Nu am ce sa le reproșez.
Oprea a zis
Probabil și fost unul dintre clienții care au primit ce au comandat. Și eu… aparent…dar în loc de in și bumbac am primit niște nailon care nici pe vremea bunicii nu putea fi purtat.Totul de aruncat la gunoi.
Rahila a zis
Am comandat 3 rochii de pe acest site, fara sa verific recenziile, cum fac de obicei. Am luat cea mai mare teapa. Rochiile au venit dupa trei saptamani, dar sunt niste chiciuri din plastic, urate si nepurtabile. Nu recomand sub nici o forma.
Flori Munteanu a zis
Niste excroci! Am comandat un pulover lung, gros , frumos si am primit unul oribil, desirat, cu gauri, f subtire, bun de sters pe jos! Si la second-hand sunt mai de calitate!
NU MAI LUATI NIMIC DE LA EI!
Marius Cucu a zis
De multe ori, la second hand chiar sunt lucruri bune.
RADU VIORICA a zis
Si eu am.patit la fel.
Am.platit cu cardul,apoi primesc email ca nu am adresa si nr de telefon corecte.
Le am transmis,,au zis ca e ok si azi am.primit alt email,ca returnează coletul, ca nu au adresa mea si numarul de telefon.
Anda Teslaru a zis
Am comandat 3 produse la care am plătit și transportul după care vine Fan Curier și mai cere încă 136 de lei ptr transport doar ptr un produs ! Nici nu am ridicat coletul când am auzit și am făcut retur!Tot noi suntem vinovați că punem botul!
Marius Cucu a zis
Nu erau și niște taxe vamale acolo?
Lenus Dodo a zis
Normal. Asta „E… când ești naiv sa nu spun altfel ți o iei.
Sorin a zis
Tocmai gasisem la ei cele mai frumoase tablouri in 3D pe care le.am vazut vreodata!..Citindu.va recenziile,renunt sa le comand.
Marius Cucu a zis
Nu lua din China print-uri. Nu se știe niciodată ce îți ajunge. Mi-am luat țeapă inclusiv de pe aliexpress cu asta.
hapi a zis
Salut Marius Cucu, foarte util articol și văd că esti un tip obiectiv.
Tot urmaresc 2-3 peruci :)) pt uz personal pe light in the box *am o colega care-a luat parfum sau incaltaminte de acolo si i-a placut, a urmat alta colega și ea tot mulțumita si nu-s cele mai simplissime femei) iar la pretul pe care-l au perucile dorite m/as risca.
Intrebare, daca ma poti ajuta, scrie-mi și mie pe blog, poate-mi lași o adresa de mail, eu de fapt vreau sa știu cat costa la final sa nu ma trezesc ca dau o suma si imi trag mai mult. sau daca platesc -poate- mai mult pe trimitere sau vamuire decat efectiv pe cele 3 produse sau de ce la unele scrie ca daca cumperi 2 ai shipping gratuit? etc. Adica, daca iti permite timpul si nu te deranjeaza, prin ianuarie februarie / ca acum am o gramada de cheltuieli, sa/mi dai un sfat prin mail. Eu eventual sa-ti trimit linkul la produsele pe care le vreau, repet cam 3 și sa-ti dai si tu cu parerea. Nu e pe răspundere :)) daca platesti cu cardul nu te temi ca-ti poate trage mai mult sau ceva?
Marius Cucu a zis
TVA-ul se plătește la coș de vreo 2 ani de zile, de când UE a schimbat sistemul. Singurele lucruri în plus le plătești la vămuire, asta dacă nu fac ei ceva spectaculos și trimit de prin depozitele din UE.
Nimeni nu îți ia din card mai mult decât ai la checkout. 🙂 Tu autorizezi plata X, banca îți ia tot X. Poate singura diferență va fi de curs euro în funcție de banca pe care o folosești. Atât.
Ne putem auzi oricând pe blog și răspund în limita timpului. 🙂
Stefan Velicu a zis
am comandat si primit doua peruci,,, niste porcarii,,, se ascund habar nu ai cine le trimit,, mizerii onlime
Gabriel a zis
Salut ‘hapi’, pentru tine sau oricine ar mai citi ( … scriu in 31 oct. 2023 ) . La o plata , nu au cum sa retraga mai multi bani , da’ sa-ti ‘spun’ ce am patit eu . Am facut o comanda , mi-au retras exact suma … Pentru acea tranzactie totu’ a fost ok , dupa care in doua nopti , ca si cand eu as fi facut tranzactia la ora 00.00.00( fix , nu exagerez , nu visez !… atat au apucat sa ma fure … am trecut la ‘fapte’) pesemne un „bot” instalat de ei sau accesand alte site-uri care aveau legatura cu ei , facea tranzactia ca si cand ar fi fost facuta de mine . Curios este faptu’ ca eu sunt la B.C.R. si am aplicatia lor instalata pe telefon ( George , care fara exceptie te anunta prin mesaj ‘push'(zona de sus a ecranului telefonului ) de orice plata sau intrare … cu tot cu token-u’ prin care autorizez … pentru cele doua retrageri … nimic ! Am facut reclamatie la politie si banca … nici in ziua de azi , nici banca , nici politia nu au dat de ‘faptas’. Asa ca dupa retragerile alea , la cateva zile dupa , cand am observat eu ( nu banca ) am anulat cardu’ ( pe-atunci era singuru’) si am comandat doua carduri . Unu principal pe care imi tin veniturile si unu’ secundar cu care fac plati pe net si in care nu tin decat un minim , cat sa-si traga banca comisionu’ de administrare , suma care este si minim obligatorie sa existe in contu’ cardului . Transferu’ il fac in cateva secunde din app.,fac plata , dupa care nu au decat sa se duca in ‘spatele blocului'( sa nu-i vada nimeni … ) sa-si traga palme cu picioarele daca s-ar putea de ciuda , ca de la mine nu mai au cum sa fure ! Unde puteti sa luati masuri si hotarari ce va privesc si va sta in putere , nu mai amanati . Asa am ajuns in situatia din ‘ziua de azi’, de noapte a mintii , lasandu-ne convinsi sau chiar condusi de tot felu’ de ‘zombi’ din toate domeniile (in sensu’ de oameni fara minte sau sufet , niste morti vii (sufleteste…), marionete , carpe ale altora mai puternici decat ei , da’ in sens negativ ) . Eu unu’ nu mai sunt de acord cu situatia asta , indiferent de consecinte (sunt sigur ca vor fi…).
Marius Cucu a zis
Gabriel, dar la BCR nu poți să faci cont virtual ca să nu stai cu 2 carduri fizice? La Revolut, la ING, chiar și BT știu că se poate face asta. Poate te ajută ca să nu mai stai cu plafoanele acelea.
Marius Cucu a zis
Comenzile din China și non UE ar fi bine să fie plătite cu PayPal pentru că au procedură de refund foarte OK. Nu ar trebui să te bazezi pe carduri de credit sau chiar personale.
Bosancu Doinita a zis
Am comandat o salopeta, pe site strălucitoare și în realitate o cârpă, am mai așteptat și 2 săptămâni după ea. Dezamăgită total. Nu mai comand nimic de la ei.
Ana Maria Grigoras a zis
Din experientă – încă în derulare – la inceputul lunii dec, a.c. am făcut două comenzi pe https://www.lightinthebox.com/ro/ -au trimis produsele comandate in 3, respectiv 2 transe -expeditia se poate urmări pas cu pas dupa Yunexpress tracking YT*************** din cont sau pe https://www.yuntrack.com sau pe https://www.17track.net/en, te anuntă si prin email. Toate par ok până ajunge pachetul in tară:
„2022/12/21 08:18
prepared for self-collecting consignee
2022/12/20 12:10
returned to office
2022/12/20 06:33
unsuccessful delivery:wrong address [#11] .
2022/12/20 01:04
out for delivery
2022/12/19 04:29
arrival scan
2022/12/19 02:00
delivery to local courier
2022/12/18 21:39
departure scan…”
doar informatii vagi, fără sa stii cine-i distribuitorul local pentru self-collecting!
Tot timpul esti contactat pe email prin [email protected]: iti spun „the carrier Global Priority Line-Euro3-yunexpress informed us that you haven’t picked up the package yet: YT2234521272******” , dar nu stii de unde sa-l ridici – intrebi de unde sa ridici pachetul si ei iti indica site-ul Track&Trace unde apare: Distributor:DPD
Distributor Website:https://www.speedy.bg/en/track-shipment
Contact number:07001 7001/1 7001 7001
Stie cineva cum contactezi DPD in Romania?
Marius Cucu a zis
Poți folosi site-ul lor pentru contact, ai inclusiv un chat activ în partea dreaptă a ecranului.
Ana Maria Grigoras a zis
Multumesc – am folosit deja din plin!
Ana Maria Grigoras a zis
Completari de ultima oră:
– pe site-ul yuntrack.com am găsit Last Mile Tracking pentru Y****************;
– pe https://www.speedy.bg/en/track pentru Last Mile Tracking, gasit inainte, am aflat stadiul de Self-collection Consignee la DPD Office 926 Bucharest Mogosoaia -Str. Buiacului, Nr. 2,(în incinta LogIQ Logistic Park, Corp A1)- tel 031.824.90.90;
– n-am avut rabdare sa astept la telefon, am plecat acolo;
– am gasit 2 colete, pe care le-am ridicat;
Cei de la DPD înainte de a pleca pe teren sună destinatarul, dacă nu răspunde, nu ia coletul din depozit – trebuie sa mergi sa il ridici; la mine numarul de telefon era gresit – nu a fost corectat desi am semnalat problema de nenumarate ori.
Pachetele (pungile) sunt in regulă – produsele sunt cele comandate si sunt ok. Nu se plateste nimic – totul a fost platit odata cu comanda – tva,transport si asigurare
Poate aceste informatii vă sunt de folos.
Marius Cucu a zis
Probabil că au venit de la depozitele din UE. 🙂
cristiana a zis
niște hoți ordinari! am comandat o rochie de bumbac XXL,
am primit un plastic ordinar bun pentru.o fetita subțire de 11 ani!. le.am scris degeaba, mi.au rsp. ca au trimis banii în cont!!!!! nimic, hoți, TEAPA GENEROASA!!! NU COMANDATI!!!!
Gregor a zis
Există și alte site-uri pentru urmărirea coletelor. Cum ar fi:
https://etracking.net
https://ordertracker.com
Ciortan Nadia a zis
Vreau sa comand ceva și nu pot nu îmi finalizează comanda cum fac sa primesc niște pulovăr de baieti
Dana t a zis
Nu mai comandați. Sunt niște țepari. Eu mi-am luat-o!!!
Elena Balan a zis
A comandat cineva de la ei huse canapele, fotolii? Aveti idee daca corespund descrierii? Eu tocmai am lansat o comanda pe site-ul lor si ma ingrozesc cand citesc astfel de comentarii…
Apreciez orice comentariu!
Marius Cucu a zis
Cum credeți că ar veni OK ceva direct din China? Ce siguranță aveți?! 🙂 O cârpă, un lucru mic, un fier poate, dar un fotoliu?
Elena Balan a zis
Nu am comandat un fotoliu… ci doar huse elastice pentru niste fotolii. Ce mi se pare curios este ca mi-au retras banii din cont imediat, fara a-mi cere confirmarea in aplicatia de banking, iar site-ul are afisare a meniului cel putin dubioasa in zona “Comenzile mele”, niste caractere pe care nu le inteleg…. “grecesti”???
Marius Cucu a zis
Probabil sunt caractere chinezești, nu grecești sau un soi de eroare de programare. Nu îmi dau seama.
Pentru că nu aveți confirmarea este din mai multe cauze. În principiu, 3D secure este aplicabil pentru site-urile locale. Pe viitor, recomandarea mea ar fi să luați de la site-uri care au în josul paginii siglele ANPC. Sunt mari, urâte, dar aveți garanția că aveți o minimă protecție. În rest, faceți teste efectiv asumate. Chiar o să adaug și treaba asta în articol pentru cei neinițiați.
Încă un sfat, dacă alegeți să luați de pe site-uri care nu sunt 100% de încredere folosiți carduri virtuale. BT, de exemplu, are conturi de acest fel și mutați fix ce sumă aveți nevoie în contul acela. Revolut are la fel, probabil și ING.
Elena Balan a zis
Caracterele par sa fie totusi grecesti, am copiat continutul in Google Translate si se traduce cu sens: Status Comanda, Gata de expediere, etc. Vad ca au introdus si status nou de procesare astazi, pare ca cineva totusi a preluat comanda. Pacat ca nu pot incarca poze pe acest blog. Perioada de livrare intre 07-18.08.2023. La plasarea comenzii am fost taxata cu 14,5 lei pe langa costul produselor. Din experienta dvs. ar trebui sa mai platesc ceva suplimentar la primirea coletului? Taxe vamale, sau altfel de taxe? Si cam care ar fi cuantumul?
Marius Cucu a zis
Puteți lăsa un link cu produsul și mă uit eu. În principiu, ar trebui să nu mai plătiți nimic. E o piață gri în care nu se plătesc toate taxele. Experiența mea a fost să nu plătesc nimic extra, a venit dintr-un soi de depozit de la noi, din UE. Dar din experiența mea cu produsele din China depinde foarte mult de unde pleacă produsul. Dacă cineva din vamă vede eticheta de acolo s-ar putea să vă ceară taxe extra. E efectiv noroc, nu e nimic concret. Ba chiar puteți primi coletul prin curier rapid: Fan, Cargus.
Elena Balan a zis
Nu am putut sa fac Replay la ultima postare…. Va las mai jos link-ul produsului comandat.
https://www.lightinthebox.com/ro/p/catifea-scaun-de-club-husa-elastica-cada-scaun-scaun-canapea-fotoliu-butoi-protectie-mobila-fund-elastic-moale-pentru-hotel-contor-de-bar-camera-de-zi_p8142022.html?prm=1.5.1.5
Marius Cucu a zis
La mine traduce OK, în română, Edge. Pare că este în regulă. Să sperăm că vine dintr-un depozit european și nu sunt alte probleme.
Elena Balan a zis
Si eu sper acelasi lucru… va tin la curent cu experienta dobandita pe parcurs.
Elena Balan a zis
Salutare! Am promis ca revin cu experienta mea dobandita in urma plasarii unei comenzi pe acest site: comanda era programata pentru livrare intre 08-18.08.2023, a venit pe data de 10.08.2023 prin DPD. Nu am mai platit nimic suplimentar fata de costul initial achitat (adica valoarea produselor + 14,5 lei taxa de transport). Traseul comenzii a fost: Shenzhen – China, Sofia – Bulgaria, Ruse – Bulgaria, Constanta – Romania. Calitatea huselor de fotoliu, surprinzator de buna, o catefea sintetica elastica, corespunde descrierii, un pic scurte pentru fotoliile mele, dar fiind marime universala, banuiesc am eu fotoliile prea inalte. 🙂
Per total, multumita de tot procesul de achizitie, s-a incadrat in timpii de livrare estimati, ambalarea a fost ok, nu au fost necesare costuri suplimentare.
Dana t a zis
Eu am comandat 2 rochii și au fost ok. Am mai comandat o rochie , am achitat-o on-line și țeapă….în statusul comenzii arata livrat, dar eu nu am primit coletul.DECI MARE ȚEAPĂ!!!
Silvia Aioanei a zis
Am comandat un pachet MisteryBox de produse electronice și am primit răzătoare de cartofi, cea mai proastă posibilă,,o clemă de nas, pentru sforăit,și un mic adaptor de cablu telefon.Am plătit 240roni,și ele nu fac nici 50 roti în magazin. Niște escroci!
Radu a zis
Amfacut o comanda de piciorușe mas cusut Dinu am primit nimic
Claudia a zis
Vă foarte mulțumesc tuturor pentru păreri, tocmai voiam să-mi comand o rochie de la ei, pentru o nuntă importanta la care voi participa,ceva ce părea chiar deosebit din poze, la un preț pe măsură…norocul meu că v-am găsit și m-am calmat…
Marius Cucu a zis
Nu m-aș juca cu rochii din China. Luate local și modificate după gust, dacă e cazul. 🙂