Mi-a picat internetul fix. Cred că e bine să se întâmple asta, mai ales că nu îmi amintesc când s-a întâmplat ultima dată. Să fi fost acum 2, poate 3 ani. Habar n-am când.
Aș fi crezut că s-a întâmplat ceva cu router-ul și am verificat instant dacă i s-a întâmplat ceva. Când am ajuns la cutia cu router-ul și NAS-ul am văzut roșu în fața ochilor, de la ONT.
S-a tot aprins becul și am zis că gata, s-a dus ONT-ul. Dar nu. A fost ceva problemă pe zona mea, habar nu am ce și asta pentru că… nu știu.
Am așteptat undeva la 10 minute că poate își revine, iar apoi am dat telefon în Call Center, iar acolo n-am vorbit cu nimeni, ci am dat doar de roboți.
- alegeți tasta X
- apăsați tasta Ț că am identificat un contract pe numărul dvs de telefon.
Dar normalitatea a fost asta: am identificat pe zona dvs o avarie considerabilă și încercăm să o rezolvăm.
Probabil au sunat alții între timp, iar echipele deja erau pe drum. Dar culmea, eu eram la PC când s-a întâmplat, lucrurile au fost rapide.
Partea mișto a fost că n-am mai luat contact cu un om din Call Center și m-am mulțumit cu faptul că au detectat ei.
La maxim o oră distanță, după ce am făcut hotspot de pe telefonul mobil am primit SMS că s-a rezolvat problema.
Am zis „WTF, au deschis ticket automat, cu ajutorul robotului din Call Center”.
Sigur, treaba asta s-a întâmplat pentru că a fost o avarie mai mare, dar chiar și așa le-au degrevat din munca celor de la Call Center.
Daniel Bis a zis
Pentru mine nu e o noutate, am mai trecut prin asa ceva de câteva ori în ultimul an, poate de prea multe ori … de vreo 3-4 ori.
Dar mesajul vine mult mai târziu după remediere
Marius Cucu a zis
Mesajul da, dar sa identifice problema in call center… nu.
Altfel, acum e pa Digi in Italia. Nu mă pot conecta pe rețeaua lor. Habar nu am de ce, sunt doar pe airalo.
ice4you a zis
UPC (actual Vodafone) implementasera treaba asta inca de acum vreo 4-5 ani, indentificarea apelantului si locatia unde s’au raportat probleme facandu’se la momentul apelului dupa numarul de telefon al abonatului din baza de date.
ionică a zis
De mult timp au si cei de la Digi asta, Cucu abia acum a descoperit-o.
ionică a zis
Cucule, eu folosesc aplicatia lor, contact, aleg internet fix, scriu problema in descriere si dau send. Cand se rezolva ma anunta. ?
Pheno a zis
Daca tot vorbim despre serviciile DIGI, am intampinat recent o problema la DIGI-TV. Cand comutam pe Eurosport 4K, sarea pe DIGI 4k, in mai putin de o secunda. Dupa ce am vorbit cu trei operatori, a venit un angajat de la DIGI, care a schimbat modului CI+ si cardul, cu alt modul+card, l-a initializat, mi-a spus ca update-ul dureaza cam o zi si a plecat. Intr-adevar, dupa vreo 24-25 de ore, totul a revenit la normal.