Oricât de mult comand eu în ultima perioadă de la altex… nu prea îi înțeleg.
La faza cu retururile sunt departe de a rezolva ceva. Practic, comunicarea e praf, doar dacă suni reușești să rezolvi problemele, altfel îți răspund la mail-uri după săptămâni de zile.
Tind să cred că e debandadă în sistemul lor de ticketing și că mai rău îi încurcă pe angajați.
Al 2 lea lucru… dacă eu comand niște produse online și sunt aproape de București, de ce îmi trimiți din Bistrița?
Sunt la 2 pași de autostradă, fac comandă online, nu din magazin și mă trezesc că vine de la mama naibii. Ok, nu mă doare prea tare, cu o zi de așteptare în plus… nu e grabă, dar pare a fi pierdere de bani.
Altfel, mai am o problemă cu sistemul de feedback. Mi-a venit mail-ul la câteva ore după… ca să dau recenzie la produse. Care produse?!
Hai că eu știu cum e treaba, dar în felul ăsta nu enervezi clientul nerăbdător să trimită un review de-ți sar capacele?!
Treaba asta am pățit-o și la DIGI când am încercat să reziliez un contract din Pitești. Adică ei au sedii în toată țara și eu nu puteam să reziliez din POS, trebuia să sun în CC, iar apoi m-au plimbat pe mail, ca mai apoi să rezolv în POS. Bine, s-a dovedit că primul angajat n-avea treabă…
Si da, suni la CC, vorbești cu robotul 10 minute, mai stai de vorbă 2 minute cu prostul din Call Center ca mai apoi să vezi că nu se poate rezolva. Si imediat te sună cineva să ceară feedback. Păi nu dai cu telefonul după ei?!
Sorin a zis
Posibil că Altex folosăște technolojie AI !
Marius Cucu a zis
AI ce proști suntem 😀
vasile a zis
AI router, nu te mai plange! 🙂
Marius Cucu a zis
Nu ne înțelegem cu uptime-ul. Cred că am tras bețigașul mic.
Am pus Entware și Merlin pe el, nu reușesc nici cum să pun composer și între timp mai ia câte o pauză. E și călduț, procesorul ajunge în idle la 85 de grade.
Altfel, cât merge… nimic nu sughiță pe el.
vasile a zis
Incearca cu Optware si Merlin si fa racoare in dulap 😉
Marius Cucu a zis
Păi cu asta sunt acolo, dar nu vrea. Oricum, nu mă așteptam să fie așa de cald.