Acum câteva luni am povestit despre Philips și despre faptul că se împart tot mai mult. Efectiv, n-am înțeles care a fost faza, dar aseară lucrurile au fost faine tare. S-a dat un comunicat vechi și s-au aprins niște beculețe.
În traducere liberă, Philips a vândut brandul acum ceva timp și au devenit divizii tot mai mici. Unii prin China, unii prin Amsterdam și pe unde mai știu ei.
Când am fost înainte de pandemie în Amsterdam, Philips a lansat televizoare și căști. Eh, separat, acum brandul de monitoare a lansat și el căști. OK, nișate pe gaming, dar efectiv nu înțeleg cum se pot bate pe aceeași felie?!
Grupul mare este TPV, din ce înțeleg de pe Wikipedia. Apoi fiecare vine și lansează cum îl taie capul. Cu strategii diferite și, probabil, obiective diferite.
Un fel de OPPO, Realme și Oneplus pe telefoane. Dar măcar nu lucrează sub același brand, lumea n-ar știi că sunt la bază aceeași dacă nu s-ar vorbi.
Nu înțeleg strategia, de ce trebuie să împarți în 2 divizii aceeași gamă.
Adrian Bolocan a zis
Un fel de „joacă România cu țara noastră”. 😀
Idrago a zis
Cu ceva timp in urma cei de la Philips aveau cele mai de perseptiva inovatii pentru zeci de ani, nu le implementau pentru ca stricau piata produselor, nimic nu este intamplator.
Pantea a zis
Salut Marius, pe cand faci o recenzie pentru TCL C935? Am înțeles că este the best overall
Marius Cucu a zis
Deocamdată pregătesc niște materiale pe Youtube despre telefoane. Nu promit nimic de TCL pentru că nu am contact direct acolo. Încerc să sap, am înțeles că au venit oameni noi, dar nu e așa de simplu. 🙂