Lumea pare să se fi obișnuit cu reducerile. Nu toți. Încă mai sunt persoane care vin din offline, care străbat jumătate de oraș doar pentru a plăti cash pentru că îi este frică să plătească cu cardul.
Mai rău este de cei care sunt sub 30 de ani și… pleacă spre magazin să facă o comandă când ar putea să facă acest lucru de pe telefon, de pe calculator, de pe orice gadget. Poate de pe televizor?! 😀
Eh, dar urmărind câteva zone de interes pentru afiliere, nu pot să nu observ reclamele sponsorizate de pe Facebook.
Încă se încearcă să se adune liste cu produse, dar oamenii încep să fie tot mai reticenți.
Nu de puține ori am văzut afirmația: „iar este aceeași teapă?! Ca la Black Friday?!”.
Așa cum ziceam și în alte articole, băieții ăia de Social Media, de pe paginile magazinelor, au de tras, au de recuperat înjurăturile multor persoane. Sigur, e mai multă liniște decât de sărbători, dar oricum înjurături sunt.
Pe de altă parte, când știi că ești blog personal, că vrei să-ți faci un brand personal, chiar merită să te aliniezi în treaba asta?! Să te ia lumea în derâdere?!
Cert este că oamenii s-au obișnuit cu reducerile. Au învățat să urmărească produsele pe care le doresc și observă dacă prețurile sunt mai mari sau mai mici.
cKy a zis
Da…și când vezi cât trafic trimiți pe mobil te ia de cap
ionică a zis
Cu cat mai tarziu cu atat mai bine :)))
Perfu a zis
Eu in perioada de „reduceri” nu cumpar , astept sa vina craciunul sau perioadele oficiale de reduceri si atunci cumpar