ANPC funcționează. Sigur, eu recunosc că am făcut reclamația prost spre ANPC, iar aceștia au marcat ca rezolvată problema. Puteam să comunic mai eficient și să le zic: „dați-mi banii”, nu „BlueAir nu răspunde la comunicare, nu rezolvă problema”.
Se fac aproape 2 ani de zile de când am plătit biletele de avion la BlueAir: septembrie 2019 pentru martie 2020. Am avut noroc că eu păstrez documentația și mailurile până în momentul în care rezolv totul. Marchez mailul cu steluțe, pun în foldere separate. E greu când primești zeci de comunicate zilnic să se alinieze planetele.
Eh, azi arunc un ochi pe Revolut ca să trimit niște bani și văd rambursare de la Blue Air. Am zis că nu există așa ceva.
Blue Air mi-au returnat banii de pe biletele de avion?!
Eu am plătit cu voucher și diferența cash. Nu am vrut nici în ruptul capului să îi las în wallet la ei, așa că le-am zis: 100E voucher în wallet, restul cash pe Revolut.
Banii din wallet au venit instant, încă de când am reușit să vorbesc cu ei, în schimb cash-ul abia acum. Ca idee, reclamația am făcut-o în decembrie 2020, prin ianuarie 2021 am comunicat să îi trimit documentele și după 6 luni de zile au venit și banii.
Mă simt ca și când aș fi câștigat la LOTO.
Alin a zis
Foarte bine! Nu am apelat încă la ANPC, dar e bine de știut că se mișcă treaba.
Costin a zis
Daca tot incep concediile, Blueair retourne l’argent du 2019 suna mai … furculizion 😀
Pato Basil a zis
Poți să îți iei Moet, să celebrezi reușita :))
Marius Cucu a zis
Eu-s cu Zarea. 🙁
Pato Basil a zis
Te-ai dat pe tare?
Marius Cucu a zis
Tare, tare.
Silviu a zis
Ai vreo indicatie ca ti-au returnat banii in urma plangerii la ANPC sau e o presupunere?
Marius Cucu a zis
Îți dai seama că eu am făcut reclamația în decembrie, iar abia acum au venit banii. Evident că n-are legătură. 🙂
Silviu a zis
Bun așa. Sper să intre și la mine curând
Vasile Dorbeac a zis
Si daca in wallet nu sunt banii, am facut si cerere de rambursare, cum sa procedez ca mi am pierdut rabdarea deja.
Blueair nu raspunde la numerele de telefon oferite, foarte rar si la mailuri, si oricum sunt automate.
Cum iti poti recupera banii totusi?
Marius Cucu a zis
Ce mail folosești?
Mie mi-au răspuns pe: [email protected]
Vasile Dorbeac a zis
[email protected] am folosit.
La ANPC cum se procedează? Și cât durează?
Am verificat ultimele mailuri în care îmi ofereau varianta WALLET din nou, deși am menționat că nu doresc banii în portofel virtual și am încercat să fac toți pașii din nou, dar nu știu ce reprezintă „numărul de tranzacție on-line” din formular. Mai mult, nu găsesc nici mail-ul de confirmare când am achiziționat biletele, deci nu am codul de rezervare.
Mai pot spera să se rezolve în acest caz?
Merci.
Marius Cucu a zis
La ANPC ai nevoie de mailul de comandă și de faptul că ai încercat să comunici cu Blue Air, iar aceștia nu ți-au soluționat problema. După ce am făcut ANPC-ul au durat cam 6 luni de când am primit banii înapoi, în cont.
Se face totul online și rapid, dar… îți trebuie toate dovezile de comunicare. Apoi soluționarea o primești acasă, în plic.
Paul a zis
Salutare! Ești norocos! Am avut zbor anulat in Februarie 2020. Am cerut banii inapoi și long story short, am apelat la ANPC pana la urma. Am 2 răspunsuri intr-o perioada de 1 an de la ANPC in care mi se transmite ca Blue Air trebuie sa îmi returneze banii. Cu toate astea, ei tot nu mi-au returnat banii :)) chiar e nevoie sa se ajungă la avocatul poporului sau la dat in judecată? Dacă eu ca persoana fizica ignoram 2 decizii a unei autorități de stat, ce as fi patit? :)) de câteva luni de zile nu am mai primit nici un semn de la aceasta frumoasa companie
Marius Cucu a zis
Și eu mi-am luat gândul de la bani, când, într-o zi, verific Revolut și văd suma returnată. Nici nu mă așteptam.
Momentan, se mișcă piața, dacă nu vor mai fi restricții între țări probabil că lucrurile vor reveni la normal.