Da, am mai avut discuția asta, dar acum am găsit o chestie nu tocmai ieftină pe la chinezi. E vorba despre BAFANG BBS02.
E p-aici.
A folosit cineva? Se comportă ok?
Actualizare: 10 februarie 2022 8 comentarii
Da, am mai avut discuția asta, dar acum am găsit o chestie nu tocmai ieftină pe la chinezi. E vorba despre BAFANG BBS02.
E p-aici.
A folosit cineva? Se comportă ok?
Cătălin a zis
Scump gogule, scump rău.. dincolo e mai ieftin. ? 500 de cocoșei pe un motoraș? Mai ieftin ies cu un motor de drujbă ?
ice4you a zis
Pai stai prietene, ca ala ii numa’ motorul, bateria mai e inca vreo 500 de koko. Gasesti biciclete complete mai ieftine de atat, chiar scutere, la care pe aici beneficiezi si de garantie locala, ca la asta sa nu imi zici ca nu ai nevoie! ?
vasile a zis
Daca-ti iei numai motorul trebuie sa fii ceva mai tehnic pentru ca pe langa asta ai nevoie de… mulltteee!
In schimb la mine la job e un baiat care venea cu o chestie d’asta, mult timp nici nu mi-am dat seama ca e electrica, chestia aia de pe cadru, de era bateria zicand ca e un portbagaj ceva.
Azi daca am vazut articolul am zis sa-l intreb si mi-a dat lincul de sus, o are din vara trecuta, iunie si mi-a zis ca pana acum a facut vreo 3000 de km cu ea fara probleme, asa mi-a zis asa va zic, sper sa va fie de folos cuiva.
Personal nu sunt fan la asa ceva, in bani astia imi iau o bicicleta tare si nu un compromis, chiar daca e unul performant si sa zicem ca are avantaje pe care eu nu le inteleg ca biciclist 🙂
Costin a zis
Daca erai mai atent vedeai ca pretul nu este doar pentru motor ci pentru un intreg kit de conversie, evident fara baterie.
Iar Bafang sunt extrem de buni, printre cei mai tari din lume.
Pina si nemtii de la Bosch sau Ansmann pentru biclele lor electrice isi iau motoarele de la Bafang, evident rebranduite cu logo-ul lor.
Parca s-a mai discutat despre utilitatea (sau nu) a unei bicle electrice. Cind ai de urcat o panta, sa zicem de inclinatie medie insa destul de lunga, un asist pedelec face diferenta. Efortul depus la pedalare este similar celui necesar deplasarii in teren plat, nu mai semeni a melc cind ajungi sus. Mai ales cind te apropii de 60 ani…
Sorin a zis
Aoleoo, prinde mai mult de 25 km/oră, deci atenție la conducerea bicicletei, deci pentru că trebuie înmatriculată și trebuie permis pentru această categorie. Așa spune Codu Rutier. Pe bune.
Știu că e aiurea, dar n-am nici o idee dacă totuși chiar se aplică pentru trotinete, triciclete și biciclete care prin construcție prind mai mult de 25 km/oră.
Marius Cucu a zis
Da, am citit și eu despre asta curând. Oricum, chiar și cu bicicletă clasică tot depășești viteza.
Sorin a zis
Da, dar atunci nu ai nevoie de permis de conducere(!) și deci nici nu are cum să-ți ieie permisu.
Apropos, dacă deci cu o bicicletă clasică (o semicursieră) prind 60 la oră prin oraș (coborînd la vale) pot să iau vro amendă ?!
Marius Cucu a zis
Nu știu, până acum nu s-a luat nimeni de mine și-am fost cam ilegal, la modul că n-am avut cască sau vestă. Bine, casca e recomandare, vesta parcă era obligatorie seara.
De viteză n-a zis nimeni nimic. Oricum, crezi că ai putea merge constant cu 50-60?