Am avut un proiect mișto, cu vreo 7 camere de sincronizat. Partea mai mișto a fost că a fost nevoie de sincronizare de anii 2000. Eu foloseam cu succes funcția de multi cam, dar s-a tras slow motion, la 120 FPS. Zi-o p-asta, dă tu play la 7 secvențe simultan, cu codec de la Fuji. Nu Sony sau altceva care să aibă și sunet pe slow motion, așa că am făcut o pescărească și-am citit pe buze.
Până să ajungem la partea de creație a trebuit să trec prin procesul de sincronizare de la Davinci. Eh, nu știam exact procedura pentru că nu am mai făcut multicam pe Davinci, ci doar cu Premiere știam ce am de făcut. Dar cum Syncaila sau Plural Eyes erau inutilizabile m-am băgat să sincronizez cu ce știe Davinci în 16.1. Au un tab mișto care probabil va fi dezvoltat în versiunile viitoare. Doar că acum nu-mi atributele fișierului, nu îmi ia marker-ul, practic e inutilizabil. Într-o bâjbâială am salvat proiectul manual, am făcut duplicat și am dat în stânga și în dreapta. La 10 minute mi-am dat seama că am zburat de pe un proiect pe altul și nici de Undo nu mai aveam.
Toată chestia de mai sus m-ar fi costat 4-5 ore de sincronizare. Și poate că ar fi fost mai puțin a 2 a oară, dar doar gândul c-o iau de la capăt mă enerva.
Eh, la început am setat backup de proiect manual, dar și automat. Partea ciudată e că trebuie să o faci tu, nu e ca la Premiere, să fie presetat.
Așadar, dacă folosiți Davinci, cu sfințenie să bifați cele de mai jos. Eu am setat și sincronizare în OneDrive, ca să fie!
Eh, dar e atât de intuitiv Davinci la treaba asta încât nu prea are nicio legătură cu niciun alt program de editare cu care am mai cochetat.
Practic, aveți o listă de salvări atunci când dați click dreapta pe proiect.(Project Backups)
Apoi vă orientați în funcție de oră și estimați ce aveți nevoie.
Altfel, dacă în Davinci nu îmi lua markere și toate cele, în Premiere îngheța când dădeam multicam. Nu mă mai întorc prea curând la Premiere chiar dacă, în ultima vreme, a mai crăpat un pic și Davinci.
Adaugă un comentariu