Acum 2 săptămâni mi-ați spus că Wizz schimbă condițiile pentru Discount Club. Așa s-a întâmplat, ați avut dreptate.
Făcusem în februarie rezervare pentru Discount Club, fix înainte să plec în Trieste. Adică undeva sub 2 luni de zile.
Probabil că obțineam și mai mult dacă eram mai bine cu timpul, însă acum am reușit să sun la ei. Deh, au fost inteligenți să nu facă treaba asta din 2 click-uri, ci să te pună să suni.
Vreo 4-5 minute am navigat printre meniuri ca să îmi dau seama unde să ajung. Operatorul a fost foarte rapid, ba chiar m-a așteptat pe mine că aveam multe rezervări făcute și habar n-aveam unde e rezervarea. O găsiți pe mail, vă trebuie numărul biletului împreună cu care ați luat pachetul.
Am recuperat 140 de lei din cei 200 de lei. Oricum, zborurile viitoare mi le-am luat, așa că… abonamentul expira cu și fără mine.
De luat, probabil că o să iau din nou, dar dacă tot a fost oportunitatea asta, de ce nu?!
Numărul de telefon e ăsta: 031 229 4796.
Deci ai anulat ca sa cumperi din nou? Romanii romanind
Am deja bilete pentru anul ăsta. E oki. 😵💫