Se face tam-tam pentru noua autostradă A7. E mișto să vezi cum postacii USR țin pasul cu neîncrederea omului de rând pentru realizarea unei autostrăzi.
Autostrada asta ar trebui să mă ducă mai repede la ai mei, la țară. Eu sper să se dea în folosință măcar Ploiești Buzău în câțiva ani de zile. Dacă mă duce și la Focșani, în mai puțin de 2 ore și să elimini șansele de a merge cu toți nebunii pe E85, drumul ăla cu o bandă și jumătate, e chiar realizare.
Eu nu cred că va fi la „cheie” în 2024. Dar las articolul ăsta aici, să vedem dacă va fi vreodată gata. Altfel, Wikipedia zice că s-au luat de treabă prin 2016 și abia centura Bacăului s-a făcut. Singura speranță ar fi că s-au dat beneficii celor din construcții, pe 10 ani. Poate arată lucrurile diferit în 8 ani de zile.
Redoo a zis
Mda… momentan Drula pare a fi cel mai ok ministru al transporturilor din ultima vreme. Chiar de dinainte de cuc aș zice. Partea nasoală la transporturi e ca rezultatele se vad in timp. Ca idee, am un prieten în zona de infrastructură feroviară și cică si pe acolo se misca lucrurile mult mai bine decât înainte.
Marius Cucu a zis
Contează 0 taxe date acum 2-3 ani de băiatul ăla de la închisoare. N-or vrea și UE acces mai rapid prin zona aia de Ucraina?! 🙂
Andreia a zis
Nu e imposibil ca termen sfarsitul lui 2024, sunt practic 3 ani pentru 30-40 km de autostrada in camp, fara poduri mari, fara viaducte si tuneluri, etc. Doar ca pentru Ploiesti-Buzau mi se pare inutila, drumul va fi sensibil mai lung exact cum pentru mine din Bucurestii Noi drumul spre Campina e mai scurt si mai rapid pe DN1 unde poti merge constant cu o medie cam de 80 km/h. La fel Bucuresti-Buzau pe A3 + A7 va fi mai lung decat actualul DN2.
Marius Cucu a zis
Da, e autostradă, e normal să fie mai lung drumul. Dar dacă e mai sigur prefer pe acolo. Dacă ai mers pe DN1B dimineața cred că ai văzut ce fel se fac depășirile acolo. Nu degeaba sunt accidente frecvente. 🙂
Pentru București Buzău E85 ar trebui să fie cel mai simplu drum, dar e aceeași discuție. Nu ai parapeți pe centru, lumea îți dă flash-uri dacă stai pe singura bandă, nu pe jumătatea aia de bandă.
Eu folosesc A2 pentru Ploiești – București. Mi-e mai comod să tin constant 130. Evident, depinde și de mașină și unde am nevoie să intru în București. Cu loganul n-alerg, cu altele… în funcție de posibilități.
Doc a zis
2024❓ Și regii asfaltului ce mai mănâncă după ăia ❓
Marius Cucu a zis
Benzină la 7 lei?! 🙂
Costin a zis
Benzina ?!? Cica o sa se ieftinesca dramatic pe masura ce noile electrice se vor impune ca deadline prin ’30.
Oricum, pina atunci, sa te tii cimitir de hirburi vestice aduse pe 2 bani la noi astia mai saracii, care o s-o ardem mai departe pe hidrocarburi.
Marius Cucu a zis
Crezi? Dacă va fi efectul invers?! 🙂 Oricum, sunt state în care benzina costă sub 2 lei pe litru.
Costin a zis
Inca nu deoarece motoarele termice domina, dar in maximum 4 – 5 ani, pe masura ce parcul electric creste, benzina/motorina se vor ieftini –
(Studiu publicat de RFI)
Marius Cucu a zis
Eu cred că în 5 ani de zile nu o să crească atât de mult parcul electric. Da, dublări, triplări, dar până la mainstream… mai avem.
Andreia a zis
E de lucru cacalau la drumuri si cai ferate pentru 50 de ani de acum inainte, daca nu sunt lucrari noi de intretinere, modernizari si reparatii capitale tot va fi nevoie. Intre 1980-2000 nu s-a facut practic nicio lucrare noua sau modernizare relevanta iar intre 2000-2020 s-a facut mult prea putin fata de ceea ce era necesar sa se faca.
Marius Cucu a zis
Hai că m-am uitat pe hartă și autostrada trece la 5-6 km de casa de la țară.