Cred că de mult timp nu am mai văzut o amendă atât de mare la noi în țară. E drept, nu cred că am auzit de probleme mai mari ca cele de la BlueAir din ultimii 2 ani. Da, e o perioadă urâtă, a fost și o perioadă urâtă, pandemie, dar acum când piața revine e un alt haos prezent.
Uite că ANPC are frâu liber și începe să dea amenzi. Până acum credeam că o fac doar de imagine, dar o amendă de 2 milioane de euro nu este deloc de dat încolo, chiar și pentru Blue Air. Pe lângă asta au venit și cu niște somații, inclusiv reclamații la autoritățile europene.
„în perioada 30.04.2021-30.04.2022, operatorul economic a anulat 11.289 de zboruri, acestora corespunzându-le 178.405 rezervări, pentru care s-au efectuat plăți în valoare toatală de 66.585.967,68 lei, de către consumatori din 20 de state membre ale Uniunii Europene, în care compania aeriană supusă verificărilor operează, cu regularitate, zboruri.„
Notificări au primit și Wizz Air și Ryannair, dar încă nu au primit amenzi. Oricum, e haos pe aeroporturi în momentul de față, în toată UE, nu știi dacă zbori. Eu unul nu am luat bilete de avion în perioada asta, ci undeva prin octombrie, cât să scap de bulucul ăsta de oameni.
alexje a zis
sper sa plec cu bine mine seara… ?
Marius Cucu a zis
Numai tu? ?
Andrei a zis
Faza e ca au perturbat toate zborurile si celorlalti operatori. O colega a avut ora schimbata la plecare de 4 ori in aceeasi zi.
Stefan a zis
Foarte binel, sa îi tragă la răspundere…când e vorba să dea banii înapoi durează și 2 ani.
Postolachi Dumitru a zis
Ceva e cusut cu ață albă… dacă cifrele sunt corecte avem o medie de 15 – 16 călători pe zbor și un preț mediu al unui bilet de… 5.900 de lei (ceva e putred în Danemarca)
Perfu a zis
Cei care au gresit trebuiau sa plateasca si ei
Irina Cojocaru a zis
Buna timp de 2 ani încerc să-mi recuperez bani dar in zadar