Am făcut un pic de curățenie printre cutiile de prin casă. Eu-s ăla care uită mereu să dea cablurile înapoi de la produsele testate. Sau să trimită un cablu de la Philips la Sony șamd. Așa e când nu sunt branduite.
Ce voiam să vă zic, nu înțeleg pe cei care se bucură de ce au în cutie. E o întreagă fantezie pe Youtube pentru unboxing. Înțeleg să fii curios de ce e în cutie, să fie ambalate ok, ca să nu fie nasol pe transport și, eventual să poți face o comparație cu ce ai tu. Eu pentru asta aș vedea un unboxing.
Dar atât.
Mă uitam la routerul pe care l-am luat, în cutie aveam fel de fel de chestii, manuale, ambalaj premium, la chinezăria de stabilizator la fel, tot felul de cartoane aranjate ok și multe altele cu prezentare mișto.
E drept, astea vând, dar… sunt niște cutii, niște ambalaje. Ajung la coș direct. Voi le mai păstrați?
Contează atât de mult ambalajul sau ce știe să facă produsul?!
Sorin a zis
Da, se pare că ambalajul contează destul de mult. Poate că și de aceea Schrödinger a pus o pisică într-o cutie și astfel a realizat celebra ecuație. Chiar așa: cine este mai curios ce se află într-o cutie, omul sau pisica ?
Adrian a zis
Pisica!
Costin a zis
Pastrez ambalajele din cel Putin 2 motive:
– cele mai multe aparate nu pot fi trimise in service decit in ambalajul original (ma refer le cele in perioada de garantie)
– daca ma plictisesc de aparat, il pun la vinzare si e de bun simt sa-l dau in ambalajul original.
In schimb, maculatura insotitoare, daca nu contine instructiuni complicate, se recicleaza mintenas.
Ca veni vorba de pisoi, al meu nu rateaza nici o ocazie ca sa se vire in orice cutie prinde. 🙂
Marius Cucu a zis
Poți trimite în orice. Doar când dai retur trebuie sa fie ambalaj original. In garanție totul este să asiguri produsul sa ajunga ok.
ice4you a zis
„cele mai multe aparate nu pot fi trimise in service decit in ambalajul original (ma refer le cele in perioada de garantie)”
@Costin: potrivit cu Legea 249/2015 care a fost publicata in aceiasi zi in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 809 din 30 octombrie 2015:
„Se interzice condiţionarea, sub orice formă, a drepturilor legale ale consumatorilor referitoare la produsul cumpărat de păstrare a ambalajului”
Amenzile prevazute pentru nerespectarea legii in vigoare mai sus mentionate, se pot ridica pana la 25.000 lei pentru retailerii care impun ilegal o asemenea conditie.
Marius Cucu a zis
Acum o sa elibereze o camera întreagă, Costin :d
ice4you a zis
Mult spor ii doresc si lui si cui o mai folosi informatia asta! 🙂
Costin a zis
Podul…
O sa sterg imediat acest subiect sa nu ma puna nevastuica-mea sa-l golesc…
Multam de informatie.
Pheno a zis
Cred ca ar fi interesant de pastrat ambalajul unui frigider mamut doar fiindca e in garantie over 2 ani, mai ales daca locuiesti intr-o garsoniera de 24 m cu tot cu baie si bucatarie si fara balcon.
Documentatia tehnica (de utilizare) a aparatelor se mai gaseste si pe google.
Marius Cucu a zis
În general, pentru aparatele mari se oferă garanție la domiciliu. Vin băieții și constantă și repară pe loc. Sau bine, după ce le vin piesele.
Pheno a zis
Asa este, am avut nevoie de inversarea deschiderii usilor unui Arctic in garantie si a venit cineva de la service. Intrebarea mea a fost retorica iar commentul lui ICE4YOU m-a ajutat si voi folosi aceasta informatie.
alexje a zis
N-ai citit ultimul meu articol? Da, pastrez cutia. Pastrati cutia! Conteaza mult sa o ai cand vinzi obiectul respectiv peste ceva timp. Poate nu de fiecare data, dar conteaza. Cutiile se pot plia frumos daca stii cum sa o desfaci.
ice4you a zis
Pai de unde crezi ca s’a inspirat?! :)))
Marius Cucu a zis
Cred că am postat înaintea lui. În teorie, ar fi trebuit azi noapte pe la 2… în practică, pe la 10 am publicat manual. Bine, încă mai am de rezolvat cu cronjob-ul… să posteze automat. Am făcut eu niște optimizări p-aci 😀
alexje a zis
la mine s-a publicat pe auto azi dim la 6.30 ora Belgiei :)). deci ai furat idea de la mine :))
Mălin a zis
Eu mereu am cumpărat produsele doar pentru ambalaj, niciodată pentru ce făceau de fapt produsele respective.
Marius Cucu a zis
Sunt ferm convins. Dacă știam, n-aruncam cutiile 🙁
Stefan a zis
Nu mă interesează cum arată ambalajele in schimb le mai păstrez pe unele pentru garanție.
Marius Cucu a zis
Nu ești obligat de garanție, poate doar de retur. Dar da, la garanție e bine să poți să asiguri produsul, în condiții OK, pentru transport.