Și n-am vrut asta.
Dacă anul trecut aveam prima experiență cu un Dreamliner, iată că anul ăsta am experimentat și un business class fără să vreau în mod special.
Am fost cu Xiaomi la Berlin, iar apoi am zburat spre Portugalia la… Business Class. În mod normal, când e vorba de lansări, era o regulă mai mult sau mai puțin respectată în a călători cu zboruri de linie. De multe ori am insistat să merg cu low cost pentru că uneori sunt ore mai bune. Când zic insistat trebuie să înțelegeți că s-a făcut cerere: subsemnatul vrea la low cost ca să nu fie zbor cu escală.
Eu n-am nici măcar un stres referitor la asta așa că aleg ce e mai convenabil. Că e Wizz, că e Ryanner, că e altceva… aleg orarul. Nu sunt foarte înalt, nu mă deranjează scaunele, mai ales că eu am zboruri de 2-3 ore, mă interesează să știu că ajung la… destinație. Dacă este și foarte ieftin cu atât mai bine.
Eh, condițiile mele pentru lansarea Xiaomi au fost următoarele: să am zborul de dimineață spre Portugalia și să am transfer spre aeroport.
Acum le-am dat captură de ecran cu zborul pe care îl vreau și… mi-am văzut de treabă. Când toți colegii au primit mail de întoarcere spre România eu m-am interesat de cel de Portugalia. Aparent, am tras un loz câștigător, cu Tap Portugal și… m-au trecut la business class. Evident că am crezut că e greșeală, însă acum că s-a terminat cu zborul, da, confirm că n-a fost.
Erau niște băieți cu VIP pe acolo, dar eu nu mă știu din categoria asta. Nu era nici avionul plin încât să zică oamenii: hai, îl ducem pe Cucu în Portugalia orice ar fi.
Nu știu cât e diferența de preț, știu doar că zborul meu era undeva la 1600 de lei când am verificat prețul, însă nu m-am uitat niciodată la business.
Am fost destul de mulți la business în avion, însă zău că nu văd de ce aș lua așa ceva pe un zbor în Europa. În afara faptului că aveai mâncare și băutură la pahar, nu era cu nimic mai special. Nu mi s-a părut un confort diferit. Singurul lucru OK a fost cel legat de sunet. Cumva, ești izolat de ceilalți și nu este atât de multă zarvă. Dar s-ar putea să… fi fost și un zbor de dimineață și să nu fi fost atât de mulți oameni cu copii mici, cât să fie haos.
Andrei Bucur a zis
Business class se vede pe zborurile lungi ale companiilor mari, nu la astea.
Marius Cucu a zis
Da, după am văzut că Tap Portugal sunt aproape de faliment, tot dădeau știri locale în Discover … și așteptau ajutor de la stat.
Iolanda a zis
A pățit fiică-mea când au zburat la New York cu escală în Londra. Au schimbat avionul cu unul mai mic și au prins la mustață loc în primul avion. Dar ce loc :)))). Ultimul rând. Ginerele meu are 2m și nu încăpea nici măcar pe scaunul de la coridor. Vă dați seama că nu putea zbura 7 ore așa. I-a demonstrat stewardesei că nu are cum să șadă acolo, așa că i-a lăsat în așteptare și…i-a mutat la bussines class. A fost o experiență Londra-New York la bussines.
Marius Cucu a zis
Nicio legătură cu ceea ce au oamenii ăștia pe Qatar https://www.youtube.com/watch?v=_hIIFo57OW4