2006 parcă, până în 150 000 de km. E mașina de iarnă, are doar cauciucuri de iarnă, asta pentru că n-are aer condiționat. Vara nu ai cum să mergi cu ea. O mai luam și-o trânteam în parcare la aeroport, dar dacă acum există tren sper să fac combinația cu el, când voi începe să mă mai mișc.
În rest, Loganul stă și pleacă doar la urgențe. Deh, prima mașină luată… în rate. Și ultima!
Mai mereu plecam cu bateria externă după mine. Am uitat-o de câteva ori și am zis să iau și ceva kit de încărcare.
Și-am ales la întâmplare că n-am auzit până acum de Aukey. Prezență au pe la noi, am văzut că sunt prin online pe multe site-uri, prin magazine nu alerg așa că nu știu dacă sunt și pe acolo.
E vorba de bălăria asta.
Am văzut că din recenzii că e recomandată și, deh, am vrut să fie și ceva în Loganul ăla pe care să pun mâna, atunci când mai calc în ea. De când cu pandemia nu cred că trece de 2000-3000 de km pe an.
Bine, după vreo 2 luni de folosire încă sunt la stadiul în care n-am reușit să las un cablu de încărcare pentru telefon prin mașină.
Are și un magnețel cu bandă adezivă și puteți să-l ordonați prin mașină. În rest, da, se conectează ușor la telefon, se aude ok, face ce trebuie. Nu bate, nu troncăne.
Pato Basil a zis
Important este că reușești să îți faci treabă! Cu upgrade sau fara 🙂
Marius Cucu a zis
Ah, n-am probleme existențiale. E mașina cu care fac chestii urgente pe aici, prin oraș, deși de când cu pandemia avem Foodpanda și e din ce în ce mai puțin folosită. Dacă reușesc să bag și cablul de alimentare acolo, să-l am mereu, chiar o să fie un plus 😀
Pato Basil a zis
La mine nu mă funcționează bricheta la CORSA.
alin a zis
Asa sunt si eu, uit sa iau un amarat de cablu de incarcare dupa mine cand trebuie sa fug prin oras. Adaptorul zace in priza, dar nimic in el.
„Fortza” daca ai AUX.
Iulian a zis
Ești român adevărat dacă ai ales Loganul. Cu ceva revizii tehnice faci treabă cu el, și pe distanțe mari…
ice4you a zis
Eu de ceva vreme mi’am luat pocnitoarea pentru bluetooth de la Akai si sunt mai mult decat multumit:
E misto ca ofera incarcare rapida, reda ok, nu ai nevoie de AUX la scula masinii si in felul asta mai eviti un cablu, se conecteaza la orice telefon am testat, eu am unul dedicat pentru multimedia, minunea aia il tin conectat la priza de 12V din portbagaj ca ma seaca sa’l vad prin masina. 😀
Marius Cucu a zis
Încarcă și ăsta rapid, rapid, dar pare interesant și al tău. 🙂
ice4you a zis
Mai, e o „pocnitoare” ca toate restul de genul asta, insa e tapan ca si constructie, iar eu cautam unul cat mai mic/discret, sa fie cat de dotat poate fi un gaget de asta, sa aiba fast charge, si sa ofere si o calitate cat de cat a sunetului cu cat mai putine interferente. Vreo luna am tot cautat/citit/comparat si pana la urma din 3 modele pe care le aveam in vedere, l’am ales pe asta si pana amu, la banii aia, pot sa zic ca e mai mult decat decent, de incarcat incarca cam intr’o ora si un pic o baterie de 3000mA. Am scris toate asta in ideea ca poate mai e cineva interesat de asa ceva, restul e scris prin articolul ala.
Andreia a zis
Exact ca a ta e și a mea doar că e din 06.2005 (echipare Preference deci am servodirecție, airbag pasager și geamuri electrice pe față) și am luat-o de nouă cu banul jos, 6450 euro (vreo 23700 și ceva lei), toate economiile mele strânse în vreo 4 ani la vremea aceea din care s-au scăzut 3000 lei rabla, vechea Dacie 1310 din 1985. Am GPL pus în 2018 când m-am apucat să fac UBER part time cu ea, am un suport de telefon nou-nouț din vara 2021, de bună calitate, luat pentru lichidarea punctelor Vodafone și un încărcător rapid USB de brichetă + cablu luate de pe Aliexpress tot atunci în 2018. Încă sunt foarte mulțumită de mașină. În acest moment pe ea am un set de anvelope de iarnă Pirelli fabricate în 2010 luate SH cu tot cu jante în toamna 2018 cu 500 lei (nu am găsit atunci nicăieri 4 roți identice mai ieftin), la toamnă nu le voi mai monta că 2 din ele sunt deja foarte uzate și mai pierd și presiunea.Tocmai vreau să le schimb cu setul de vară care sunt originalele Michelin Energy Saver de pe Kia, fabricate în vara 2009,și care arată încă bine, țin presiunea, și au doar vreo 40 și ceva de mii de km parcurși, au „carne” destulă încă. Am mers vara cu ea la drum cu geamurile deschise, e OK.
Marius Cucu a zis
La mine a fost prin credit. Rate pe 5 ani, suprapusă cu un credit pentru PC și criza din 2008. N-a fost cu intenție creditul pentru PC, dar pur și simplu mi-a făcut scurt circuit. Pur și simplu mi-au dat daună ambele credite atunci și de atunci am zis că evit pe cât pot creditele. 🙂
La mine doarme în parcare, fac câteva mii de km pe an cu ea, nu are aer, nu trage, iar momentan mă duc ca bătrânelele cu ea la piață și la aeroport. Atât.
Andreia a zis
A mea a făcut 37.000 km pe UBER în doar 17 luni(01.10.2018-08.03.2020) pe urmă lockdown. Iar din 05.2020 până acum a mai făcut doar vreo 16.000 km fiind și împrumutată un timp unei prietene care făcea naveta cam 120 km/zi. Dar mai bine decât să stea degeaba, zic că am făcut o faptă bună. Din 2011 în 2018 a făcut doar 7000 km pe bord dar a avut și senzorul de viteză stricat așa că or fi fost vreo 10000, nu mult mai mult. Timp în care a păpat a doua distribuție. Acum mă pregătesc pentru a 4-a, după peste 100.000 km parcurși și 17 ani aproape pompa de apă pierde antigel, am deja 53.000 km parcurși cu distribuția actuală, aș vrea să o fac până în ITP care e pe 04.05 acum. De tras trage ca un benzinar aspirat de 1.4 și 75CP, e OK dacă nu ai veleități sportive, merge 130 pe autostradă fără probleme deși mi se pare cam instabilă și consumă mult peste 100-110. Vreau să o țin până în 2028 când expiră butelia de GPL.
Marius Cucu a zis
Mie mi s-a rupt cureaua de distribuție la 1000 de km după ce a fost înlocuită. Atunci i-a dat un pic de daună și n-am mai segmentat motorul.