Să faci plăți online și cont online la Hidroelectrica este o nebunie. E un haos total ceea ce se întâmplă la aceștia. Sunt depășiți de situație. Raportarea consumului este o glumă bună.
Mai dificil este să plătești factura. Cel mai bine ar fi să reușim să facem un cont online. Procedura de transfer de la un furnizor la altul mi s-a părut foarte interesantă, atunci când au reușit să ne citească informațiile de pe facturile vechi. Totuși, restul a rămas la nivel de anii 2000, în afară de autocitire nu prea sunt alte opțiuni la ei.
Din păcate, nu se poate face un cont în momentul de față, dar puteți interoga site-ul pentru câteva detalii. Mai exact, puteți să vedeți ce factură aveți, să trimiteți indexul consumat și să faceți abonament nou. Cam atât.
Nici măcar o aplicație de plăți nu există, dar s-a inventat Pago. Rămâne să așteptăm pentru mai multe.
Nu este nicio problemă, se va lua ca bază cel estimat de voi la realizarea contractului.
Din păcate, nu există.
cum fac cont la hidro electrica
Un cont nu se poate face momentan, dar ai câteva interogări pe bază de CNP din momentul în care te-ai transferat la ei. Uite câteva detalii aici.
Bună eu as vrea sa pot plăti online dar nu pot pin aplicație ce ii de făcut.
Ce aplicație? Descărcați aplicația Pago de aici, scanați codul de bare de pe factura primită pe mail și atât aveți de făcut.
Domnule Cucu
cred ca trebuie sa intervina ANPC si sa putem avea posibilitatea de a crea un cont si de a plati facturile online .
poate ne ajutati intr-n fel si aflati ce demersuri trebuiesc facute.
o zi buna.
Plățile se pot face cu aplicația Pago. Facturile se primesc pe mail, scanați codul de bare și puteți plăti factura foarte ușor.
Din păcate, nu fac față transferurilor, mai toată lumea se mută la ei, iar legislația s-a schimbat de 15-16 ori până acum. Plus că sunt companie de stat, așa că trebuie să facă licitație pentru fiecare modificare a platformei.
Buna ziua. Dnul M.C. – aveti idee, exista vre-o posibilitate de a verifica daca și ce facturi ne-a emis Hidroelectrica. La data emiterii măcar ni le transmit și nouă pe adresa de mail prin care le transmitem noi (lor) indexul autocitit ? Va mulțumesc anticipat pt răspuns.
Da, veți fi anunțată pe mail. Eu primesc mesaj de la [email protected] cu factura. Cât despre index… ultima dată lumea spunea că nu le iau ei în considerare. Eu unul plătesc estimat de un an de zile.
Dupa 01.12.2022 se va deschide platforma online HIDROELECTRICA . MOMENTAN SE LUCREAZA LA NOUL SOFT .
Buna ziua! dar care este termenul de emitere al facturilor, fiindca din 25 februarie de cand am transmis indexul, nu am primit inca nici una.
Multumesc!
Suntem cu facturile în august 2022. Mai durează câteva luni până ajungem la februarie 2023. 🙂
Dl . Cucu
va rog ajutati-ma sa-mi fac un cont pentru hidroelectrica.
Acum se poate face acest cont sau inca nu?
Va multumesc!
Singurele opțiuni pentru cei de la Hidroelectrica le puteți accesa aici. Se discută de o aplicație, a fost un fake news de 1 aprilie, dar mai durează implementarea. Companie de stat! 🙂
Cum scanez codul de bare de pe e-mail să – l transfer la Pago?
Sa emis a treia factura și nu primesc e-mailul de cite ori trebuie revenit cu telefoane pentru a remedia problema
Doresc sa stiu cum pot transmite indexul online. Vreau sa fac cont hidroelectrica, sa ma ajute cineva, multumesc
Exista vreo posibilitate sa pot face o modificare a kw consumați pe luna scriși in contract că atunci când am făcut contractul la HE am trecut mai mulți, fără sa îmi dau seama ca aceștia vor fi luați in calcul dacă uit sa trimit vreodată indexul?
Momentan, nu. Eu am estimat mai mult decât consumul meu, ca să fie niște bani în avans la ei. Nu a venit până acum vreo regularizare și nici nu dau indexul lunar.
Poate telefonic să rezolvi ceva, dar cred că încă sunt depășiți de situație.
Momentan, nu. Eu am estimat mai mult decât consumul meu, ca să fie niște bani în avans la ei. Nu a venit până acum vreo regularizare și nici nu dau indexul lunar.
Poate telefonic să rezolvi ceva, dar cred că încă sunt depășiți de situație.
Cum plătesc online factura la Hidroelectrica ?
Nu pot deschide cont
A venit vreo factură pe mail?
Buna, eu nu ma pot iregistra nici cu POSF la ANRE, IMI CERE COD DE VALIDARE SI IMI TRIMITE 5-5 EMAIL-URI CU CODURI DIFERITE. Am pus la parole si imi spune ca sunt invalide. Cum sa procedez? Multumesc
Ziceti ca pe site la Hidroelectrica, “puteți să vedeți ce factură aveți”.Cum?
A mers până recent. Era tabul acesta, dar nu mai este funcțional atâta timp cât fac actualizări site-ului.
Multumesc
buna ziua,sunt client hidroelectrica din 11.2022 si nu am primit nici o factura ,cum as putea sa platesc,mi-e teama ca se va aduna o suma prea mare ? am trecut mai mult si eu in contract si consum mult mai putin ,s-ar putea face o regularizare cumva? multumesc frumos pt ajutor si intelegere …se poate trece dupa 12 luni inapoi la furnizorul de unde am plecat? faptul ca voi plati 2 de ori pe an m-a sperie sincer la preturile actuale
Plafonarea de la stat e chiar mai mică decât ceea ce aveam înainte. Facturarea este undeva prin iunie în momentul de față, se anunță că vor veni facturile cât de curând.
La Hidroelectrica aveți prețul mai mic decât la foștii furnizori.
Regularizare se va face când vor veni facturile noi. Deocamdată, ei merg pe o estimare. La mine, de exemplu, am setat 150kw și îmi facturează 118kw constant.
MULTUMESC FRUMOS ,DACA FACTURAREA A AJUNS PRIN IUNIE AR TREBUI SA MAI ASTEPT 4-5 LUNI PERIOADA IN CARE CONSUM DAR NU PLATESC ,LA FACTURARE VA FI NENOROCIRE…AS VREA SA PLATESC O SUMA LUNAR MACAR ESTIMATIV DAR FARA FACTURA ,NU SE POATE? OARE CE AR TREBUI SA FAC? MULTUMESC MULT DOMNUL CUCU,E BINE CA MACAR PUTEM VB CU CINEVA DESPRE ASTA ….MULTUMESC INCA O DATA
Buna ziua,
Sunt client nou, cu contract in februarie 2023, am comunicat autocitirea indexului, dar nu am primit nicio factura si nu pot plati consumul estimat.
Imi puteti da vreo solutie cum sa intru in posesia unei facturi?
Pe site ul lor introducand cnp nu functioneaza sectiunea facturi
Va multumesc
Suntem cu facturarea undeva la noiembrie 2022. Pe măsură ce se vor procesa acelea o să primiți și dvs facturi noi.
Eu am alta problema cu Hidroelectrica.Am facut cont si mi-au trimis prima factura.Cind m-am uitat mai bine la factura electronica am vazut ca la locul de consum nu este scrisa strada pe care locuiesc ci un N/A si numarul corect al casei mele.Corespondenta cu ei o am la adresa veche din buletin conform celor scrise in prima factura.La email-ul trimis lor nu primesc raspuns.Contactarea telefonica cu operator nu este posibila ptr, ca un robot te baga prin balarii.Asa ca renunt si ma mut in alta parte.Ma intreb cum poate o firma sa iasa nepregatita pe piata concurentiala pentru ca eu nu pot sa platesc facturi fara adresa exacta a mea pe factura sau fara sa am un feedback real si nu virtual cu o firma.Dvs.ce ati face in locul meu?
Încercați să verificați la distribuitor dacă POD-ul corespunde cu cel de pe factură.