Am fost zilele trecute cu CFR-ul în 25 de minute spre București. Am mai fost și cu RegioTrans(sper să nu-i încurc) în vreo oră tot spre București. Unul a fost Inter Regio, altul Regio. În jur de 21 de lei la CFR(bilet direct din tren), în jur de 8 lei la privați. Am făcut o oră pentru că a stat undeva la 15 minute în apropiere de București. A mers oribil cel pe Diesel.
Eh, TFC livrează. Se pare că vom avea și noi trenuri noi. Mai noi de anii ’70, adică de anii 2004. Partea mai tristă este că trenurile vor fi Diesel, nu vor fi electrice. Se numesc Bombardier Talent BR 643. Sugestiv!
După toate experiențele cu trenurile Regio din ultima vreme, mi se pare absolut normal să cumpărăm second hand-uri. Atâta educație în trenurile de genul mai rar.
Ce voiam să vă zic: am văzut întârzierile trenurilor pe Google Maps când am mers spre București. Eu zic că e evoluție. Erau întârzieri de peste 25 de minute. Culmea, eu am prins un tren ce abia ajungea în gară. D-aia o fi făcut 25 de minute?! Să recupereze?
Costin a zis
Atit traditia locala cit si talentele innascute sunt canalizate catre furt. A ce ? A tot.
Si-atunci de ce sa ne mai miram ca fabrici de traditie precum cele de la Arad, Bucuresti si Craiova au predat fierul vechi conform normativelor in vigoare?
Normative concepute de catre onor Legislativ intru bunul-mers al citorva sute de ‘alesi’.