M-am luat acum câțiva ani de prețurile pe care le aveau Pc Garage și de faptul că le măresc și se laudă că le taie. De fapt, toate se învârt în aceeași direcție.
Nu mai făcusem nicio comandă la ei de atunci.
În weekend m-am hotărât să merg pe ei cu un controller de xbox, pastă termoconductoare și un stick. Doar xbox-ul era în stoc, iar celelalte produse în stoc furnizor. După ce fac plata, la câteva ore primesc SMS prin care sunt întrebat: „sunt X-ulescu, produsele ajung în 5,6 zile la noi. Sunteți de acord să continuăm comanda?”
Discutăm frumos, îi spun că mă interesează produsele alea și că sunt mulțumit dacă ajung la mine sâmbătă. În momentul ăla primesc notificare în cont că s-a schimbat opțiunea cu livrare sâmbăta.
Comunicare, totul frumos, exact cum doream. Bine, prețul mai mic era la Altex, dar a fugit din stoc exact în perioada aceea.
Situația 2 – comunicare cu Altex
Tot sâmbătă, zi de achiziții cică, fac 2 comenzi la Altex. O mașină de spălat fără uscător, un iRobot și pun în comandă și 2 uscătoare de rufe. Din greșeală.
Am vrut doar unul, dar de oboseală nu mi-am dat seama. Verific facturile văd că pe ambele comenzi am câte un uscător de rufe.
Primul lucru pe care îl fac este să iau telefonul și să sun la ei, să modifice în sistem. Ne pare rău, dar nu avem program sâmbătă seara și duminica.
Ok, dăm mail în care specificăm că vrem înlocuirea produsului X cu produsul Y și să plătesc diferența. Știam din experiențele trecute că e greu cu verificatul mail-urilor la ei, așa că am vorbit și la telefon.
Luni dimineață, ca totul să fie în regulă, la 9:03 fix 🙂 sun la Altex ca să îmi facă ei schimbarea manual. „Sigur, fără nicio problemă vă ajutăm.”
Era cât pe ce să mă dea pe spate operaționalitatea lor.
Astăzi… bătrânelul de la NemoExpress spune: aveți 2 uscătoare, o mașină de spălat și un iRobot. Ce să mai zic… comunicare! A refuzat o parte din colet. Să vezi distracție de acum încolo.
Situația 3 – copy paste a la Cargus
N-a fost neapărat sâmbătă, ci acum 2 săptămâni. Pot să zic că s-a lungit și sâmbătă și încă mai negociem. Aici să zicem că e culpă comună.
Mă știu din vedere cu băieții de la curierat de pe toate cele 3 firme mari: Nemo, Fan, Cargus. Se descurcă decent mai mereu.
Totuși, aleg să trimit și eu un colet la București. Aveam adresa pe AWB-ul cu care a venit produsul. Așa că am profitat de ocazie că a trebuit să primesc un colet și repede i-am dat și coletul cu pricina. Fără să fac o comandă în prealabil.
Mi-a zis că îl scrie el! Mare greșeală!
Numărul meu de telefon era scris greșit, numele destinatarului greșit și, cel mai probabil și numărul lui. Evident că produsul s-a plimbat timp de 2 săptămâni de zile.
Să ai un text, să nu fii în stare să copiezi niște cifre și niște litere ok. Măcar cifrele, sa poți să fii contactat. Aia e, greșeala mea că n-am stat lângă el să le completeze pe o nouă foaie. Nu știu, nu m-aș mai plânge că am salariu mic în condițiile astea. Ok, volum de muncă, dar…
Delia a zis
Telefonul fara fir. Bine ca nu ai primit 100 de uscatoare cum am primit eu 100 de lopeti de zapada in loc de una. Oricum, la mine s-a rezolvat repede.
Marius Cucu a zis
Eu încă nu i am contactat.
Vali a zis
Nu e rau, sigur pana la Craciun le ai.
toro a zis
… situatie asemanatoare cu o comanda la un mouse wireless Lenovo YOGA . Fac comanda la X magazin online din Brasov cu ridicarea produsului personal si culmea ma trezesc la ridicare cu 3 produse identice . Fac comenzi on/line de multi ani si sunt multumit intro oarecare masura. Problema sunt garantiile . Daca nu intrebi sursa de garantie risti si te trezesti in cazul unui defect sa faci sute de km. pentru al duce la reparat .Produsul va avea nevoie obligator garantie europeana si sa aiba service la firma producatoare sau una afiliata acestuia.Am achizitionat un laptop Lenovo ThinkPad online de la un mag.din Cluj . Greseala mare facuta de mine ca nu m-am uitat la garantie si in cazul in care … va trebui trimis (dus)prod.la Cluj ( alti bani ,alti nervi) In Brasov nu sunt reprezentante Lenovo . Deci atentie ! la achizitionare.
Cătălin a zis
Lasă Marius că sunt bune și 2 uscătoare, că de regulă ăsta nu țin foarte mult așa. Și oricum ar fi, totuși e mai bine să ai decât să nu.
George a zis
Altex sunt speciali, n-ai ce sa le faci. Am comandat un TV pentru parinti, le-am dat mail sa il trimita dupa o anumita data pentru ca nu va avea cine sa receptioneze coletul. Ghici ce s-a intamplat? Mi-au raspuns la mail degeaba (fara nicio solutie), iar produsul a ajuns fix cand le-am zis ca nu va fi nimeni acasa. Norocul lor… a fost ca s-a nimerit sa fie cineva acasa. Ce sa mai, organizare de nota 10.