Băieții de la flip.ro au fost cumpărați de către cei de la eMAG. Mă gândesc că de acum vor apărea tot felul de reduceri „tăiate”, așa cum sunt cele de Black Friday.
Tot ei au comunicat următoarele:
Trei din zece români așteaptă până la Black Friday pentru a cumpăra un telefon, în vreme ce 65% dintre români speră să se bucure de reduceri cuprinse între 10% și 50% la smartphone-uri cu această ocazie, potrivit studiului privind relația românilor cu telefoanele lor, realizat de IZI data pentru Flip.ro.
Față de OPPO, aceștia au prezentat eșantionul pe care au făcut studiul.
Studiul a fost realizat în luna octombrie pe un eșantion extins de 6.035 respondenți și a urmărit relația pe care o au românii cu telefoanele lor, implicit obiceiurile de cumpărare a acestor dispozitive. Rezultatele studiului arată că trei din zece respondenți așteaptă până la Black Friday pentru a cumpăra un telefon mai ieftin. Totodată, mai bine de jumătate dintre respondenți au spus că se așteaptă ca telefoanele să fie reduse cu 10% până la 50% și ar fi dispuși să cheltuiască între 1.000 și 3.000 de lei pentru un smartphone (56% dintre respondenți).
Cumva, dacă ați observat, tot mai mulți oameni au început să vorbească despre Black Friday. Întâi s-a cumpărat o știre pe DIGI24, apoi a început un pic de clickbait prin ziare, ca mai apoi să apară și fel de fel de studii. Clasic, cum s-ar zice.
Am zis și la articolul anterior, nu cred că îmi voi lua un telefon. În fapt, după vreo 15-20 de modele testate anul ăsta, numai pe un telefon n-aș vrea să sparg banii în perioada următoare.
Ah, observați că tot ce se învârte în jurul eMAG-ului are parte de comunicare foarte atentă?! Zici că au contracte așa pe termen lung. În plus, și Flip își respectă weekend-ul de Black Friday, pe când concurența încearcă să dilueze fenomenul.
Pepi a zis
Că și în politică: depinde cine solicita sondajul. Referitor la reduceri de 50% se pune întrebarea care este de fapt adaosul comercial ? și asta mă refer la fara TVA20%. Poate vor fi reduse cel mai mult cele care sunt vechi și nu mai sunt căutate.
Nelu a zis
NuNu e vorba de adaos comercial. E vorba de marja neta. Poți să ai adaos comercial de 50 la sută dar cheltuielile operaționale fixe și variabile îți vor taia mult din adaos. De obicei marja neta e undeva la 10 la sută. Daca reduci doar 5 la sută se duce jumate din marja neta adică din profit. Deci e o aberație asta cu reduceri de 50 la sută. Se merge pe sistemul să crești preturile înainte de „Blek fraidei” și după aia bagi 50 la sută reducere. Sanchi. Este neetic dar merge.
Marius Cucu a zis
Și, de multe ori, nu ai nici 10 la sută. Depinde foarte mult de nișă.
Adrian Bolocan a zis
Eu sunt unul dintre ăia 7 :))
Marius Cucu a zis
la fel.