Nu numai carduri nu țin la favorite, ci în Autohotkey, dar nici măcar prin coșul magazinelor online sau prin opțiunile lor de salvare a datelor nu folosesc.
Mai mult, să dăm exemplul celui mai mare magazin online, pe lângă opțiunea de favorite, există și un cross platform: dacă te loghezi în altă parte ai toate datele la un loc.
Acum întrebarea de bază: ce vă face să credeți că ei nu interpretează după bunul plac comportamentul vostru din coș? Din zona de favorite?
Și când cererea merge mână în mână cu prețul, de ce nu ar folosi ei datele acestea pentru a jongla cu el?
E online, există o dinamică a prețului, mai ales că sunt importuri, totul e în funcție de mulți parametri, inclusiv curs valutar, dar dacă ei știu ce ai la favorite nu cumva… îi ajutăm să citească perioade de decizie, să facă o profilare a cumpărătorului?!
Eu mereu folosesc bookmark-ul de la Edge pentru produse(sau tracker-ul meu de preț dacă chiar vreau să-l cumpăr în perioada următoare), nu le adaug niciodată în secțiunea oferită de magazine, mai ales cele mari. Cele mici nu cred eu că au nici opțiune, dar nici nu au bani de implementare pentru așa ceva
Postolachi Dumitru a zis
Așa și care-i ideea?
Eu personal am o listă de favorite pe care le-aș cumpăra doar dacă prețul ajunge sub un anumit nivel setat de mine.
Și așa mă amuz cum prețul unui anumit produs fluctuează și primesc notificare că prețul produsului favorit a scăzut (doar că nu sunt notificat și când a crescut).
Ca idee la Altex găseam cele mai bune prețuri sau dacă ești atent au mici campanii punctuale și faci un deal bun.
La produsele de uz curent nu prea ai ce face… dai cât nu face sau… când prinzi o promoție cumperi în cantități industriale ?
Așadar n-am o problemă cu opțiunea de produse favorite de la magazine… pentru că am ajuns la maturitatea aceea de consumator în care cumpăr doar la prețul pe care-l consider eu corect.
Și mai e o treabă… dacă un produs nu mă ajută să fac bani… stă mult și bine în favorite… dar recunosc că în tinerețe eram mai impulsiv în a face cumpărături și apoi mă plictiseam repede de ce-am cumpărat.
Iulian a zis
Nu. Și tocmai din pricina că profită.
Pheno a zis
Am pe eMAG cam 250 de produse in asteptare. Domnul Postolachi are deptate. Nici eu n-am primit notificari vreodata ca a crescut pretul unui produs, dar pe undeva cred ca nici n-ar trebui sa existe astfel de notificari, atat timp cat mi-am fixat un prag sub pretul momentului. Cat despre ce fac sau nu fac eMAG sau alte magzine online cu datele contului meu, cu produsele favorite din cos, este fix treaba lor. Cand ne-am creat cont am fost de acord cu politica lor, fiindca altfel nu ne puteam crea cont.
dam167 a zis
Eu țin tot timpul produse în lista de favorite – pe unele chiar vreau să le cumpăr la prețul/momentul potrivit, iar altele sunt așa, că poate. Nu mă deranjează că au datele stea și pot face statistici, dacă au impresia că funcționează să mărească prețul doar pentru că e de interes să fie sănătoși.
Doar că la eMag nu e așa simplu, pentru că dacă un produs iese din stocul unui vânzător, în listă prețul e înlocuit cu cel din oferta altuia. De asta mulți spun că se măresc prețurile, când de fapt se termină un stoc și apare prețul altui magazin. Am urmărit asta chiar ieri – am cumpărat ceva ca fiind ultimul produs în stoc, iar apoi a apărut același lucru, mai scump, dar de la alt vânzător (nu l-am scos încă de la favorite).
Cred că își poate da seama oricine că degeaba e aparent dorit un produs dacă nu se cumpără – în realitate fie e așteptat un preț mai mic, fie nu e chiar așa dorit.
Daniel Bis a zis
In general nu tin decat pe emag la produse pe care as vrea sa le cumpar pe termen lung (de la cateva luni pana la 1 an).
Toti furnizorii mai mari prelucreaza aceste informatii: ce ai pus la Favorite/Wish List, pe ce produse ai intrat, de cate ori, cu ce frecventa si cat ai stat, etc
Si ca atare cumpara stocuri mai mari, fac promotii (mai mici sau mai mari, reale sau fake).
Dar si daca aceste produse stau doar in Favorite si nu sunt si cumparate e un semnal pentru ei ca pretul e prea mare.
Oricum eu stiu care a fost cel mai mic pret, verific peste tot si il cumpar doar daca are o reducere semnificativa si reala sau imi trebuie neaparat si urgent.
Asa ca nu au cum sa ma tepuiasca.
Alexje a zis
Am produse la favorite pe mai multe site-uri. Nu sa verific preturile, ci sa nu uit sa le comand la un moment dat. Bineinteles, chestii care nu sunt chiar esentiale si nu necesita achizitia imediata. De multe ori le pun strategic la favorite, ca sunt sanse mari sa ma razgandesc sa le mai cumpar pentru ca nu am chiar nevoie de ele.
Adrian Bolocan a zis
Eu da, pentru că așa sunt anunțat când scade prețul.
Florin a zis
Eu tin la favorite produsele pe care le comand recurent sau la care astept sa mai scada pretul.
Valentin a zis
Am produse la favorite pe Emag, Altex, F64, Amazon. Multe.
Nu cumpar impulsiv, nu ma conving variatiile de pret mici, sau reducerile false. Cumpar din ce in ce mai putin de pe Emag, unde magazinul a devenit un haos total (documentare proasta, filtre produse gresite, preturi mari spre foarte mari).
Cei care tin liste de produse favorite sunt de obicei cei care stiu sa se documenteze bine in legatura cu preturile, asa ca eu cred ca ar fi gresit ca Emag sa creada ca poate scoate un profit mai mare de pe urma acestor liste. Dar sunt de acord ca-i poate ajuta sa ajusteze mai bine stocurile si campaniile promo pe baza acestor liste de produse favorite. Si cred ca-i poate ajuta si in negocieri la achizitii cu distribuitorii sau producatorii. Pe principul: un produs in favorite e o jumatate de promisiune de cumparare. Sigur au ei statistici exacte in acest sens.
Stefan a zis
Eu nu țin nici un produs la favorite…când am nevoie de ceva cumpăr, nu aștept oferte.