Aseară cred că am pierdut 2 ore încercând să configurez un telefon pe bază de Unicredit. Aici a fost mai simplu, am avut atât card pe persoană juridică, dar și unul pe persoană fizică.
De câteva săptămâni, pe cardul meu, am observat că nu funcționează să mai fac top up pe Revolut sau Salt. Mi-era foarte ușor să transfer banii așa din contul de firmă, pe cel personal.
Să fie maxim o lună de când nu mai funcționează treaba asta. Știind că vreau să renunț la ei, nu mi-am bătut capul. Am ignorat.
Cineva, însă, aseară m-a rugat să îl ajut cu cardul de la Unicredit, deh, dacă tot i-am recomandat să meargă acolo.
N-am putut să înrolez în Google Pay de nicio formă, în timp ce Revolut, CEC, Salt au funcționat. Probabil ceva problemă punctuală pentru că, ulterior, au ajuns bulk mesajele. Nu știam nici cum se formează parola de la 3D Secure, dar sunt ultimele 5 cifre de pe card, ca parolă inițială. Eu când mi-am făcut contul am clipit de 2 ori și mi-a setat doamna de la bancă aplicația că „știe ea mai bine”. A avut dreptate, din punctul ăsta de vedere n-am avut treabă un an cu ei.
Sunăm în Call Center, așteptăm vreo 15-20 de minute să prindem operator (18:00-19:00) și întrebăm de problemă: păi știți, nu puteți face top up de pe cardul de firmă, faceți de pe cel de persoană fizică dacă chiar vreți.
Așa am făcut.
OK, hai să facem transfer de pe cardul de firmă pe cel de persoană fizică. Am bifat transfer instant, dar nu știu cum e transferul ăsta instant că nici când public articolul ăsta nu cred că s-a făcut transferul. Mi-au mai zis persoane de treaba asta în trecut, dar știți, până nu te lovești de probleme personal… zici că e OK. Eu făceam top up pe Salt sau Revolut, banii intrau instant, ca o plată și aia era. Nu mă interesa.
Încerc să fac top up și de pe persoană fizică, doar că nu, refuz de la bancă, nici de pe cel de persoană fizică nu se poate face top up. După ce am stat o oră să încerc să plimb banii și de 2 ori sunat în Call Center zău că nu am mai putut suna încă o dată la ei. Numai scârba aia de autentificare, cu dictat toate detaliile, cu zis parola de securitate, cu toate mizeriile, mă dispera.
Altfel, persoana asta avea și parolă secretă de autentificare. Când te sună banca trebuie de fiecare dată să zici cuvântul magic. Când am făcut contul nu cred că am setat așa ceva.


Unicredit? Bine ca ai zis, ca ma gandeam sa ii incerc si pe ei.
Ai conturi si la cec? Cum e?
Nu eu am CEC.
Aplicația părea foarte bine pusă la punct.