Perioada asta a fost un du-te vino. Nu pot să recomand decât atât. Dacă aveți bătrâni printre voi sau dacă chiar sunteți în vârstă gândiți-vă doar atât: faceți-vă condiții pentru bătrânețe. Să poți să te igienizezi cât se poate de ușor, o apă curentă, un apartament la un etaj inferior. E greu și urât, totodată!
În fine, comand niște scaune de Black Friday ca să le dăm mai departe. Datini, nu te pui cu d-astea. Am estimat că sigur vor fi livrate în decurs de 40 de zile. Îmi luasem marjă de 50 de zile, dar na, mă așteptam ca masa să nu ajungă, să nu ajungă canapeaua, nu scaunele.
2 reclamații am făcut la eMAG până acum în luna asta. Emag este intermediarul, evident, nu am luat direct de la ei, ci de la un seller român. Inițial, voiam să le iau pe toate 3 din același loc, dar efectiv n-am găsit. E și complicat: bătrânii nu știu cu telefoanele, am lăsat număr de contact de la vecini, e complicat cu cei în vârstă. În fine!
Vânzătorul nostru nu e de găsit. Data de livrare din platformă este 23 noiembrie. Suntem în 4 decembrie? Suntem. Am pomana pe 13, am…
Am discutat de 2 ori în chat-ul eMAG, foarte OK Dana, foarte OK și cei din chat, dar rezolvarea e dificil: stai după seller. Acum eMAG mi-a sugerat că mi-ar da voucher de 40 de lei ca să renunț la comandă. Probabil că o să intru într-un magazin local când merg acolo ca să rezolv problema. Tot ce o să-mi doresc în perioada aia este să montez scaune. Online cică era mai simplu.
Culmea, te uiți pe știri că vine criza, dar unii nu sunt în stare să livreze 2 scaune într-o lună. Apoi plâng că n-au vânzări.


Trebuie să îi înțelegi și tu. Durează până le vine comanda din China, acum cu sărbătorile..😄
Grecia, aparent.