Citeam ieri niște știri privind Ryanair și povesteau ei că treburile încep să revină la nivel de dinainte de pandemie și mai sunt ținuți în loc de livrările Boeing. În rest, lucrurile se îndreaptă spre normalitate la ei.
Wizz Air sunt și ei pe aceeași treabă. Pe plus. Sigur, ungurii ca suport tehnici sunt un pic cam departe de ceilalți. Dar eu la cât circul cu ei n-am avut treabă niciodată cu ei.
O singură dată, un amic a avut probleme cu un check in de la ei și a trebuit să plătească refacerea lui. Cei de la ghișeu erau intermediari și au zis că ar putea recupera banii dacă face claim. N-a făcut niciodată. Acum nu știu dacă el a greșit sau pur și simplu a avut ghinion pentru că am făcut simultan check in-ul, fiecare de pe telefonul lui. La mine a fost OK, la el nu.
- Citește și: Un pic de atenție la zborurile în UE
În rest, când a fost vorba de anulări n-am avut nicio treabă cu ei. Și cred că depășesc 50 de zboruri, ba chiar le dau banii și pe discount clubul ăla.
Andrei a avut o situație mai ciudată cu Wizz. Adică și-a complicat singur viața făcând totul pe barba lui. În cazuri ca ale lui cred că ar trebui ca Wizz-ul să îl ajute, să îi ofere asistență.
Până la urmă, a făcut claim, a primit banii înapoi de la Wizz, inclusiv consumația din zilele prelungite. Practic, și-a prelungit vacanța pe banii Wizz.
Eu călătoresc mult în extrasezon. Rar se întâmplă să am situații d-astea. Mi-aș dori. Măcar un overbooking ceva.
Altfel, aveți timp 3 ani de zile să revendicați drepturile pentru zboruri. Nu vă duceți direct la firmele de claim, încercați pe cont propriu.
Andrei Bucur a zis
Mi-au dat tot, consumatie, tren Bucuresti – Iasi si banii pe bilete.
Insa, unii imi zic sa fac si un Air claim pentru deranj, chiar daca am recuperat banii.
Acest Air Claim e un soi de „amenda”, gen „fratilor, ia despagubiti voi oamenii pentru deranj, asa va organizati mai frumos pe viitor”.
Si cred ca se poate, altfel, de ce ti-ar da bani la intarzieri?
M-a sunat acum un prieten, alta magarie. Zbor anulat Wizz, i-au zis sa ia alta companie si ii dau banii, a luat Ryan. AirHelp i-a dat 130 euro (el a dat 90) insa, avea si asigurare de zbor prin wizz, avand si refund de la wizz.
Astia de la asigurare nu vor sa ii dea nimic ca a facut Air claim, dar e total anapoda. In primul rand, asigurarea nu are treaba cu prestatorul, apoi, aia de la asigurare ii cer email de la Wizz cu motivul anularii…deci wizz cere mail de la wizz.
Marius Cucu a zis
Nu doar AirClaim. Sunt o grămadă: Airhelp, Compensair îmi vin acum în minte. Dar sunt o grămadă de intermediari. Am scris și eu în trecut despre asta. Dacă nu se rezolvă cu compania completat direct la UE și îți recuperezi banii instant.
Mi-a mai povestit cineva de o situație când Wizz i-a dat banii fix în aeroport. I-a așteptat o duduie și: „probabil sunteți obosiți, meritați 400 de euro pentru că ați stat 5 ore în aeroport”.
Tania a zis
Si eu am primit „compensatia” de 400 euro ptr anulare zborului. Am insistat cu mail uri la ei. Initial mi au raspuns ca au rezolvat cazul meu.!!! Cum, ca eu nu primisem nimic pe card. Imi cerusera contul IBAN, SWIFT, moneda,..
Le am trimis toate datele si totusi primul lor raspuns dupa vreo 4 luni, asta a fost, ca au rezolvat cazul si l au inchis! Am mers la banca sa vad daca sumt blocati bani de la wizz, nu erau
Atunci am trimis iar mail uri, cateva!!! In sfarsit, dupa 7 luni mi au raspuns, prin mail, ca voi fi anuntata cand vor intra 400 euro in cont. A mai durat vreo 2 saptamani, dar, in sfarsit , au intrat! In toate aceste luni, chiar si acum, primesc mail de la airclaim ca am dreptul la compensatie, bla bla. In concluzie, Wizz plateste!
Andrei Bucur a zis
Pe site-urile europene te trimite intai la operator, eu mi-am primit deja costurile de la Wizz, acum vreau compensatia de la Wizz, acei 200 euro pentru deranj.
Realist a zis
Daca iti recuperezi banii scrie clar in conditiile de asigurare ca polita de asigurare nu iti achita o despagubire deja recuperata.
Andrei Bucur a zis
Posibil, nu am avut eu asigurare wizz, nu stiu. Dar daca nu despagubeste, ce sens mai are asigurarea de zbor cand operatorul e oricum obligat sa o faca?!
baloescu catalin a zis
am stat aproape 1 an sa mi recuperez de la wizz . Iar in loc de 250. de euro de persoana cat trebuiau sa plătească , nu au plătit decât 200 de persoana .
Așa ca nu i mai ridicați in slavi, tot escroci sunt când trebuie sa dea bani înapoi