Prima dată am văzut un om matur pe o trotinetă electrică în Franța. Atunci am scris despre asta și mi s-a părut interesant că unii au cultura eficienței în trafic. Să nu credeți că în alte țări nu e mult trafic, că nu este aglomerat. Da, un adult pe trotinetă mi se părea ceva wow.
Diferența este făcută de faptul că unii aleg alternative mai economice. Dacă ne gândim bine, majoritatea mașinilor, dimineața la semafor, sunt cu o singură persoană, cel mult 2. Dacă ne uităm un pic o trotinetă ocupă un metru, iar o mașină undeva la 8 metri. Nu mai e atât de interesant, nu?
Se fac 2 ani de zile de când mă documentez despre trotinetele electrice. Nu știu dacă o fac în cel mai bun mod, dar vreau să adun aici cele mai interesante informații despre trotinete, chiar să discutăm despre cele mai bune trotinete.
Probabil că, la noi, trotinetele nu vor prinde atât de mult, dar e speranță. Văd că oamenii încep să aleagă ce este mai bun pentru ei. Unii gândesc că e mai bine să stai 2 ore în trafic, decât să te miști stânga dreapta cu o trotinetă electrică. Mentalitatea asta sper că se va schimba curând.
- Citește și Trotinetele vor avea nevoie de RCA
Avem nevoie de permis pentru trotinetă electrică?
Trotinetele electrice au fost reglementate astfel:
- circulația trotinetelor pe trotuare este interzisă.
- trotinetele electrice trebuie să circule doar pe șoselele unde limita maximă de viteză este de 50 km/h sau pe pistele de biciclete, acolo unde sunt amenajate.
- trebuie o vârstă minimă de 14 ani pentru a conduce trotinete, iar acestea trebuie dotate cu sisteme de iluminare sau reflectorizante. Casca de protecție este obligatorie pentru cei sub 16 ani.
- amenzile pentru nerespectarea acestor prevederi se încadrează în clasa a 2-a și uneori clasa a 3-a de contravenții, adică 4-5 puncte și respectiv 6-8 puncte de amendă.
Cum aleg cea mai bună trotinetă electrică?
Trebuie să vă spun din start că nu sunt expert. Poate că sunt mai bine documentat pe anumite zone, dar nu sunt cel mai bun om de pe pământ. Îmi place să învăț cât mai multe, dar sper că vom crea o comunitate în care să discutăm despre avantajele și dezavantajele trotinetelor electrice.
Tocmai de aceea vă invit să discutăm în comentarii despre plusurile și minusurile pe care le-ați găsit la diferite modele.
Xiaomi Mi Pro 2
- pliabilă
- autonomie 30 km
- ABS
KUGOO Kirin M4 Pro
- pliabilă
- autonomie 45km
- ABS
Ninebot KickScooter MAX G2
- autonomie max 70km
- motor 450W
- viteza maxima 25 Km/h
- Roti 10 inch
Ce trebuie să știu despre alegerea trotinetei electrice?
M-am gândit sa pun pe hârtie câteva lucruri care v-ar putea ajuta să faceți alegerea corectă.
Greutatea
Este în strânsă legătură cu autonomia. În plus, la anumite modele veți limitați dacă sunteți ceva mai corpolenți. Fericiți cei cu 70-80 de kg.
Nu încercați să păcăliți sistemul, gândiți-vă că puteți să luați în greutate sau chiar să mai cărați câte ceva. Mă gândesc la un laptop sau câte ceva. Kilogramele în plus se vor simți.
Recomandarea mea ar fi să vă luați marjă de kilograme pentru că nu vorbim de greutatea pe care o arată cântarele, ci cât de mult acționează greutatea voastră atunci când săriți o groapă, urcați o bordură. Dacă aveți o greutate prea mare o să fie foarte greu să nu o stricați. Nu azi-mâine, ci cu siguranță o să stea mai mult în service, o să faceți pană des.
Autonomia
Așa cum este la mașini autonomia este calculată pe lucruri teoretice. Dacă producătorul declară că are autonomie de 30 de km nu ia în calcul pentru o persoană de 120 de kg, ci aliniază planetele pentru a da bine în cifre.
În plus, de la chimie știm că bateriile se uzează și, în timp, discuția despre autonomie devine ambiguă. Așadar, luați în considerare ca acumulatorul să fie schimbat dacă luați second hand.
Poziția acumulatorului ar fi bine să fie în partea de jos, pe podea, pentru o stabilitate mai bună. Dacă vorbim de baterie în furcă s-ar putea ca centrul de greutate să fie diferit. Un astfel de test poți să faci cu trotinetele de la Lime.
Pe de altă parte, o baterie pusă foarte jos, ne face să nu reușim să coborâm borduri.
Sistemul de frânare
Este unul dintre cele mai discutate când vine vorba de trotinete electrice. Ar fi bine să verificați și kit-ul de frânare, ca să știți, la o eventuală revizie cât costă tot deranjul.
Piese de schimb
Prea puțini se gândesc la așa ceva, dar da, ar fi bine să avem piese de schimb pentru trotineta pe care o alegem. Așadar, dacă nu vrei bătaie de cap nu alege „exclusivități”, mergi pe teren sigur, pe ceea ce oamenii au mai cumpărat și recomandat. E mai simplu să repari.
Garanție
Mulți preferă să ia trotinete din China. Nu știu dacă e un lucru bun sau rău, dar așa nu au parte de garanție. Sau, mai degrabă, garanția e mai scumpă față de cât ar costa transportul, mai ales că vorbim de produse foarte grele. Mie nu mi se pare ok lucrul ăsta, așa că ar fi de bun augur să luați de la producătorii locali.
Pe lângă garanție mai aveți parte și de suport tehnic și de o legislație care vă poate rezolva anumite probleme.
Fiind și lucruri mecanice vă puteți trezi că:
- scârțâie la un viraj
- vreun defect de fabricație, poate la o roată, la un capac
Ghid alegere trotinetă electrică
Păreri Pro
- excelentă pentru oraș
- înlocuiește transportul în comun
- nu ajungi transpirat la serviciu
- economisești timp
- se încarcă ușor
- compactă
Păreri Contra
- greu cu infrastructura
- greu cu mentalitatea urbană
Să alegi prima trotinetă electrică este dificil. Ne propunem să facem o comunitate de oameni cu informații prețioase pentru cei care văd viitorul pe 2 roți.
Cristi a zis
Sunt in dubii pentru alegerea unui Xiaomi MI m365 si Joyor F5S. Diferenta de bani e vizibila. Voi ce ati alege?
Marius Cucu a zis
F5S
Florina a zis
Bună am și eu o trotineta primita mirya city travel pro și nu știu cum funcționează.ii modelul cu telecomanda și în timp ce ii la încărcat ticăie dacă apăs pe telecomanda după ce îmi apare ca ii încărcată complet dacă apăs iar pe telecomanda nu mai ticăie. Oare sa fie vreo șmecherie la pornire din telecomanda ca buton nu are de pornire ?
Valentin Bozdog a zis
Salut. Scuzați deranjul. Poate cineva sa mă îndrume in situația de a butona pornirea unei trotinete MERCANE? Meci anticipat.
Danciu a zis
Salut trebuie sa apesi 2 butoane odata si in accelasi timp si pe al 3 – lea.toate sunt pe panou de comanda.
Alin a zis
Eu mi-am cumparat Qiewa H1 Hummer, dar n-o gasiti in Romania. E cam grea are 25 de kg, dar duce chiar si 250 de kg si daca ma enervez pot sa prind 55 km/h. In linie dreapta am prins si 45 de km/h.
Vivi a zis
Am vazut ca aveti un articol destul de bun, dar nimeni nu vorbeste despre primele lucruri pe care trebuie sa le faci cu o trotineta. Eu zic ca ar trebui sa:
– nu iesiti la traseu lung imediat, ci faceti putina practica sa invatati cum se franeaza, cum functioneaza frana si la ce viteza este eficienta
– casca de protectie
– fara asfalt umed
– nu incercati sa coborati si sa urcati borduri. Am vazut multe trotinete rupte
– tineti din scurt trotineta: mantenanta la cateva luni, macar cu un WD40
Alex a zis
Dintre recomandarile de mai sus as alege Xiaomi Mi M365 pentru ca e foarte bine primita in Romania. Chiar, daca esti din Bucuresti, ai service dedicat, poti sa iti repari trotineta foarte simplu. Sunt niste baieti care sunt foarte pasionati, ii gasesti pe Facebook. La fel, are piese de orice fel si n-ai treaba, pur si simplu rezolvi orice problema.
Eu mi-am luat Xiaomi Mi M365 si, probabil, o sa fac curand upgrade la noul model. Acum stau pe 4 atmosfere ca sa nu imi frece camera pe interior.
Ah, am facut o pana in primii 1000 km și-am rezolvat-o cu fakir. Daca n-ai unde sa dai „talpa” Xiaomi e best buy.
Marius Cucu a zis
Nu știu de ce n-ai respecta ceea ce zice producătorul…
Sergiu a zis
Cochetez si eu cu ideea de a lua o trotineta electrica. Am vazut Myria la altex, dar mi-a trecut repede dupa ce am citit review-urile. Apoi am vrut Action Power Rage, dar nu imi place ca are roti pline si frana clasica pe aripa. Nu as vrea sa tocesc anvelopele asa repede.
M-am mai uitat si la emag la unele de sub 2000 de lei dar am inteles ca multe sunt replici si ar trebui sa bifam originalul, zic.
Care-i treaba cu slime-ul in roti? Stiu ca la masina pui chestia aia cand faci pana. Am vazut ca multi puneti inainte. De ce? Nu se strica camera?
Se gaseste baterie separata la un pret decent in ro sau din china?
Marius Cucu a zis
Din câte știu eu slime-ul este pentru a acoperi eventuale înțepături la roată.
vasile a zis
Daca mai aveam 10 ani sigur imi luam una!
Marius Cucu a zis
Electrică?
vasile a zis
Nee, clasica!
Marius Cucu a zis
De ce ți-ai luat de tricicletă de la eMAG?! 🙁
vasile a zis
Pentru ca am 10 ani?!
vasile a zis
Gata m-am hotarat, una d’asta imi iau!
pentru oameni seriosi! 🙂
Vlad a zis
Am tot citit despre trotinetele electrice dar din pacate nu m-am lamurit daca este ceva bun si pt. mine. Am 68 de ani ,106 kg, 184 cm . Circul cu masina, bicicleta , motoreta de pana la 125 cmc. Din pacate cum stau la tara langa Cluj cand vin la oras si nu prea gasesc loc de parcare unde am nevoie . Nu pot aduce bicicleta ( mai vin cateodata cu scuterul de 125 cmc) . Ma tenteaza sa iau o trotineta pliabila pe care sa o pun in portbagajul masinii si cand ajung in Cluj sa parchez si sa circul prin zona de interes ( maxim 15-20 km) cu trotineta . As dori sa stiu daca se renteza sau nu . Mai sunt utilizatori de greutatea , inaltimea si poate si varsta mea . Am inteles ca se circula cu trotinetele pe pista de biciclete sau trotuar si este un aspect bun caci soferii nu te prea feresc. Ce m-ati sfatui ( NU SA STAU ACASA CA-S UN TIP DESTUL DE ACTIV ). MULTUMESC
Duca a zis
Cam la fel si eu,cu varsta si greutate 95 caut ,intreb dar nu ma lamuresc,ai reusit sa achizitionezi ceva fain?
Costin a zis
Inlocuiti gumele cu camera cu unele pline.
Dan a zis
Salutare!
Ma tot bate gandul sa imi cumpar o trotineta electrica, bineinteles ca Xiaomi este in topul alegerilor, insa am vazut ca a aparut si modelul pro in china.
Stiti ceva de data in care va aparea in Romania si un posibil pret?
Cristina Buțoiu a zis
Sunt interesata sa achizitionez o trotineta electica, insa nu stiu dupa ce sa ma uit? De ce anume sa tin cont? Ce trebuie sa stiu inainte de a achizituona o trotuneta?
Multumesc
Marius Cucu a zis
Bună Cristina, durata și scopul ca să zic așa 🙂 O iei pentru hobby sau vrei să faci naveta cu aceasta? Ai un buget anume?
Flavia a zis
Salut, am si eu o intrebare, oare trotinetele electrice putem sa le folosim si mecanic? Adica cand vreau sa fac miscare sa dau din picior :), si ce model mi ati recomada?62 kg 1,73, merci:)
Costin a zis
Nu, nu merita. Roata motrica se opune miscarii neelectrice. In citeva luni o sa aveti un picior ca Hercule…
John a zis
Salut, as vrea sa achizitionez o trotineta electrica si mi-a sarit asta in ochi modelul Bomber 350w cu roti de 10 inch, aveti ceva cunostinte legate de ea?
Multumesc!
liviu a zis
Buna, as vrea sa imi cumpar o trotineta puternica, am 112kg si 188m . Ce trotineta imi recomandati . Nu e problema de buget, doar sa fie puterncalitate calitate. Va mulțumesc
Enescu Lucian a zis
Salut Marius, ce trotineta mi-ai recomanda pentru a face naveta la munca, avand in vedere ca sunt cam greut (97kg)? Bugetul meu este intre 1500 si 2300 de lei! Multumesc anticipat, te urmaresc cu drag pe youtube, keep it up!<3
Marius Cucu a zis
Cât de lungă e naveta la serviciu?! Ai pante agresive pe drum?
Enescu Lucian a zis
Naveta pana la munca este de 5 km, nu am nici macar o urcare, doar drum drept, doar ca are multe denivelari in asfalt, stau in zona Chiajna
Marius Cucu a zis
Păi orientează-te spre Xiaomi atunci, cred că te încadrezi în buget, dar ai grijă la roți, s-ar putea să faci pană cam des. 🙂
Daniel a zis
Ce parere aveti despre trotineta SPEEDXMAN 9UP? Am 90 de kg+. 😀
Marius Cucu a zis
Am auzit lucruri bune și mai puțin bune despre modelul ăsta. Am întrebat pe cineva și mi-a zis așa: „proasta calitativ, frana slaba, se clatina din toate incheieturile si nici piese nu prea gasesti pentru ea, suspensia se aude foarte urat pe fata si pe spate scartie, suruburile se duc daca le strangi putin mai tare.”
Pe de altă parte, mai există și varianta Pro. Cred că ai autonomie de 25-30 de km cu aceea, la greutatea ta.
BTW, uite și un review aici pentru un model interesant: https://www.youtube.com/watch?v=I1Z82FJWl2k
Florina a zis
Bună am o trotineta myria city traveller pro și ni reușesc sa ii dau de cap la pornire . Nu are buton de pornire doar telecomanda dar de la telecomanda nu se pornește android ce îl deține doar pâlpâie când de 3 ori când Tim apăsat pe pornire c as putea sa fac ?
Ionescu Virgil a zis
Am ,,resit” sa-i rup maneta se frana . Am inlocuit-o cu una noua , dar la pornire imi apare cheita pe ecran si bipuie = unu lung si 4 scurte , cu rosu 14 si nu pleaca.Cun se deblocheaza ??? Vorbesc de Mi.com . Stima , Virgil.
Marius Cucu a zis
Încearcă să editezi comentariul sau să îl recitești după câteva minute. Eu unul n-am înțeles ceea ce ai vrut să zici.
Nelu a zis
Salut, ce parere ai despre trotineta Ducati ,am vazuto la un market bine cunoscut , si mi se pare destul de robusta ,
Razvan a zis
Salut, intre Mi pro 2 si Mi electric Scooter 3 ce recomanzi avand in vedere ca au acelasi pret.
Ionut a zis
Salut. Si pe mine ma bate gandul sa imi iau o trotineta. Scopul ei este de transport la serviciu. Am de mers 8-9 km deci dus-intors duce la 18 – 20 km.
Panta nu prea este e una scurta de defapt un pod cu 5%. Initial ma orietasem spre Mi Pro datorita autonomiei care e la limita cu cele 80de kg ale mele (cu dezavantajul penelor, rotilor de 8,5 nu prea confortabile si sistemului de pliere care in scurt timp pare sa joace) apoi dupa ceva documentari si review-uri bune am zis sa merg pe Ninebot G30e 2 datorita faptului ca mai toti spun ca este foarte bine facuta, calitativa, nu zdranage, nu joaca, rezistenta (tanc cum zic unii), roti pe 10 mai mult confort, autonomie destula pt ce am nevoie. Dar pretul 4300 pe ninebot romania si poate un pic greutatea ma retine. Apoi apare G30P care este mult mai ieftin cu 1100 lei si cred ca este acelasi model insa aici achizitia e de pe site China. Mai iau in calcul si Ninebot F40 care pare foarte compacta, frumos integrata bateria in cadru. Ca suma maxima cred ca acei 4300 de pe ninebot romania sunt limita pe care o pot da. Ce indrumari? Ms.
Pheno a zis
Eu fac parte din categoria de varsta a celor cu 60+ si sunt fericitul posesor al unei trotinete electrice Xiaomi M365 Pro. Criteriile alegerii unei trotinete electrice sunt diferite. Primul criteriu si cel mai important este motivul pentru care vrem sa o achizitionam si cat de des o folosim. Alte criterii, acces facil la componente, piese de schimb, consumabile, garantie, service. Infrastructura rutiera precara m-a determinat sa aduc imbunatatiri, pentru asigurarea unui transport sigur si comod. Am inlocuit anvelopele+camerele de aer de 8,5 inch cu anvelope+camere de aer de 10 inch.Cu ocazia asta am inlocuit etrierul standard cu etrier Xtech HB100, am facut instalatie electrica exterioara (semmnalizari stg/dr. pe fata si spate, avarii, stop, proiectoare, claxon, alarma antifurt) ultra necesare pentru cresterea vizibilitatii in trafic. Am imbunatatit confortul si tinuta de drum prin instalatea kit-urilor complete Monorim – Suspensii+amortizoare pe fata si spate, deblocare soft (aducere la setarile originale si nelimitate din fabrica). Performantele oricarei trotinete electrice sunt influentate direct de maniera de conducere, de abilitatile personale sau lipsa lor, de greutatea utilizatorului, conditiile meteo, starea drumurilor, pante/rampe, dar mai mult decat toate cele enumerate, conteaza mentalitatea proprietarului (trotinetele electrice nu sunt rachete iar noi nu suntem piloti de Formula 1). Orice prost poate rula cu viteze ametitoare, dar nu oricine este instare sa circule incet si sigur. In incheiere, purtati intotdeauna echipament de protectie, casca (este important pentru unii dintre noi sa ramanem cat mai multi ani, in viata si fara invaliditati). Cunoasterea legislatiei rutiere, conducerea preventiva a oricarui vehicul in trafic, nu este un bonus ci o obligatie. Regula obligatorie – o singura trotineta electrica = un singur utilizator (adica nu avem voie sa transportam si alte vietuitoare). Toate imbuntatirile aduse de mine, au costat mai mult decat valoarea trotinetei electrice, cumparata fara aceste modificari si adaptari. Urez tuturor posesorilor de vehicule de orice fel, kilometri infiniti, fara evenimente neplacute in trafic. Daca ne dorim o planeta verde, asta este un pas mic spre un viitor mai curat. Sper ca am fost de ajutor.
Marius Cucu a zis
Genial Pheno, sănătate multă. Chiar nu mă așteptam „să adopți” trotineta electrică. Mi-ar plăcea să fac și eu asta cu tehnologiile ce mă vor aștepta peste 30 de ani, să rămân, cel puțin, la fel de pasionat.
Pheno a zis
Multumesc Marius si sunt sigur ca pasiunile ne vor urmari toata viata. Cine nu mai stie sa fie copil, inseamna ca a trait degeaba.
Costin a zis
Salut Pheno!
Deoarece ma-ncadrez cu brio in acelasi placut +60, citind cele scrise de tine, ma gindeam la o optimizare similara pentru M365 Pro. Am cumparat-o in urma cu 4 ani, de-abia aparusera si mi-am propus sa scad cel putin 10 kg (din quintal initial) pentru a o putea folosi in conditii optime. Simtind ca-mi trece viata fara a ma putea bucura de trotineta, in primavara asta m-am apucat sa inlocuiesc rotile de 8.5 cu unele de 10 tubeless. Buna treaba. Acum o pot folosi insa ma zguduie la greu, chiar daca noile gume au gauri radiale pentru a conferi o oarecare amortizare si totodata pentru a mai usura intreg ansamblul. Gonartozei bilaterale de la ambii genunchi plus celor 3 operatii de hernie de disc le displace profund lipsa aproape completa a amortizarii.
Trebuie sa-nteleg ca suspensiile le-ai rezolvat cu cele 2 dispozitive, pentru spate asta iar pentru fata ar fi astalalt ?
Pentru afisaj am gasit un nou bord , pe asta-l ai si tu ?
Deocamdata ma opresc aici, daca rezolv partea de suspensii, oi vedea mai departe si cu semnalizarile.
Multam fain !
Pheno a zis
Iarta-ma ca n-am raspuns pana acum, fiindca abia acum am vazut postarea. Cele trei link-uri n-am putut sa le deschid. Am sa incerc sa pun aici daca domnul Marius accepta, link-urile necesare.
Suspensie fata:
https://www.doctortrotineta.ro/piese-trotinete-electrice/suspensie-monorim-fata.html
Suspensie spate:
https://www.dakor.ro/magazin/kit-suspensie-trotineta-electrica-xiaomi-m365-pro-furca-spate-monorim/
Daca instalezi cele doua kit-uri pe fata si spate, nu cred ca mai trebuie puse anvelope cu camere de 10 inch, ci pot ramane cele pe care le-ai schimbat deja, adica cele pline de 10 inch, fiindca suspensiile isi fac treaba foarte bine si cu ele. Singurele diferente dintre anvelopele cu camere si anvelopele pline (fagure) ar fi ca cele pline sunt mai dure si aderenta este mai scazuta (doar la curbe), dar nu mai fac pana niciodata. Cu cele cu anvelope cu camere se pot intampla pene, in general pe roata spate si daca nu sunt umflate la presiunea care este inscriptionata pe anvelope. In orice caz, confortul rularii este cu totul deosebit.
Ca o atentionare,
daca vrei sa pui alt tip de suspensii (mai ieftine) nu poti avea garantia ca nu se intampla vreo mare problema. Sunt facute prost, din tabla moarta si nu rezista.
Acest kit de suspensie fata este nerecomandat:
https://www.emag.ro/kit-suspensie-frontala-absorbtie-socuri-pentru-trotineta-electrica-scuter-xiaomi-mijia-m365-m365-pro-troti072/pd/DB14W8BBM/
Daca trotineta electrica este tot Pro ca si a mea, nu trebuie schimbat dashboard-ul. Daca este M365 (fara Pro), se poate schimba cu dashboard de Xiaomi M365 Pro.
Asta este modelul dashboard-ului pentru Xiaomi M365 Pro:
https://www.doctortrotineta.ro/piese-trotinete-electrice/dashboard-pentru-xiaomi-m365-pro-2-990.html
Toate modificarile si imbunatatirile le-am facut acasa singur.
Am raspuns cam tarziu dar totusi sper ca am fost de folos.
Trandafir a zis
Bună ziua! Am o problema cu o trotineta xiaomi scooter essential. Când am desfăcut cutia sa o ansamblam un cumnat s-a conectat la ea prin Facebook și nu știu sa îl Deconectez pentru a ma putea conecta eu
Pheno a zis
Trebuie dezinstalata aplicatia de pe telefonul cumnatului (sper ca are Android) si instalata pe telefonul utilizatorului (tot cu Android). Aplicatia este m365Tools si se gaseste in Magazin Play.
sorin a zis
buna! am o trotineta Xiaomi M365, buna n-am ce zice,dar mi-a aparut o problema ,nu mai are putere da sa moara la pante nu mai duce cum era si nici vit maxima nu mai este ce era doar daca mai fac eu ,o mai ajut cu un pic de avant cu piciorul bateria se incarca, 40,2 V ,imi spune pe soft ca ar fi cell 5 din bat, cam slaba 3,89…V chiar sa fie de la ea scaderea de putere? in rest nu face alte mofturi.multumesc
Nicolici Alexandra a zis
Am și eu o trotinetă electrică și Ami apare litara D și nu m-ai pornește
Dospinescu Lidia a zis
Bună am primit din Italia o trotineta electrica Rico e nouă se încarcă dar nu pot sa ii dau de capăt cum pornește se aprind luminile dar nu porneste
Marius Cucu a zis
Sigur este încărcată bateria suficient cât să pornească?
Costin a zis
Nu pleaca de pe loc singura, trebuie ajutata. Puneti un picior pe ea iar cu celalalt faceti-va avans.
Cind a atins o oarescare viteza (nu mare) actionati butonul de acceleratie. Va functiona sigur.
Lidia a zis
Am și eu o trotinetă blaupunkt ESC608, și am încercat sa găsesc aplicația ei, am găsit ceva “blaupunkt e-mobility”
Însă nu se conectează, nu mi găsește trotineta, păreri? Știți ce as putea face?
Costin a zis
Pentru trotineta in discutie nu este specificat nicaieri ca ar fi dotata cu bluetooth.
Se pare ca aplicatia Blaupunkt e-mobility este destinata doar bicicletelor electrice produse de aceeasi firma.