Să fie 2 ani de când Samsung a încercat o treabă asemănătoare cu niște jocuri pe site-ul lor. Sigur, la cum arată site-ul Samsung ca platformă de Ecommerce… este greu să poți să zici că poate avea ceva rezultate. Dar na, vând serios prin parteneri, probabil nici nu îi interesează mai mult. Am văzut, în schimb, la Panasonic un site curat, simplu, gata pentru a vinde.
Ei bine, pe grupuri, de câteva zile văd numai mesaje cu ruleta de pe Trendyol. Toată lumea împarte vouchere în stânga și în dreapta. Am râs.
M-am întors de la conferința Emag. Ce credeți că s-a discutat?
Păi… vor avea și ei ceva ruletă de Black Friday.
Ce ciudat, acum câțiva ani îi tot comparam cu Amazon și ne uitam la ce funcții iau de acolo. Uite că a venit vremea să se uite la soluții de vânzare mai aproape de răsărit.


Click bait … am crezut ca trebuie sa car ruleta de măsurat la shopping ca să masor dacă nu au mai tăiat ăștia din produse și sa le facă mai mici.
Si bineînțeles sa masor și preturile, ca in fiecare zi suntem păcăliți ca cumpărăm aceleași produse la aceleași preturi, dar in realitate sunt mai mici și mai ușoare … și eu care credeam ca sunt mai puternic pe zi ce trece de am ajuns sa car cumpărăturile pe o săptămână cu doar 2 degete
Și toate au numitor comun: noile taxe.