Dacă până acum înțelegeam faptul că teleshopping-ul are nișa lui, la televizor, acum pot să zic că a ajuns și pe mediul online.
Hai să zicem că în oferta magazinelor clasice, online, există undeva și aceste produse. E schema clasică: vorbești cu un furnizor din China și aduci produse ieftine cu super adaos. După ceva marketing ajungi să pui super adaos produsului.
De exemplu, avem acest instrument de împăturirea hainelor. Țin minte că acum 2-3 ani se discuta de el că valorează undeva la 3-4$. Voiam să îmi iau și eu la vremea aceea, dar am dat skip între timp.
Și asta mi-o confirmă și vendorul acesta. Ca idee, ei trebuie să plătească un comision de vreo 10-20% eMAG-ului, ca mai apoi să dea mai departe pe taxe, campaniile de marketing: afiliere, vouchere, transport gratuit și așa mai departe. Probabil bulk produsul costă mai puțin de 3$.
Cert este că trebuie să vă informați bine de unde luați produsele. Mai ales dacă sunt chinezării. E posibil să le găsiți la preț mai bun la sursă. Dar dacă n-aveți timp de research puteți să dați și 50 de lei la „ofertă”.
Adaugă un comentariu