Lunar.
Da, la conferințe pe afară unele branduri anunțau că au alocat bugete serioase pentru acolo. Dacă brandurile duc bani acolo este semn că oamenii deja sunt acolo. E clar că au făcut ei o cercetare și merită să investească.
TikTok a anunțat următoarele:
7.4 milioane de români care folosesc platforma în fiecare lună. Fie că aleg să urmărească clipuri sau să le distribuie pe ale lor, să facă duete, LIVE-uri sau să experimenteze efectele și filtrele speciale, o mulțime de români vin pe TikTok în fiecare lună. Românii folosesc platforma pentru a descoperi lucruri noi, a împărtăși idei, a sărbători împreună și a oferi lumii o perspectivă asupra vieții lor, în timp ce inspiră creativitate și aduc bucurie.
Repet ce am zis acum ceva timp, pentru începători TikTok este super fain, pentru creatorii de conținut este o muncă în plus, dar o zonă faină de promovare. Când zic muncă în plus mă refer la faptul că tot mai multă lume pune acolo sinteza materialelor de pe alte platforme. Să poți să expui ideile principale dintr-un video de jumătate de oră în câteva zeci de secunde este ceva.
Dar da, se pare că TikTok rămâne aici printre noi. China e aproape!
Costin a zis
Cam asta e nivelul nostru, personal nu folosesc așa ceva!
vali a zis
daca stii ce vrei sa vezi pe tiktok si cauti fix ce ai nevoie sa vezi e o platforma placuta, desigur vor mai fi momente cand apare si continut nedorit insa se poate elimina usor
Iulian M a zis
Am cont pe TikTok încă de la început și printre cunoscuți cam toți au. E la modă prin zona mea de la început. Ne-au inițiat adolescenții, că noi habar nu am fi avut.
Mulți au însă conturi doar în scop de spionaj, să aibă ce bârfi la cafea și nu creează conținut. Recunosc că mă număr printre ei neavând decât un singur video postat.
Adrian Bolocan a zis
Numai eu nu sunt acolo.
Vasi a zis
Și eu mă chinui de mult să-mi fac cont dar tot uit .
Adrian Bolocan a zis
Eu am avut de două ori, dar mereu m-au enervat prostiile de pe acolo.
Vasi a zis
Unele chestii distribuite pe facebook îmi plac, cum ar fi cele de prelucrare a lemnului, fierului, sticla, construcții sau comicării.
Pheno a zis
Totul pare ok si cu TikTok, dar ca sa expui in cateva zeci de secunde, un continut pentru care te-ai pregatit in amanunt cateva ore/zile, mi se pare ca-ti bati joc de timpul si de munca ta. Se poate interpreta, ca valoarea creatorului de continut, este egala cu timpul clipului, nu cu mesajul continutului si asta se intampla din cauza lipsei de date suficiente in comunicare. E cam ca o carte sau un film care lasa actiunea in coada de peste, fiecare intelegand la final ce vrea, nu ce-a gandit autorul/regizorul si ce-ar fi trebuit sa fie in realitate. Cu cat forma de comunicare este mai scurta, mai vaga, cu atat intelegerea mesajului devine mai neclara, mai ambigua. Una peste alta, orice e in plus, nu e in minus. Daca toata lumea vrea sa fie „vizibila” ca sursa de existenta/subzistenta, cine castiga, cand toti devin urmaritori/postaci si cine pe cine „plateste”? Dupa parerea mea, TikTok este in faza de amuzament, cand n-avem alte ocupatii. Nu vreau sa fiu perceput ca un Gica-contra. Nu spun ca TikTok e bun sau rau. Pot spune ca in locul a nimic, tot e mai bine sa fie ceva. Raman la concluzia ca ar trebui sa ne antrenam pentru comunicarea telepatica si asa, nu ne mai trebuiesc gadgeturi. Ar fi bine, ar fi rau, sa fim platiti pentru munca noastra, tot telepatic? Dar sa mancam telepatic? Dar sa ne procreăm telepatic, dar sa existam telepatic? Oare spre ce se indreapta omenirea?
P.S.
Nu sunt utilizator de TikTok, Whatsapp, Instagram, etc., fiindca nu mi-au starnit interesul sau curiozitatea si nu le simt nevoia si nici utilitatea.
Alexje a zis
Nu am cont si nici nu imi place reteaua. Mai primesc filmulete de la prieteni, dar nu le deschid de fiecare data. Cand nu ai aplicatia, le vezi ceva mai greu unori.