Știrea zilei este cea legată de Facebook. Cea prin care vor introduce un buton de dislike. Știrea este îmbrăcată mișto și cred că deja a făcut înconjurul lumii.
Cred că toată lumea se gândește la faptul că pițipoancele vor intra în depresie dacă vor aduna un număr semnificativ de disklike-uri.
S-a mai pus de câteva ori problema ca acest buton să se introducă, iar motivele pentru care n-a fost încă introdus erau că mulți ar fi intrat în depresie, de la pițipoance până la fanii trupelor. Singurii fericiți ar fi trollerii. 😀
De altfel, eu nu cred că Facebook va introduce un buton de dislike, exact ca cel de like, ci o va „îmbrăca” într-o opțiune care să vândă.
Nu cred că brandurile vor dori să aibă sute de mii de dislike-uri. Ce ar trebui să facă? Să bage iar banii în a aduna like-uri încât să fie numărul mai mare decât al dislike-ului?!
Eu mă gândesc că vor face o opțiune de genul „vreau să văd mai puține știri ca asta”, poate chiar „vreau să văd mai puține pițipoance”… Voi ce credeți?!
Sorin a zis
Problema dislaikului este cit se poate de serioasa si trebuie deci tratata ca atare, adica cu maxima seriozitate dupe cum fac si io acuma. Deci eu propun ca butonu de silaik sa arete cam ca si semnul cela international (global?!) cu dejtu mijlociu ridicat vertical in sus: mai semnificativ de atita nici ca se poate !
Marius Cucu a zis
Eu le-aș da un buton d-ăla de care zici tu tuturor celor care întreabă pe Facebook, ca alții să caute pe Google pentru ei, când au la îndemână Google și ei. Gratis, chiar.
Mariana a zis
Cu acest buton de dislike toate fetele o sa-si faca griji sa nu colecteze prea multe.
George a zis
Da, probabil n-o sa mai fi notificat de ce posteaza un anumit user dupa cateva dislike-uri. Nu cred ca vor fi contorizate public ca like-urile.