Tocmai am închis ușa curierului de la Freshful. Bine, pe timpul verii, oamenii ăștia nu prea sunt de recomandat, cel puțin la fructe. Găsești mult mai bine în piață. Dar în loc de supermarket… pe timpul iernii e OK.
Suntem onlineri, nu mai e cazul să dăm exemple că e mai ușor aici. Câteodată, că deh, mai apar și situații neprevăzute.
Am primit un comunicat care mă bucură și pare că mergem în direcția online-ului tot mai mult. Acum nu am găsit informații despre ce eșantioane au avut, dacă s-au dus și în mediul rural, dar câteodată cred că lucrurile sunt și mai evoluate acolo pentru că… mai bine dai la un transport pe un colet decât să pierzi jumătate de zi ca să mergi după un produs sau altul.
Mă miră, însă, că sunt sume destul de mari pentru coș. Ei zic că valoarea unui coș este între 300 și 1000 de lei.
E mult și sper să nu se raporteze doar la Emag și Altex. Acolo cred că sunt coșurile mai mari, în schimb la celelalte magazine nu sunt atât de convins.
Jumătate dintre români au realizat cel puțin una, dar nu mai mult de trei comenzi online în ultimele 30 de zile, potrivit unui studiu realizat pe un eșantion relevant național de către easySales.
În timp ce 29,21% dintre respondenți au plasat între 4 și 10 comenzi, doar un procent mic, de 1,15% dintre români, nu a comandat niciodată online. Valoarea totală a comenzilor segmentează publicul în două categorii mari: 40,93% dintre respondenți cheltuie între 301 și 1.000 de lei, iar 35,15% între 100 și 300 de lei. Doar 2,27% au raportat cheltuieli mai mari de 5.000 de lei, în ultimele 30 de zile, la data efectuării sondajului.
La 4-5 ani de la pandemie iată că avem și lucruri bune. Cred că mai e loc de creștere, dar timpul o să vorbească mai mult.
Probabil că doar consumul ăsta ne mai ține în picioare, având în vedere că industria sughiță, cel puțin, după felul în care arată știrile…
Adaugă un comentariu