Am dormit și eu pe Youtube și mi-a recomandat un video de la Stresu, pus de un „fan” probabil.
Nu urmăresc conținutul, știam vag cine e, însă când vezi CNA și Youtube vrei sa vezi cum funcționează lucrurile.
Și până la urmă e bine să vezi cum sunt în realitate știrile acelea pe care le vedeai bombastice, în trecut, despre CNA și faptul că va avea puteri sporite pentru mediul online.
Să fim serioși, e greu pentru agențiile de marketing să urmărească tot internetul, dar pentru CNA care abia are timp de TV, dar de online.
Iată materialul de mai jos și cum stă treaba cu o reclamație.
Omul are un contract mare cu Betano și a făcut live-uri. Probabil cineva l-a reclamat la CNA, iar CNA i-a dat o somație prin care l-au obligat să pună 18+ pe live-urile despre păcănele.
Acum poate că nu știu eu cum funcționează Youtube, dar pare că la cele mai recente materiale nu există restricții de vârstă.
Cam așa e luat în considerare CNA, iar „controlul” pe care îl au e… minor. N-am urmărit să văd dacă la politic este ceva mai mult de atât, dar pe lista de reclamații erau și lucruri de pe TikTok. Nu pare că oamenii ăștia fac față.
david a zis
Da, e clar că sunt depășiți de volum. Acum după ce am urmărit video ul, am impresia că și ei stau prea mult la explicații cu „postacii” . Platformele ar trebui să se ocupe de semnalare către creatorii de conținut atunci când e cazul. Altfel e dificil tare să facă față la așa ceva.
Marius Cucu a zis
Probabil e vorba despre drept la replica, nu am idee. Măcar bine că nu mai trebuie prezență fizică, așa cum era în trecut.