În general dau skip la filmulețele de publicitate. Acele secunde de pe site-urile de știri, cât și de pe Youtube. Am zis-o de multe ori îmi place să văd ce mă targetează, de ce, să văd ce mesaje transmit, etc. Din asta eu zic că ai ce învăța.
De multe ori vedeam primele secunde și, dacă era ceva interesant căutam reclama pe Youtube să o văd cu atenție. Astăzi am dat de-o reclamă pe Gigi pe un video de-al lor.
Practic, cei de la Mercedes au făcut o campanie cu ambasadorii lor de promovare a Simonei Halep.
Sigur, când ai un brand puternic, când ai produse bune, când ai jucători din top10 e totul mai simplu.
ice4you a zis
N’am inteles mare lucru in afara de faptul ca: daca la o reclama clasica imi pierd careva secunde din viata, la asta ar trebui sa pierd cateva zeci de minute bune …
Skip.
Mario a zis
E problema ca acele reclame aduc bani site-ului/canalului de YouTube care le afiseaza… Sunt curios daca, eu cum folosesc ABP, pentru acel site/canal se mai plătește reclama.