Monopolul nu mai devine monopol.
Uite că Profitshare și 2Performant nu se mai unesc, pare că nu s-au înțeles până la urmă. Pentru mine este cea mai bună veste pentru că nu mai trebuie să muncesc pentru a schimba link-urile, deși în ultimul an prioritar a fost să îmi mut în 2Performant totul.
Pe scurt, avem rețele de afiliere, iar o mare parte din conținutul de aici e intermediat de rețele. Pentru asta ai nevoie de o statistică minimă: să știi ce s-a comandat și de pe ce articol ca să poți optimiza lucrurile.
Ori eu am fost relativ distant de 2Performant pentru că eram foarte focusat pe eMAG, în principiu. În momentul în care au zis că se unesc și mi s-a dat de înțeles că platforma principală rămâne 2Performant am zis meh, wtf.
Lucruri care nu îmi plac la 2Performant
Cred că sunt utile ideile astea și pentru cei care aleg o platformă sau alta, ca magazine. Nu știu costurile fiecăruia, oricum se negociază în funcție de magazin în parte, însă, ca statistică, ca tot ceea ce oferă platformele, Profitshare are mai mult sens.
Și lucrurile pe care le zic acum le-am zis și la rețele, dar na, eu-s „hater”.
- interfața 2P nu e pe gustul meu, nu funcționează notificările, rămân notificări în cache, pe unele le-ai citit, dar e posibil ca acelea să rămână agățate
- nu au aplicație de android – bine, nici PF nu o mai are în magazin, dar încă funcționează
- nu au notificari push
- sistemul de notificări pe mail te obligă să intri iar în platformă. Fă-mi un sold cu ce-am vândut în ziua precedentă, nu îmi da un mail cu: ai făcut bani, intră în platformă și uită-te. Nu are sens ca mail recurent.
- să nu mai zic de loading mai mare. Nu vrea nimeni avioane și poze cu pisici, ci ceva simplu, rapid.
- iubesc și comisionul de procesare al tranzacției. Da, orice încasare are și un comision al lor, mai e și al băncii, chiar te încurajează să ții banii în platformă
Astea sunt lucruri cu care sunt obișnuit, să le zicem: gusturi. Obișnuințe.
Totuși, sunt în fenomen din 2011, încă de pe vremea 2parale. Abia anul ăsta am văzut că nu îți raportează corect anumite magazine. De exemplu, dacă iau un comision de pe un televizor de la un magazin eu văd doar suma, nu văd exact ce am vândut. Cică ei „nu obligă” magazinul să facă asta, descurcă-te tu cu asta. Am rămas blocat la răspunsul ăsta. Adică faci intermediere, îți iei 20-30% din comision, dar nu sporești opțiunile.
Ori la Profitshare lucrurile astea sunt by default. Pur și simplu funcționează. Mai mult, poți să scoți un tabel cu informațiile, e… totul acolo.
Altfel, da, e bună concurența. Să sperăm că Profitshare o să mai aloce resurse platformei, măcar pentru mentenanța.
Se mai poate scoate de o shaorma din marketing afiliat cu Profitshare? Ca la mine s-a dus la vale…
Se poate.
Unde-i știrea aceasta?
E chiar veche.