Am încercat să fac o reziliere de contract la Telekom. Doamne, ce birocrație!
Mătușă-mea și-a luat telefon la 70+. Primul telefon al ei a fost luat de la Telekom. A prins și-o ofertă tare, cu un voucher la Blue Air pe care mi l-a dat mie să iau biletele pentru Israel.
Telefonul este un Samsung A20. Avion pentru ce are nevoie, să vorbească prin Canada. Dar un avion care o costă ~100 de lei pe lună.
Telekom scumpește acum abonamentele. Diferența nu o să fie mare, dar contează.
Eh, să mai fie un an de plată la finalul contractului. Nu știe ce-a semnat cum nici n-a priceput ce-a întrebat nenea ăla la telefon dacă vrea factura pe mail(am legat eu cont online pentru voucher-ul ăla) sau să vină prin poștă, în continuare.
Reziliere de contract la Telekom
Întrebare: ei zic că poți rezilia în 30 de zile, poți s-o faci doar pentru abonament sau și rate la telefon?
Mama, am deschis factura: i-au băgat 4 lei pentru factura fizică și văd că e și un internet fix pus acolo pentru… nu știu! Cred că i l-au băgat pe gât. Sau e bug din aplicație?
Telekomiști? E primul contact cu interfața/ serviciile.
Relu a zis
Telekom e o companie foarte agresivă și abuzivă !
O rudă a decedat în august 2020.
Nu luase telefon, tabletă, nimic.
Am vrut să reziliez abonamentul.
Primul mare obstacol: m-au plimbat pe la 4 centre Telekom, că cică se ocupă numai cu deschideri de contracte, nu cu închideri …
Am dus certificat de deces, am făcut cerere de reziliere .
Degeaba !
De atunci au continuat să trimită facturi, ba chiar le-au dat la recuperatori.
Politică de cămătari, vin în România ( acționarii principali sunt din Germania ) și
calcă în picioare drepturile cetățenilor pentru că statul român, slab și nepăsător, le permite.
Marius Cucu a zis
Cu documentația la ANPC ai încercat?
Eu întreb acum pentru că, dacă îi dau ei telefon oricum nu înțelege, iar eu n-am niciun drept să întreb de contract. Dar sper să mă leg de astea 30 de zile.
Relu a zis
Da, aștept răspuns.
Dacă nu rezolv, încerc plângere penală pentru practici cămătărești.
Marius Cucu a zis
Eu am reclamat Blueair recent și la vreo 20 de zile m-au contactat după 7 luni de incercat sa schimb mailuri, telefoane cu ei.
Pato Basil a zis
Cel mai prost serviciu clienți fizic din istorie, am stat o oră la un sediu de-al lor să-l ajut pe tataie, ca să îmi zică că el e nou și că nu știe să facă ce aveam noi nevoie. Nu mai țin minte, tot ceva legat de contract. Au doar un sediu in oraș, sunt de for r**#* turcesc pe partea asta de customer care
Marius Cucu a zis
Eu încă nu înțeleg nimic din factura lor.
Adrian a zis
Telekom sunt jegoși rău de tot.. știi prea bine cât m am plâns de ei. Dar, la țară nu am altă soluție pentru internet și nici pentru telefon… nu este semnal bun pe mobil pe toate rețelele. Nu peste tot.
Chiar am primit și eu ceva plic de la ei despre nush ce costuri, nu l am citit încă.
Marius Cucu a zis
Păi vezi că plicul costă 4 lei fără TVA din ce am văzut.
Adrian a zis
Nu primesc factura la plic, doar ceva informare a fost.
Costin a zis
Nici Vodafone nu sunt cu mult mai breji. Am o vecina care e in scandaluri maxime cu ei. Biata femeie a luat UN tel. de la ei, cu plata in rate ca dupa juma’ de an sa-si dea seama ca i s-a facut contract pe 3 numere + internet.
Amarita habar n-are ce-i un PC dar a platit docila abonamentul.
Acum sta la negocieri cu ei ca sa-si anulze contractul pe celelalte 2 numere (de fapt inexistente) si la internet.
Cica pina la expirarea contractului nu se poate.
I-am sugerat sa se adreseze blajinilor de la ANPC, is tare curios ce mare brinza vor face aia.
Sau un mare cascaval :)))
Marius Cucu a zis
Mamă! Pare făcut și aici contract pentru internet fix. Eu am văzut la țară un modul de fibră și m-am mirat. Am și zis: fibră în casă doar pentru TV?!
vasile a zis
Cat ti-a dat erdeesh sa scrii articolul?!
Marius Cucu a zis
Nu suficient 🙁
MAGDA LIA a zis
Firmele de telefonie sunt intradevar agresive si INCORECTE, dar, nici românul nostru nu citeste ce semneaza. Cind inchei contractul: il ceri ca DRAFT/ tipizat, la ce zici ca vrei sa cumperi, te duci acasa si-l dai la unul mai tînăr sa il citeasca. Ca sa nu zic la vreun jurist/ avocat. Calculezi din euro in lei, faci intrebari pe ce n-ai inteles. DUPA ce intelegi totul semnezi. Daca nu deschizi MINTEA, vei deschide punga!
Pe de alta parte, CLAUZELE din contracte, pe care suntem nevoiti sa le acceptam pt. ca STATUL ROMÂN permite multinationalelor sa puna clauze abuzive, pot fi DENUNTATE la ANPC, atunci cind te izbești de ele.
Daca de ex., in toate contractele de telefonie, furnizorul are dreptul SA MODIFICE PRETUL, desi contractele sunt pe 1-2 ani, daca NIMIC nu justifica MAJORAREA pretului, sau daca „iti baga pe gît” servicii de care nu ai nevoie, poti reclama la ANPC drept CLAUZA ABUZIVA si ANPC le respinge manevrele astea DOLOZIVE! Contractul ramine cum era si se recalculeaza facturile emise gresit. Si iau si amenda. Daca cel ce pateste asa ceva punu, online patania, vor mai fi si altii care sa mearga la ANPC.
Marius Cucu a zis
Încă sunt oameni cu 2 clase pe la țară. Sa nu avem pretenții pentru fiecare. 🙂 Ăia tineri sunt plecați din țară în cazul de față.
ytmp4 a zis
Mulțumesc pentru informațiile utile! Procesul de reziliere părea complicat, dar explicațiile tale l-au făcut mult mai clar. M-a ajutat să știu ce pași să urmez!