Aveam în draft un articol privind reclamele și necesitatea lor. Ca un blogger să mănânce, ca un creator de conținut să fie motivat să scrie constant, are nevoie de motivație, de ceva venituri obținute de pe urma acestui hobby, serviciu, etc.
Cu cât dispare această motivație, cu atât oamenii „deștepți” vor cumpăra bloguri, vor cumpăra site-uri de știri, vor cumpăra credibilitate. Vezi situația posturilor de știri, dar și cele generaliste ce „încearcă” să fie echidistante.
Firefox 38.05 s-a lansat, iar aceștia au introdus un buton interesant, de reader. Prima dată, butonul l-am văzut pe noul browser al celor de la Microsoft, Edge.
Chiar din versiunea „cheală”, cea de lansare, exista butonul, dar nu era activ. În poza de aici se observă acest lucru.
Ieri Firefox a făcut upgrade la noua versiune, iar butonul de care vă spuneam mai sus, a fost introdus și de ei.
Nu știu dacă și cei de la Google vor introduce acest buton având în vedere că foarte multe site-uri au reclame adsense.
Totodată, cred că lumea se va îndrepta tot mai mult spre reclame contextuale, spre text sponsorizat, iar bannerele vor fi uitate în timp.
Cam așa arată modul de lectură. Și când te gândești că noi ne gândim să facem design-ul cât mai atractiv. Până la urmă tot la simplism se ajunge.
ice4you a zis
Am observat si eu ca au intodus acest mod de citire … din punctul meu de vedere este binevenit si in mod cert este inca un pas inspre moartea banerelor.
Unu a zis
Nu e nicio noutate, pe Safari există demult această opţiune, doar că acum s-au trezit şi ăştia.
Marius Cucu a zis
N-a zis nimeni de noutăți, dar safari are piață mult mai mică față de Firefox.
Coffee a zis
Oricum nu prea mai clickaie nimeni bannere. Multi si le-au scos de pe blog de cand viteza de incarcare e atat de importanta pentru google. Ramanem cu linkurile de afiliere.
Marius Cucu a zis
Pe blogurile generaliste oricum nu se face mare brânză cu adsense.