Am susținut întotdeauna cererea drepturilor, mai ales când simțim o nedreptate. Totuși, înainte de a face o reclamație, cred că trebuie să luăm o pauză de aer, să ne răcorim, să încercăm să ne revenim și apoi să facem lucrurile cu calm.
Cu alte cuvinte, vă invit întâi să discutați și să încercați să mediați problema. Prin mediat problema înțeleg inclusiv documentarea acesteia: să zicem că luăm un suc de pe un magazin online și se sparge produsul, iar nimeni nu vrea să ne despăgubească. Nu luăm telefonul să sunăm să îi înjurăm, ci deschidem un ticket, dăm un mail, facem ceva „în scris”.
O să vedeți că cei de la ANPC sunt oameni, nu face nimeni anchetă să asculte comenzile telefonice pentru voi. Dacă voi aveți discuția completă în față, pe un format electronic, lucrurile sunt foarte simplu de rezolvat.
Prima mea reclamație a fost pentru cei de la Blue Air, înainte să falimenteze. Răspunsul a fost unul ambiguu pentru că eu am întrebat prost și am pus problema. Atenție la cum formulați întrebarea pentru că oamenii vor pune răspunsuri ambigue și care nu au rezolvare.
Cum depun o reclamație la ANPC?
Cel mai simplu este să folosiți formularul acesta. Acolo aveți tot ce vă trebuie, inclusiv o informare în prealabil pentru ce aveți de făcut.
Din păcate, nu. Tot ce e luat pe firmă se rezolvă în instanță.
Adaugă un comentariu